Luotin eilen savolaisiin.
Tein kaksi tuplaa
Sport-SaPKo x
KiVa-Jukurit 2
ja toinen
Sport-SaPKo 2
KiVa-Jukurit 2
Ylempi osui nettosin 578€! Kiitos SaPKo ja Jukurit!
Rikastuin eilen
5
594
Vastaukset
- Millainen Panos?
Millainen panos sinulla oli?
Olisi kyllä hyvä raha minullekin tuollainen voitto.
Pelaatko tuolla tyylillä usein, 2 peliä?
Mulla ei helvetti osua pitkäveto enää ollenkaan. Pelaan 4 peliä. Onko 4 liikaa? Saa kerrointa sitten.
Pyöritän vaan jotain 5 euron vetoja, mutta pitkällä tähtäimellä menee paljon rahaa kuukaudessa. Pitäiskö laittaa kerralla vaan iso panos?- hän joka osuu
se kolmas on aina liikaa. jos haluat voittaa pelaa tuplia äläkä pelaa joka päivä vaan odottele uutta listaa ja poimi sadasta kohteesta ne 2 parasta ja sijoita paljon rahaa niin voittoa tulee
- veteraani1
hän joka osuu kirjoitti:
se kolmas on aina liikaa. jos haluat voittaa pelaa tuplia äläkä pelaa joka päivä vaan odottele uutta listaa ja poimi sadasta kohteesta ne 2 parasta ja sijoita paljon rahaa niin voittoa tulee
,jos haluaa voittaa Pitkä vedossa pitää löytää itselle ja omille varoille sopivin taktiikka ,että pysytään plussalla reilusti niikun minä.Itse pelaan eurolla tulosvetoa usein pienillä hauilla, esimerkiksi sählyn tulosvedosta olen saanut kivasti rahaa euron patilla. esim gunners-ac haki 2-6 tuotti 100e. ja muutenki tuo tulosveto on kivasti tuottanut ja siihen ku lisää Pitkä vedot panoksella kohteiden määrästä riippuen 1-3e. Niin seon voittava tyyli mulla!
- korkeintaan
Kaksi kohdetta korkeintaan. 5€ kin on omalla tavallaan iso panos jos sen aina häviää. Suositeltavin tapa olisikin pelata singlejä. Ulkomaiset bookkerit tarjoavat yleensä parempia kertoimia ja kerroinvertailujen/prosenttien avulla pystyt löytämään parhaimmat kohteet.
Yllätyshaut ovat hyviä, mutta eivät usein toteudu. Tässä tapauksessa sapko sai yllättäen pisteen sportilta, mutta harvemmin näin käy. Toki ei ole mitään järkeä pelata jollakin 1,10 kertoimella sporttia.
Aloittajan panoksen on täytynyt olla 50€ luokkaa, joka on useimmille vähän liian iso panos tuommoiseen vetoon. Tärkeintä olisi voittaa pitemmällä tähtäimellä vaikka panoksena käyttäisitkin 5-10€:a. - odotas hetki
joo, päättele hei kertoimista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938