Tarvittaisiin hoitopaikka kuudeksi päiväksi mielellään Tampereen alueelta tai lähistöltä.
Osaako joku neuvoa - kiitos!
Ps. Lystikäs ei vastaa.
Kissalle hoitopaikka n viikoksi
9
1815
Vastaukset
- sama
Lystikäs vastasi iltapäivällä, mutta sinne ei voi viedä näin suoraan päätä.
- heips
tietääkseni mouhijärvellä toimii eläinhotelli,missä on kissoilla isot tilat.katso sivut www.elainhotelli.com
- miumauh
oletko miettinyt että kotiin voisi tulla hoitaja ruokkimaan kissoja?=)
- Mirkku00
Jos hoitotarvetta kisulle vielä on, niin voin ottaa kotiini hoitoon. Itselläni on kaksi poikakissaa (leikattuja, rokotettuja, madotettuja), jotka tulevat toimeen muiden kissojen kanssa :)
Jos kiinnostaa laita s-postia m.mandelin@luukku.com
ps. asun hervannassa
- Tampereen alue
Juu, sieltähän se löytyi Mouhijärveltä. Voin suositella lämpimästi. Kissä tykästyi niin, että ei oikein halunnut pois lähteä.
- apua tarvitaan
Moi,
Voisinko saada tuon Mouhijärven hoitopaikan yhteystiedot? Ei meinaa löytyä hoitopaikkaa täältä Nokian seudulta. - etkö tiennyt?
apua tarvitaan kirjoitti:
Moi,
Voisinko saada tuon Mouhijärven hoitopaikan yhteystiedot? Ei meinaa löytyä hoitopaikkaa täältä Nokian seudulta.Nokialla se -Kissasi viikonloppu- hoitola. Sinne voi viedä max. 2 viikoksi hoitoon kissan. Hinnasto on:
2 päivää(viikonloppuale): 20 euroa
1 viikko: 50 euroa
2 viikkoa: 98 euroa
ja sisältää ruuat.
2 kissaa saa alennusta, kysele sieltä lisää.
Ihan suositeltava paikka, meijän 2 kissaa Eukka ja Viili tykkäs eikä kukkarokaan ohentunu liialti. - pirpsu10
etkö tiennyt? kirjoitti:
Nokialla se -Kissasi viikonloppu- hoitola. Sinne voi viedä max. 2 viikoksi hoitoon kissan. Hinnasto on:
2 päivää(viikonloppuale): 20 euroa
1 viikko: 50 euroa
2 viikkoa: 98 euroa
ja sisältää ruuat.
2 kissaa saa alennusta, kysele sieltä lisää.
Ihan suositeltava paikka, meijän 2 kissaa Eukka ja Viili tykkäs eikä kukkarokaan ohentunu liialti.en olekaan kuullut tuosta paikasta. mistä löytäsin yhteystiedot?
- Helppiiiii
Voisiko joku ottaa 2v poika kissan 28.06-07.07.13 ajaksi, maksamme kyllä. Olen Porvoolainen, joku sieltä lähistöltä, mm. helsinki...
Auttakaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013