pettääkö Neitsyt??

ja jos pettää...

niin miksi?? vaikka olisi rakastava mieskumppani ja yhteinen lapsi, miksi???

25

8025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi skooppiin perustaa

      vastausta tollaseen kysymykseen. Omalta osaltani voin sanoa että en petä. Se ei sovi mun suorastaan piinaavan korkeaan moraaliin ollenkaan ja olen neitsyt. Ja ajatus siitä että olisin itse se "toinen nainen" puistattaa. Meitä ihmisiä kun on moneen junaan, myös kaikki neitsyet erilaisia.

      • **1-1**

        tosi uskollinen neitsyt, vaikka tilaisuuksia olisi ollut pettää ja houkutuksia. Ja en aina tiedä onko se mulle niin hyväksi. mutta uskollisuus on ehdoton.


    • minä..

      Itse neitsyenä en petä. Kyky ajatella itsensä toisen asemaan on vahva ja myös tuo moraali, jonka edellinenkin mainitsi, on todella korkea. Ei antaisi luonne periksi moiselle! Näin myös muilla tuntemillani neitsyillä..mutta..kuten sanottu, jokainen on oma yksilönsä eikä mitään voi sanoa varmaksi, horoskooppiin tms. perustuen. Itselläni ainakin on niin, että jos minulla on ihminen, jota rakastan yms. niin silloin on vain hän. Jos suhteessa tulee ongelmia (tarkoitan todellisia ongelmia) niin silloinkin uskollisuus säilyy..ensin jätetään ja sitten vasta muut jutut. Muualta en lohtua lähde hakemaan, vaikka se helppoa olisikin..neitsyen vetovoima ei nimittäin ole mikään tuulesta temmattu juttu..mutta siis tiivistettynä, tämä neitsyt ei petä, kun todella rakastaa ja välittää. Olen nainen.

    • kyllä olen n.

      Minulla on takana kolme pitkää suhdetta; en ole kokaan pettänyt miehiäni, vaikka se olisi ollut 'helppoa' (- kuten ed. vastaajakin toteaa). Huonoksi muuttunut suhde ei saa minua pettämään, koska en saa pettämisestä mitään.

      Yleisesti voisin sanoa, että Neitsyt on itsenäinen luonne, jonka ei tarvitse testailla suhteensa tilaa pettämisellä.

    • Itsekin neitsyt

      Asiat ovat todella pahasti, jos neitsyt pettää.
      Neitsyt on todella uskollinen luonne eikä petä, jos rakastaa.

      • jo vastannut

        rakastaisikaan. Ainakin itse tunnen niin että vaikken toista rakastaisikaan enää, toista kuitenkin täytyy kunnioittaa sen verran ettei petä. Toisaalta en ole koskaan joutunut olemaan siinä tilanteessa, koska jos sanon että rakastan niin sitten rakastan ikuisesti :)


      • tilanteessa
        jo vastannut kirjoitti:

        rakastaisikaan. Ainakin itse tunnen niin että vaikken toista rakastaisikaan enää, toista kuitenkin täytyy kunnioittaa sen verran ettei petä. Toisaalta en ole koskaan joutunut olemaan siinä tilanteessa, koska jos sanon että rakastan niin sitten rakastan ikuisesti :)

        ainakin se neitsytmies, kenen kanssa minä hengailen, pettää kumppaniaan...niin kuin minäkin (kaksosnainen) omaa kumppaniani. Jos pitää syitä etsiä meidän käyttäytymiseen, menee kaikki entistä vaikeammaksi.


      • jo vastannut
        tilanteessa kirjoitti:

        ainakin se neitsytmies, kenen kanssa minä hengailen, pettää kumppaniaan...niin kuin minäkin (kaksosnainen) omaa kumppaniani. Jos pitää syitä etsiä meidän käyttäytymiseen, menee kaikki entistä vaikeammaksi.

        kaikki ihmiset on yksilöitä, ei heidän päätöksiään tai tekemisiään voi perustella horoskoopilla. Eiköhän meitä muokkaa eniten kuitenkin eletty elämä. Ketään en tuomitse, jokaisen luulisi tietävän mitä tekee. ja jos ei tiedä, silloin ollaan hukassa :))


      • sinisiipi
        tilanteessa kirjoitti:

        ainakin se neitsytmies, kenen kanssa minä hengailen, pettää kumppaniaan...niin kuin minäkin (kaksosnainen) omaa kumppaniani. Jos pitää syitä etsiä meidän käyttäytymiseen, menee kaikki entistä vaikeammaksi.

        Joo, neitsyt mies pettää vaimoaan mun kanssa. Oon kaksosnainen ja meil on tosi kivaa. Nähään kyl harvoin, mut tykkään "neitsytmiehestäni". No, on se kyl joskus ennenkin pettänyt vaimoaan, kauan sitten, satunnaisesti, Tää on jatkunut jo puol vuotta. Niin no, emmie ylpee oo tästä, mut ku kummalki on huonosti kotona... Niin, että neitsyt pettää,kaksonenki,,, onks se merkistä loppujen lopuks kiinni. Jos saisin tän neitsyen omakseni, en pettäis sitä, meil ois rakkaus!


      • jos Neitsyt rakastaa

        vahvasti hän ei petä. Suhteessa on todella pahoja ongelmia jos sille tielle lähetään.


    • neitsyt--

      neitsyt ei petä. pitää olla elämä kyllä pahasti sekaisin jos sen menee tekemään.

      • sinisiipi

        mut mun neitsyt "ystävä" pettää vaimoaan, mun kans!!! Ehkä meil on molemmil aika sekasin kaikki.


      • neitsyt ja
        sinisiipi kirjoitti:

        mut mun neitsyt "ystävä" pettää vaimoaan, mun kans!!! Ehkä meil on molemmil aika sekasin kaikki.

        pettään miestäni kaksosmiehen kanssa.. oisko sitten joku erikois kemia neitsyen ja kaksosijen välillä?? huomasin että mulla synkkää heti vesimiehijen kanssa.. mutt tää on sittten ensimäinen kaksoismies.


      • todella
        neitsyt ja kirjoitti:

        pettään miestäni kaksosmiehen kanssa.. oisko sitten joku erikois kemia neitsyen ja kaksosijen välillä?? huomasin että mulla synkkää heti vesimiehijen kanssa.. mutt tää on sittten ensimäinen kaksoismies.

        että miehesi saa asiasta tietoa ja jäät yksin kuin nalle kalloille ja että myös kaksosmiehesi tajuaa tehneensä huonon valinnan. olet ansainnut vähintään sen. uskomatonta toimintaa. ja täällä vielä ylpeänä toitotat moista...häpeä.


    • misty

      itse olen neitsyt nainen ja huomasin löytäväni itseni aikaisemmista vastauksista. oma luonne ja se korkea moraali ei anna millään periksi pettämiselle. en osaa edes kuvitella tilannetta, jossa pettäisi. ja näin on myös monella neitsyt naisystävillänikin. mutta niin kuin sanottu jokainen on oma yksilönsä!
      pakko sanoa vielä, että neitsyt miehiin tämä ei kyllä aina päde. tunnen yhden ks. olevan miehen ja hän asuu tyttöystävänsä kanssa saman katon alla ja suunnittelevat perheenlisäystä, mutta aina jos mies lähtee yksin baariin kavereidensa kanssa ni siellä mennään niin kuin tyttöystävää tai pikemminkin avovaimoa ei olisikaan. pettää minkä kerkeää! ihmettelen suuresti.

    • neitsykkä78

      Voi meitä hurskastelijoita neitsyitä, kun vannomme kautta kiven ja kannon että emme petä tai anakaan aiota, ja kun tulee tilanne/ tilaisuus, niin ihan samassa veneessä ollaan kuin muutkin..Tuskimpa tuolla horoskoopilla on mitään tekemistä pettämisen kanssa. Niin käy , jos käy.. Vannomatta paras ja kannattaa lisätä sanavarastoon "toivottavasti" minä en koskaan tekisi niin tai näin :)...

    • Neitsytmies cool

      kyllä se on niitä uskollisimpia merkkejä mitä minä tiedän, kokemusta on 25 vuoden ajalta.

    • NeitsyN

      Kyllä pettää jos huomaa toisen olevan epärehellinen. Varoittaa siitä kyllä parikin kertaa. Mutta on viekas ja aloittaa sitten itsekkin kun huomaa ettei olla ns. vakavasti yhdessä. Oli siinä sitten lapsia tai ei. Ja saattaa pettää jos esim. seksi tökkii. NÄIN ON

    • Kaikki tuntemani

      Neitsyet kokevat tosirakkauden niin henkisellä ja fyysisellä tasolla, että pettäminen olisi aikalailla mahdotonta.

      Mutta jos suhde on mennyt huonoksi, toinen osapuoli on pettänyt, lyönyt tmv. Silloin tiedän muutaman Neitsyen ottaneen kasvoilleen ilmeen: "Ok, pelataan sitten näin". Ja kyllä sitten on petetty, ja vieläpä sangen tyynesti.

    • kaks lasta

      Olin 15v kimpassa lasteni isän kanssa.En pettänyt kertaakaan vaikka olisi ollut miljoona mahd.Rakastin äijää siitä huolimatta vaikka sain hänet kiinni itseteosta....niin nyt ajattelette että pimeehän toi on...rakkaus..kaiken se kestää kaiken uskoo kaiken se kärsii vai miten se sit menikään.Suhde päättyi koska äijä ei osannut hillitä juomista,vauhti kiihtyi vaan,kuvaan tuli mustasukkaisuus ja väkivalta 10v ja 2 lapsen jälkeen,hänen puolelta.(Sitä kesti vain 5v)Nyt elelen 9-ja 14v tyttöjen kans 8:tta vuotta ns yksin.Ei oo helppoo mutta rauhhallista.Jutelkaa,suhteessa voi olla jkin pielessä.Mieti mistä se rakkaus alkoi...teettekö samoja juttuja vielä,ootteko kahestaan,jne,jne...

    • leonainen

      neitsytmies ainakin leijonanaisen kanssa; mutta horoskoopit sikseen, aviosuhteissa on jotakin rempallaan jos pettää...

      • horror-koopissa

        ja petin kahta edellistä miestä. Nr 1. miestä petin Nr 2. miehen kanssa, jonka kanssa aloin sitten olemaan yhdessä. Nr 2. kanssa olin vuoden, jota petin sitten Nr 3. kanssa. Nr 3. kanssa oltiin vain silleen ja käytiin kaffeilla, kun ei se olis muuten toiminut, eikä kumpikaan halunnut enempää kuin läheisyyttä. Vaikka vapaita sitten oltiin, kun erosin Nr 2:sta. Tämän nykyisen eli 4:sen kanssa olen ollut sitten lähestulkoon 10 vuotta, ja uskollinen olen ollut. Ja kenenkään kanssa en ole ollut sen jälkeen, kun nykyisen kanssa aloitin.

        Edellississä suhteissa oli niin paljon *askaa, että sen takkii kävi aina niin. Mieheni tietää nää jutut, tosin en ole kertonut tuosta 3:sesta, kuka se on, kun ei se tärkeää.

        Joissain jääkaappimagneeteissa lukee, että neitsyt ei osaa valita kenen kanssa olla. Se on totta minun kohdalla, ja mieheni kyräilee siitä =) Odottaa, milloin lähden =( seuraavan mukaan.

        Olen kyllä todella vakiintunut tähän suhteeseen, naimisiin ei olla menty. Joskus kyllä tekis mieli vaihtaa, mutta vuosien mittaan läskit on niin kertyneet, ettei kukaan huolisi enään.

        Että edellisessä elämässä en todellakaan ollut uskollinen. Enkä oikeastaan kadu yhtään, että kerkesin vähän koeajaa....


      • Pettäminen
        horror-koopissa kirjoitti:

        ja petin kahta edellistä miestä. Nr 1. miestä petin Nr 2. miehen kanssa, jonka kanssa aloin sitten olemaan yhdessä. Nr 2. kanssa olin vuoden, jota petin sitten Nr 3. kanssa. Nr 3. kanssa oltiin vain silleen ja käytiin kaffeilla, kun ei se olis muuten toiminut, eikä kumpikaan halunnut enempää kuin läheisyyttä. Vaikka vapaita sitten oltiin, kun erosin Nr 2:sta. Tämän nykyisen eli 4:sen kanssa olen ollut sitten lähestulkoon 10 vuotta, ja uskollinen olen ollut. Ja kenenkään kanssa en ole ollut sen jälkeen, kun nykyisen kanssa aloitin.

        Edellississä suhteissa oli niin paljon *askaa, että sen takkii kävi aina niin. Mieheni tietää nää jutut, tosin en ole kertonut tuosta 3:sesta, kuka se on, kun ei se tärkeää.

        Joissain jääkaappimagneeteissa lukee, että neitsyt ei osaa valita kenen kanssa olla. Se on totta minun kohdalla, ja mieheni kyräilee siitä =) Odottaa, milloin lähden =( seuraavan mukaan.

        Olen kyllä todella vakiintunut tähän suhteeseen, naimisiin ei olla menty. Joskus kyllä tekis mieli vaihtaa, mutta vuosien mittaan läskit on niin kertyneet, ettei kukaan huolisi enään.

        Että edellisessä elämässä en todellakaan ollut uskollinen. Enkä oikeastaan kadu yhtään, että kerkesin vähän koeajaa....

        Minä neitsyt N...olin yhdessä neitsyt M kanssa n.20.v ja sinä aikana petin miestäni kymmeniä kertoja ja mies vain kerran,mutta silmieni alla eli olin tietoinen kaikista toimista jotka hän minulle kertoi,silti jaksoin uskoa mieheeni,sillä enhän itsekkään ollut uskollinen,mutta sitä en hänelle koskaan kertonut..en voinut.Se mitä toinen ei tiedä ei myös loukkaa periaatteella.Nyt olemme eronneet ja se on elämäni parhain päätös..vaikka mies surkuttelee perään..ymmärtää itsekin ettei tulevaisuutta yhdessä olisi ollut.Nykyään seurustelen härkämiehen kanssa eikä pettäminen ole tullut mieleenkään..miksikökän...?


      • epeli,,
        Pettäminen kirjoitti:

        Minä neitsyt N...olin yhdessä neitsyt M kanssa n.20.v ja sinä aikana petin miestäni kymmeniä kertoja ja mies vain kerran,mutta silmieni alla eli olin tietoinen kaikista toimista jotka hän minulle kertoi,silti jaksoin uskoa mieheeni,sillä enhän itsekkään ollut uskollinen,mutta sitä en hänelle koskaan kertonut..en voinut.Se mitä toinen ei tiedä ei myös loukkaa periaatteella.Nyt olemme eronneet ja se on elämäni parhain päätös..vaikka mies surkuttelee perään..ymmärtää itsekin ettei tulevaisuutta yhdessä olisi ollut.Nykyään seurustelen härkämiehen kanssa eikä pettäminen ole tullut mieleenkään..miksikökän...?

        Niin ei vielä....


    • forever**

      mutta elin 10 vuota huonossa avioliitossa ja sen jälkeen erosin heti ja menin yhteen sen toisen miehen kanssa. Ja oon ollut ikuisuuden hänen kanssaan ja en ole kertaakaan pettänyt, ei olla edes kihloissa...
      Joten voin sanoa kuitenkin omaavani korkean moraalin...se mikä johti kaikkeen oli tunteellisuus..neitsyt tarvitsee puolisokseen hellan ja rakastavan miehen. Avuliaana ja huolehtivana ajautuu helposti väärän henkilön kanssa yhteen uskoen tämän olevan hänelle oikea...myös helposti joku voi käyttää häntä hyväkseen, kun on niin välittävä.
      Vaikeassa tilanteessakin neitsyt jaksaa uskoa yhteiseen tulevaisuuteen,,hänellä on luottamusta..ehkä oman onnenkin jäädessä varjjon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe