Uusi kauppakeskus,tai ei kauppakeskus lainkaan,Lempäälässä.Jotain aivan suurta ja uutta.!
Ei tee mieli mennä,tuntuu näin äkkiseltään vastenmieliseltä.
Hansa on hyvä,siellä olen aina viihtynyt,joskin tullut tunkkaiseksi.
Kamppi vallan loistava,hengitysilma kevyt,valoisa.
Tuurissakin kävin.mutta siitä on jo monta vuotta aikaa,oksensin paluumatkalla,siitäkös tuli kai kammo koko Vesan kauppaa kohtaan.
Sehän on tietysti väärin.Eihän se nyt Vesan syy ollut.
Mikä on paras paikka viettää aikaa ja tehdä ostoksia?
Lempäälässä ostajan uusi
6
430
Vastaukset
- ykä2
Se on siitä kiinni onko sinkku, perheellinen vai mikä. Suurperheiden mutseilla on niin kiire, että joku kauppakeskus on nopein tapa hoitaa ostokset.
Mutta en tiedä onko siitä mitään hyötyä, että lähtee lempäälään saakka ostoksille. Tuollainen kauppakeskus turismi on taas jotain sellaista, mikä voi toimia vain näin hullussa maassa kuin Suomi.
Sitä paitsi.. tuo ideaparkihan on vain hiukan isompi kuin Helsingin itäkeskus ja vain 2.5kertaa Myllyn kokoinen, eikä Myllykkään kovin iso ole. Tai no sekin on tottakai makuasia, mutta itse en sen takia viitsisi alkaa matkustamaan, en ainakaan talvella.
Itse olen sitämieltä, että kaupunkien keskustat on parhaita paikkoja. :)- kasvaa
Nyt Raision Myllyn alueelle on tulossa isillekin sähkötyökaluliikkeiden lisäksi oma uusi puuhamaansa: autokauppakeskus! Kiitos liike-elämä!
- Shopper
Oikeen komia ja toimiva paikka, aivan järkyttävän iso. Enemmän kyllä sisustus- ja vaatejutskia, leluja.
Ravintoloita on joka kulmalla mutta hyvä pystybaari puuttuu.
Helppo on löytää perille kun moottoritie menee vierestä. Viikonloppuna ihan täynnä, motarin rampeilla jonot. Kait se siitä rauhoittuu.- olen käynyt
ideaparkista löytyy lähes kaikki vaateliikkeet merkkivaateliikkeet mukaan luettuna. Lisäksi on kenkäkauppoja( dinsko, k-kenkä, mekka jne.), kalusteliikkeitä, ravintoloita, korukauppja, euromarket, iso lelukauppa, erilaisia lahjatavarakauppoja, elektroniikkaliikkeitä jne. Sieltä löytyy kyllä kerralla kaikki mitä etsii, joten en kyllä tamperelaisena enää ihan helpolla lähde keskustaan esim.vaateostoksille. Hässäkkää siellä kylläkin oli avajaisviikonloppuna, mutta enää ei tuntuisi olevan, kävin siellä nimittäin arki-iltana. Todellakin näkemisen arvoinen paikka, ja iso kuin mikä!!
- :) onnee
olen käynyt kirjoitti:
ideaparkista löytyy lähes kaikki vaateliikkeet merkkivaateliikkeet mukaan luettuna. Lisäksi on kenkäkauppoja( dinsko, k-kenkä, mekka jne.), kalusteliikkeitä, ravintoloita, korukauppja, euromarket, iso lelukauppa, erilaisia lahjatavarakauppoja, elektroniikkaliikkeitä jne. Sieltä löytyy kyllä kerralla kaikki mitä etsii, joten en kyllä tamperelaisena enää ihan helpolla lähde keskustaan esim.vaateostoksille. Hässäkkää siellä kylläkin oli avajaisviikonloppuna, mutta enää ei tuntuisi olevan, kävin siellä nimittäin arki-iltana. Todellakin näkemisen arvoinen paikka, ja iso kuin mikä!!
Teillä ei tainnutkaan vielä olla siellä kunnon automarkettia, saittekin sitten oikeen valtavan sinne.
Turkulaiselle ei kuitenkaan liene paljon järkeä lähteä Lempäälään. - kätevämpi kuin
:) onnee kirjoitti:
Teillä ei tainnutkaan vielä olla siellä kunnon automarkettia, saittekin sitten oikeen valtavan sinne.
Turkulaiselle ei kuitenkaan liene paljon järkeä lähteä Lempäälään.Velj. Keskisten Töysä. Ja sinnekkin mentiin aikanaan bussilasteittain! Saivat veljeksetkin tosi kilpailijan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1462479Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot96994- 64871
- 60733
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18667Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637