G: Kuinka usein kaksin

mametsu

miehenne kanssa vietätte aikaa niin että lapset ovat hoidossa/kotona hoitaja?

Meillä ollaan n.kerran kuussa ja tyttö yön yli mummolassa. Tai ei me kyllä ihan kaksin olla vaan yleensä kutsutaan ystäviä.

8

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weera.83

Kohta on 4v siitä kun ensimmäinen lapsemme syntyi ja ei olla vielä kertaakaan oltu esim.täällä kotona miehen kanssa kahdestaan.
      Tyttö oli reilu vuosi sitten yhden yön mummolassa,silloin kun pikkuveli oli n.kuukauden ikäinen.Äitini asuu 15km päässä,muita hoitopaikkoja ei ole.Minulla on tosi hyvät välit äitini kanssa,mutta jostain syystä äitini ei ilmeisesti ymmärrä sitä miksi pitäisi ottaa lapset hoitoon enkä ole sitten kysellytkään.
      Mieheni äiti ,joka asuu kauempana,ottaa lapsenlapsia todella usein hoitoon myös yöksi.
      Jos asuisimme lähempänä,hän varmasti itse kysyisikin lapsia hoitoon.
      Luulisin että aika yleinen on se kerran kuukaudessa niinkuin teilläkin on.Kyllä minäkin välillä kaipaisin aikaa että voitaisiin esim.katsoa videoita ja syödä pitsaa yms.kahdestaan,tyttö valvoo aina myöhään ja itse menen sitten samaan aikaan nukkumaan kun en jaksa enää sen jälkeen valvoa,(olen muutenkin väsynyt nyt raskaus aikana)

• Äippä06

meillä kahdenkeskeistä aikaa.ennen uutta raskauttani oli kerran-kaksi kertaa kuussa muttei silloinkaan oltu välttämättä kaksin vaan kavereiden kanssa. nyt uuden raskauden myötä on tuo lapsen hoitoon laitto jäänyt joten kahdenkeskeinen aika on erittäin vähissä.poika on n.kuukauden-kahden kuukauden välein isällään yhden yön (hakee myöhään illalla ja tuo seuraavana päivänä päikkäreitten jälkeen kotiin)joten ei sitä aikaa kovin ole.toisaalta ei kyllä edes ole halua laittaa poikaa hoitoon.minusta kiva olla kotona ja tehdä jotain mukavaa yhdessä!

• +10v poika.

Joka viikonloppu. On useimmiten mummulla ja vaarilla tai sitten kerran kuussa isällään eli mun exällä.

Onneks poika on jo noin iso ja mun porukat lapsirakkaita eikä vielä hirveen vanhojaka.
      En tiedä miten sit käy jos saadaan lisää lapsia. No, ainakin meil on hyvää aikaa nyt ni voidaan rauhassa yrittää tehdä niitä ;)

• mun mielestä

Mun mielestä toi joka viikonloppu on jo turhan usein...tuntuu pahalta ettei poika saa viettää yhtään viikonloppua kouluviikon jälkeen äitinsä luona vaan joka viikonlopuks pistetään hoitoon...aika vastuutonta touhua

• mametsu
        mun mielestä kirjoitti:

Mun mielestä toi joka viikonloppu on jo turhan usein...tuntuu pahalta ettei poika saa viettää yhtään viikonloppua kouluviikon jälkeen äitinsä luona vaan joka viikonlopuks pistetään hoitoon...aika vastuutonta touhua

se olla että lapsi itse haluaa mennä mummolaan...itse muistan tuon ikäisenä kun halusin mummolaan yökylään vkl:na ja aina kaikki lomat myös. Maalla oli paljon tekemistä ja viihdyin siellä. Eikä kyse ollut siitä että vanhempani olisivat olleet vastuuttomia. Suutuin välillä jos en saanut jäädä. Nyt muistelen lämmöllä siellä viettämääni aikaa kun mummo ja pappa ovat jo kuolleet...

• 2x29v.+10v.
        mametsu kirjoitti:

se olla että lapsi itse haluaa mennä mummolaan...itse muistan tuon ikäisenä kun halusin mummolaan yökylään vkl:na ja aina kaikki lomat myös. Maalla oli paljon tekemistä ja viihdyin siellä. Eikä kyse ollut siitä että vanhempani olisivat olleet vastuuttomia. Suutuin välillä jos en saanut jäädä. Nyt muistelen lämmöllä siellä viettämääni aikaa kun mummo ja pappa ovat jo kuolleet...

Enhän voi estääkään kun poika sinne mummulle haluaa! Ja ollaanhan me kolmisin joka arki-ilta. Ja 10v alkaa olla jo myös sen ikänen että kiinnostaa olla omissa menoissakin ja kaverien kans mieluummin ku istua kökkiä kotosalla kahden muumion kans ;)

• olla miehen

kanssa kaksin,ilman lapsia kerran kuudessa viikossa.
      Ja sitä hetkeä kyll aina kovasti ootetaan...

• ................

ei olla koskaan kaksin mieheni kanssa..
      n kahden kuukauden välein käydään jossain ulkona, kun lapsenvahti tulee.. (siis emme pyydä koskaan häntä, vaan hän tulee itsekseen..).. silloinkin nukutan pienimmän ja aamulla herätään hänen vierestä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe