pissa ja sauna

Anni

Poikakaverini kanssa saunoessa ilmoitin että pidän tauon ja mene kuselle. Hänpä sanoi että kuse nyt siihen vaan. Kusta lorotin lauteille jalat levälläni. Koskaan en ole nähny hänellä alkavan seisoa niin nopeasti.

Seuraavana lauantaina kusin häne päällee pukuhuoneessa kun pyysi.

13

5011

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meillä

      Vaimoni on kussut monta kertaa päälleni ja suuhuni ja se on tosi kiihoittavaa kun saan katsoa miten kusisuihku lentää sihisten vaimoni vitusta,minulla jäykistyy kyrpä todella nopeasti,on se niin kaunista ja kiihoittavaa!

      • Anonyymi

        Porsas röh röh


    • pissafriikki

      Olen usein pyytänyt että naisystäväni antaisi pissan suihkuta kun nuolen hänen vittuaan tai että hän pissaisi lasiin ja voisin juoda lämmintä pissaa. En ole kuitenkaan onnistunut houkuttelemaan vielä häntä mukaan pissaleikkiin vaikka hän nauttii muuten pillun nuolemisesta. Miten saisin hänet laskemaan kuuman kusisuihkunsa suuhuni? Hänen pissatipat maistuvat taivaallisen ihanilta kun nuolen hänet vessakäynnin jälkeen.

      • Aarni

        Antakaa aikaa totuttautua. Kehukaa, kuinka hyvältä se näyttää lun hän pissaa ja kuinka ihanan lämpimältä se tuntuu. Itse olen ajan kanssa saanut hänen vastenmielisyytensä pissaa kohtaan katoamaan. Ei itse anna pissata suuhunsa, enkä ole tehnytkään niin, mutta kokeile vaikka kokovartalohierontaa KY-jellyllä tai vastaavalla liukkarilla, kun olet tankannut nestettä pari litraa ja sinulla on kova pissahätä. Hierot voidetta selkään ja sitten alat hieroa ja pikkuisen aina pissata lämmintä pissaa joukkoon. Muuttuu liukkaaksi ja tuntuu taatusti hyvältä, eikä paljon juoneen pissa edes tuoksu paljoa millekkään, on lähellä vettä, sekin on tottumattomalle hyvä. Kun malttaa kuluttaa aikaa pepun ja sen ympäristön hierontaan, niin hyvä ja positriivinen fiilis on taattu, ja jos ei nyt heti ala takaapäin panemaan ja sisään pissaileen niin olet varma, että joskus hän pyytää sitä uudestaan.
        Pitää vain etukäteen kertoa, millaisesta hieronnasta on kyse. Meillä vaimo lupasi, että kerran saan kokeilla ja itse en menettänyt tilaisuutta. Nyt saan tehdä pissalla mitä vaan.
        Vaatii luottamusta.


      • Anonyymi

        Ai niinkö sinä olet tehnyt? Miltä tuntui ja maistui? Hienoa että joku suosittelee jo testaamaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niinkö sinä olet tehnyt? Miltä tuntui ja maistui? Hienoa että joku suosittelee jo testaamaansa.

        Porsaita äidin ootte kaikki röh röh


    • Anonyymi

      Mun tyttöystävä tietää, että tykkään katsella, kun tyttö pissaa. Muutama viikko sitten oltiin saunassa ylälauteilla vierekkäin. Oltiin siinä juteltu niitä näitä, kunnes tyttöystävä sanomatta mitään avaa haarat levälleen, levittää sormilla pimppiään ja alkaa pissata. Katsoin vieressä kuinka pissa lentää isossa kaaressa suoraan saunan lasioveen ja valuu siitä lattialle. Sitten pissan tulo hiipuu hitaasti ja loput pissat kastelevat alemmat lauteet märäksi.

      Muna meni kovaksi sekunneissa. Tämän jälkeen tyttöystävä vain hymyili minulle ja astui saunasta ulos. Sitten käsisuihkulla huuhteli pissaiset lauteet.

      Mahtoi olla kova pissahätä kuin noin yllätti minut. Saunan jälkeen vielä harrastettiin seksiä sängyn puolella.

    • Anonyymi

      On saakelin seksikkään näköistä maata suihkun lattialla, kun vaimo tulee hajareisin kasvojen päälle ja laskee pitkän lämpimän suihkun päälle. Eikä maussakaan ole moitittavaa.

      • Saisi tulla kiitos. Nykyinen ei ole asiasta kiinnostunut, mutta kyllä 👍 samalla voisi vähän nuolla, ja lopuksi nuolla puhtaaksi


      • Anonyymi

        Oma avokki tulee päälleni istumaan hajareisin ja pissaa päälleni, on myös seksikästä ja niin hiton kiihottavaa.


    • Anonyymi

      Kunhan ei kiukaaseen roiskita kusta, silloin haju on karsea ja se voi kyllä tulla muutenkin löylypuolelle kustessa.
      Mutta itsekin tykkään katsella kun nainen kusee, on helvetin kiihottavaa.
      Kävi oman tyttöystävän kanssa vähän samaan malliin mökillä ollessamme.
      Oltiin saunajäähyllä ulkona, kun hän sanoi, että tarttis mennä pisulle. Totesin vain, että voit kyllä ihan siihen nurkallekin kyykistyä mun puolestani.
      No hän meni ja kyykistyi, haarat oli vielä mun suuntaan ja salamaseisokkihan siitä näystä tuli, kun näin koko homman.
      Tyttöystävä yllättyi ilmeestä päätellen ja siitä lisää, kun terassille tullessaan sanoi, että mä hoitelen sut samantien ja käden kanssa alkoi helpottamaan oloani ja tulin kyllä aika hiton nopeasti.
      Totesi vain että hitto sä taidat ihan oikeasti kiihottua pissaavan naisen katselusta.
      Olen kyllä jälkeenkin päin katsellut hänen pissaamistaan ja runkannut samalla tai sitten pannut häntä melkeinpä heti samantien, kun on saanut pissat ulos itsestään.
      Kiihottuu itsekin usein nopasti tuosta kaikesta, joten ei tarvitse kauheammin lämmittelyäkään.
      En mä pissaa halua juoda, mutta joku siinä pissaavan pillun näkemisessä ja ylipäätään koko näyssä on kun sytyttää.
      Kerran kyllä pissasi mun päällekin ja nautin siitä.
      Makoilimme viltillä mökkirannassa alasti ottaen aurinkoa ja aloimme hieman pelehtimään. Sitten hän nousi päälleni istumaan ja hieroi pilluaan mua vasten muuten, mistä tykkään, vaikken ollut hänen sisällään. Tuntuu vaan hiton hyvältä.
      Siinä touhujen lomassa sitten totesi että hitto kun pissattaisikin, mutta..
      Joten sanoin että anna tulla siihen vaan. Hitto oli aika kinkyä...
      Oli alapää aikalailla mun kalun päällä ja tunsin, kuinka lämmin pissa tuli aika paineellaa päälleni.,

    • Anonyymi

      Spedellä taas sekottaa buaahaa

      • Anonyymi

        Sinä saamarin sairas vaan jaksat jatkaa noita spede-juttujasi...


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe