millaiset vauvakutsut?

mirju79

Hei!
Pikkusiskoni on saamassa ensimmäistä lastaan ja meillä olisi tarkoitus ystävien kesken järjestää hänelle vauvakutsut. Kellään meistä vain ei ole ennestään lapsia eikä kokemusta vastaavasta, joten ajattelin kääntyä teidän puoleenne.

Mitä vauvakutsuilla voisi olla, ohjelmana tai teemana, tai jonain muuna sellaisena?
Millaisia hyviä tai huonoja kokemuksia teillä sellaisista on?

Joitain ajatuksia meillä itsellemmäkin jo on, mutta uusia ideoita ja ajatuksia kaivataan kovasti.

-mirju-

5

1010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielikuvitus..

      tahdotko vielä meidän auttavan järjestelyissä ja kantamisessa?

      • mirju79

        ..voi ihan mielellään voi pitää kokonaan itsellään.


    • Nimetön

      Heippa
      Jokos siellä kutsut pidettynä, vai vieläkö suunnittelu asteella? Olen 3lapsen äiti ja nyt loppu kesästä saan ensimmäisen lpsenlapseni.... Olen päättänyt pitää tyttärelleni myöskin kutsut ja niistä haluan ikimuistettavat... Jos teillä siellä vielä suunnitelmat kesken, annan mielelläni vihjeitä ja opastusta. Olen mielestäni kohtuullinen juhlien järjestäjä, viimeksi helmikuussa 100h 40-vuotis juhlani ja niistä puhutaan vieläkin....

      • Mirju

        Juhlat oli ja meni. Laskettu aika on nyt 20 päivä tätäkuuta, joten tässä ruvetan vähitellen jo vähän jännäämäänki.. =)
        Keltään ei tullu vinkkejä, mikä vähän jää harmittamaan, mutta kutsuista tuli silti ihanat ja itset juhlakalu tykkäs kovasti. Olisi tietysti ollu hienoa ottaa vinkkejä vastaa, mutta ehkä sitten enskerralla.
        Lämmin kiitos sinulle kuitenkin vastauksestasi ja avuntarjouksestasi. Onnea ja menestystä sinun tuleville kemuille =)


      • vauvakutsuista,
        Mirju kirjoitti:

        Juhlat oli ja meni. Laskettu aika on nyt 20 päivä tätäkuuta, joten tässä ruvetan vähitellen jo vähän jännäämäänki.. =)
        Keltään ei tullu vinkkejä, mikä vähän jää harmittamaan, mutta kutsuista tuli silti ihanat ja itset juhlakalu tykkäs kovasti. Olisi tietysti ollu hienoa ottaa vinkkejä vastaa, mutta ehkä sitten enskerralla.
        Lämmin kiitos sinulle kuitenkin vastauksestasi ja avuntarjouksestasi. Onnea ja menestystä sinun tuleville kemuille =)

        eli amerikkalaisesta babyshower-juhlasta löytyy varmasti netistä paljonkin. Myös vauvalehdissä on aiheesta aina silloin tällöin juttua. Ja jos asiaa kyselee netistä,niin kysy ihmeessä jostain esim.odotus-palstalta tai vastaavalta.
        Kiva että juhlat onnistui. Minä myös joskus ystävättrelle järjestin sellaiset kavereiden kanssa ja kivaa oli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      126
      1309
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe