Tampereen Puhelin

Utelias nettimies

Nyt on tällainen firma kuin Tampereen Puhelin Oy myymässä yhteyksiä. Haluaisin tietää, mitkä tahot tai ketkä henkilöt ovat sen takana. Tietääkö joku? Elisan touhu alkaa olla uskomatonta!

7

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa varoa. DNA:n tuotteitahan nuo ainakin myy. Nettiyhteyksien kytkemisajat poikkeavat moninkertaisesti luvatusta. Lisäksi tutun kohdalla luvattu liittymislahja (monitoimilaite) jäi toimittamatta. Tai no, puoli vuotta tilauksen jälkeen kerrotaan vielä että toimitetaan kun tulee varastoon ja jonotusvuoro osuu kohdalle. Mutta hyvityksiä ei luvata, vaikka liittymäsopimukseen on kirjattu päivä jolloin tuote toimitetaan.

• Utelias nettimies

Mistähän löytyisi uusi palveluntarjooja, jolla ei ole yhteyksiä Elisaan. En ole vailla monitoimilaitetta, kun satuin ostamaan uuden pari kuukautta sitten, mutta kunnon yhteys pitää saada.

• taksari

Tampereen Puhelin Oy käyttää samaa Elisan verkkoa kuin muutkin palveluntarjoajat. Tampereen Puhelin Oy on ainoastaan DNAn aputoiminimi, jonka he rekisteröivät kun se epähuomiossa jäi TPO/Soon/Elisalta taannoin vapaaksi. Toimivuudesta en osaa sanoa mitään, mutta asennusongelmat johtunevat Elisasta, jolla on monopoli Tampereen seudulla.

P.S.: Itse olen tyytyväinen Elisan asiakas, mutta uskoisin DNA:n pelittävän yhtä hyvin.

• msda

oli alunperin saunalahti tampereelle muuttaessani..silloin kun saunalahti ei vielä ollut auennut tampereen puhelin kauppasi minulle liittymää ja sanoi että voin vielä irtisanoa saunalahden mutta empäs voinutkaan..

noh sitten saunalahti siirtyi tampereen puhelimen hoitoon..kesällä muutin ja tein siirtoilmoituksen..silloin minulle sanottiin että siirto kestää 3viikkoa..sitten 3viikon kuluttua soitin että millos se on tulossa..minulle sanottiin että olen muka 2 viikkoa sitten vasta ilmoittanut siirtosta...joku oli jättänyt siirron merkitsemättä..ja tällä puhelin kerralla toimitusajaksi sanottiin 5viikkoa..

viiden viikon kuluttua soitin uudestaan ja kyselin nettiä..sanottiin että toimitusaika on 4viikkoa, ja että olen odottanut käytännössä jo 6viikkoa..ssieltä vaan pahoiteltiin että kun heidän liittymänsä on nyt ollut niin suosittu että odota..tein reklamaation asiakaspalveluun ja kävin liikkeessä, liikkeessä minulle vain sanottiin että mene kotia ja osta kaljaa...reklamaatiossa minulle luvattiin hyvitykseksi vaan niiden kuukausien kuukausimaksut milloin netti ei ole ollut käytössä eli sen mitä laki vaatii..

noh odottelin taas parisen viikkoa ja soitin uudestaan ja silloin oli viimein ilmestynyt asennuspäivä..asennuspäivä tuli (oli kulunut jo 2kk siirtoilmoituksen teosta)mutta nettiä ei kuulunut...odotin päivän ja tein vikailmoituksen, mitään ei tapahtunut, sitten tein uudestaan vikailmoituksen ja sitten viimein itse asennuspalvelusta minulle soitettiin ja sanottiin että nyt netti toimii.. ja kun kotiin menin netti oli VIHDOIN lähtenyt toimimaan..en todellakaan suosittele kenellekkään tampereen puhelimen palveluja..

Kun tulee joku hyvä tarjous muualta vaihdan liittymää välittömästi..

• tampereen puhelimesta

sama kuin yllä, itselläkin kesti muuton yhteydessä nettiyhteyden siirtämisessä lähemmäs kaksi kuukautta vaikka alun perin luvattiin parin viikon sisään. siinä sai isäntä moneen otteeseen soitella perään että missä mättää, ja kuulla että aktivoitumisen ajankohta siirtyi aina vaan viikoilla eteenpäin. käsittääkseni elisa kuitenkin hoiti ja hoitaa kytkennät, joten pistettäköön sen piikkiin. en suosittele

• suunnilleen niinkuin pitääkin

Tilasin lokakuun 20. päivä adsl liittymän, kyseessä oli messutarjous eli avausmaksu oli puoleen hintaan. Sanoivat että toimitusaika on 4-6 viikkoa. Sitten marraskuun 20. päivä "asentaja" kävi tuomassa modeemin (modeemi annetaan liittymän kylkiäisenä ilmaiseksi käyttöön eli purkki pitänee palauttaa sitten joskus kun liittymäsopimus purkautuu) ja vilkaisi että netti toimi. Nähtävästi systeemi toimii yhtä hyvin/huonosti kuin Soneralla tai Elisallakin.

• ja höh

turhaan valitatte, mulla ollut tamp.puhelimen kautta dna jo 2 vuotta, ja koko aikana ollut toimimatta vajaa 2 päivää. Sekään ei yhteen putkeen. Aukesi kahdessa viikossa ja laitteet sai hake atoimistosta jos oli kiire.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      402
      6939
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      49
      4024
    3. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      7
      1684
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      49
      1588
    5. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      96
      1485
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      260
      1376
    7. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      1
      1311
    8. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      99
      1158
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1096
    10. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      63
      1072
    Aihe