Siis kumpi olis parempi, Husqvarna 346 vai Jonsered 2147 ?
Husqvarna / Jonsered
12
9158
Vastaukset
- tillotson
Molemmat samoja sahoja vain etukahvassa ja kopissa eroja.Mutta Stihl ms 260 on näitä ruotsalaisia parempi,näin on kehityksen käynyt.
- husku 51 tai 55
perusmallia niin osta ihmeessaä .et saa rikkii millään jos vaan hoidat oikein ,mulla ollut 7 vuotta käytössä ja joka vuosi on polttopuut sahattu.nykyiset sahat leluja.
- Joo ja siihen
riitää joku Homelite mökkimini.
- husku 51
Joo ja siihen kirjoitti:
riitää joku Homelite mökkimini.
on ollut noita homelitejä useampia ja olen korjaillut myös ammatikseni ,vaan eipä muut sahat ole kestäneet
- R.A
51:stä ei enää saa, mutta 55:sta valmistetaan/myydään vielä.
Mun mielestä 55:ssa on hinta/laatusuhde hyvinkin kohdallaan. Tuskin löytyy vastaavaa yhtä tehokasta/toimintavarmaa ja kestävää sahaan tuohon vähän päälle(tai alle, riippuen millaisia myyntikamppanjoita on ) 300 euron hintaluokkaan.
Meillä on nyt käytössä kaksi 55:sta ja yksi stihl ms 260. Vaikka stihl oli pari satkua kalliinpi ja myytiin ns. ammattisahana niin siitä huolimatta se on huonokäyntisempi saha kuin husku..
Hyvillä keleillä toimii suht hyvin, mutta pakkasilla jäätää helposti kaasaria ja ilmanputsaria.
Sähkölämmitteinen versio kuulemma toimii aika hyvin, mutta maksaakin sitten enempi... - huski 51
R.A kirjoitti:
51:stä ei enää saa, mutta 55:sta valmistetaan/myydään vielä.
Mun mielestä 55:ssa on hinta/laatusuhde hyvinkin kohdallaan. Tuskin löytyy vastaavaa yhtä tehokasta/toimintavarmaa ja kestävää sahaan tuohon vähän päälle(tai alle, riippuen millaisia myyntikamppanjoita on ) 300 euron hintaluokkaan.
Meillä on nyt käytössä kaksi 55:sta ja yksi stihl ms 260. Vaikka stihl oli pari satkua kalliinpi ja myytiin ns. ammattisahana niin siitä huolimatta se on huonokäyntisempi saha kuin husku..
Hyvillä keleillä toimii suht hyvin, mutta pakkasilla jäätää helposti kaasaria ja ilmanputsaria.
Sähkölämmitteinen versio kuulemma toimii aika hyvin, mutta maksaakin sitten enempi...malleissa ei paljoo eroa toisessa vaan mäntä ja sylinteri vähän suurempi.sahat ovat pieni ruokasia verrattuna noihin pienmpiin mitkä on viritettyjä malleja.esim jonsse vie melkein puolta enempi bensaa ja samoiten kaverilla on pienempi huski viritetty malli ja sekin vie enmpi bensaa mitä 51 ,monta kertaa testattu.
- muut sahat
husku 51 kirjoitti:
on ollut noita homelitejä useampia ja olen korjaillut myös ammatikseni ,vaan eipä muut sahat ole kestäneet
ei ole kestäneet sinun korjailujasi, ymmärrän!
- saha
Tiedän metsurin, joka piti kirjaa polttoainemenoista. poltti pensaa yli 8600 litraa ennen kuin 163 hajosi.
- 026 sahuri
http://cgi.ebay.de/Husqvarna-346XP-346-XP-NEU-Motorsaege-E-Tech-Kettensaege_W0QQitemZ140059535272QQihZ004QQcategoryZ19787QQrdZ1QQcmdZViewItem
Jos joku haluaa uuden 346xp:n halvemmalla kuin Suomessa niin siinä linkki. Näitä näkyy olevan jatkuvasti kaupan täällä. Ostaisin itsekin mutta on vielä hyväkuntoinen Stihl 026C käytössä.- niitä keskieuroopan
malleja täälläkin alle 600 €/kpl mutta miten ne talviominaisuudet mahtaa olla onko niissä suuri ero virallisen maahantuojan sahoihin?
- ei eroa
niitä keskieuroopan kirjoitti:
malleja täälläkin alle 600 €/kpl mutta miten ne talviominaisuudet mahtaa olla onko niissä suuri ero virallisen maahantuojan sahoihin?
Samoja sahoja ne on. Ei tehtaat rupea tekemään eri malleja joka maahan erikseen. Ainakin Euroopassa myytävä mallit ovat samoja sahoja. Vain laipat näkyy olevat pidempiä Saksassa. Muuten samoja.
- Etukahva
Ratkaisee, ja raha(ei makuasia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760