Minulla on sinua tajuton ikävä, vaikka vastahan me nähtiin... Jos nyt tuntuu tältä, niin entäs parin viikon päästä?
Perttiiiiiiiiiiiiiiii
5
375
Vastaukset
- (n)
Mikä syy sulla on provoilla?
t. ap (n) - (n)
Miksi käytät nimimerkkiäni ja huutelet nimissäni mulle "hyvinkin tuttua miestä"?
- jos
varastin jonkun nimimerkin... Käyn täällä hyvin harvoin, joten en voi tietää kuka käyttää mitäkin missäkin. Kannattaisko varata se niin silloin voisit sanoa, että se on sun. Vai oletko kuuluutellut sitä vain ympäriinsä? Se ei valitettavasti tässä tapauksessa auta.
Enhän edes tiedä kuka olet ja tuskin sama Perttikään on kyseessä. Samalla nimellä löytyy kyllä täältä rakkaasta suomenmaasta älytön määrä ihmisiä... - (n)
jos kirjoitti:
varastin jonkun nimimerkin... Käyn täällä hyvin harvoin, joten en voi tietää kuka käyttää mitäkin missäkin. Kannattaisko varata se niin silloin voisit sanoa, että se on sun. Vai oletko kuuluutellut sitä vain ympäriinsä? Se ei valitettavasti tässä tapauksessa auta.
Enhän edes tiedä kuka olet ja tuskin sama Perttikään on kyseessä. Samalla nimellä löytyy kyllä täältä rakkaasta suomenmaasta älytön määrä ihmisiä...Tätähän sattuu joka päivä.
En mäkään käytä sitä enää,
varmuuden vuoksi.
En edes kävis enää täällä,
jos tietäisin ettei muut
huutelis "mun puolestani".
Moi.
(Perustelu: Mua vaan vituttaa tää Juttu.
Ihmettelen miksi "HE" eivät tajua,
että pysyisin poissa jolleivat
kiusaisi erästä mun nimimerkeillä.) - (n)
(n) kirjoitti:
Tätähän sattuu joka päivä.
En mäkään käytä sitä enää,
varmuuden vuoksi.
En edes kävis enää täällä,
jos tietäisin ettei muut
huutelis "mun puolestani".
Moi.
(Perustelu: Mua vaan vituttaa tää Juttu.
Ihmettelen miksi "HE" eivät tajua,
että pysyisin poissa jolleivat
kiusaisi erästä mun nimimerkeillä.)että sä voisit olla tuttuni,
mutta ei siinä ole mitään logiikkaa,
miksi hän "Perttiä" etsisi täältä,
kun tietää mistä hänet löytää.
Hyviä öitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750