Minulla on sinua tajuton ikävä, vaikka vastahan me nähtiin... Jos nyt tuntuu tältä, niin entäs parin viikon päästä?
Perttiiiiiiiiiiiiiiii
5
382
Vastaukset
- (n)
Mikä syy sulla on provoilla?
t. ap (n) - (n)
Miksi käytät nimimerkkiäni ja huutelet nimissäni mulle "hyvinkin tuttua miestä"?
- jos
varastin jonkun nimimerkin... Käyn täällä hyvin harvoin, joten en voi tietää kuka käyttää mitäkin missäkin. Kannattaisko varata se niin silloin voisit sanoa, että se on sun. Vai oletko kuuluutellut sitä vain ympäriinsä? Se ei valitettavasti tässä tapauksessa auta.
Enhän edes tiedä kuka olet ja tuskin sama Perttikään on kyseessä. Samalla nimellä löytyy kyllä täältä rakkaasta suomenmaasta älytön määrä ihmisiä... - (n)
jos kirjoitti:
varastin jonkun nimimerkin... Käyn täällä hyvin harvoin, joten en voi tietää kuka käyttää mitäkin missäkin. Kannattaisko varata se niin silloin voisit sanoa, että se on sun. Vai oletko kuuluutellut sitä vain ympäriinsä? Se ei valitettavasti tässä tapauksessa auta.
Enhän edes tiedä kuka olet ja tuskin sama Perttikään on kyseessä. Samalla nimellä löytyy kyllä täältä rakkaasta suomenmaasta älytön määrä ihmisiä...Tätähän sattuu joka päivä.
En mäkään käytä sitä enää,
varmuuden vuoksi.
En edes kävis enää täällä,
jos tietäisin ettei muut
huutelis "mun puolestani".
Moi.
(Perustelu: Mua vaan vituttaa tää Juttu.
Ihmettelen miksi "HE" eivät tajua,
että pysyisin poissa jolleivat
kiusaisi erästä mun nimimerkeillä.) - (n)
(n) kirjoitti:
Tätähän sattuu joka päivä.
En mäkään käytä sitä enää,
varmuuden vuoksi.
En edes kävis enää täällä,
jos tietäisin ettei muut
huutelis "mun puolestani".
Moi.
(Perustelu: Mua vaan vituttaa tää Juttu.
Ihmettelen miksi "HE" eivät tajua,
että pysyisin poissa jolleivat
kiusaisi erästä mun nimimerkeillä.)että sä voisit olla tuttuni,
mutta ei siinä ole mitään logiikkaa,
miksi hän "Perttiä" etsisi täältä,
kun tietää mistä hänet löytää.
Hyviä öitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402