kuulin juicen piisin viidestoista yÖ, uinti reissulla. silloin kysyin isiltä kuka tuon hyvän laulun esitti? isä vastasi että juice leskinen.. kun pääsin kotiin niin etsin kaiken tiedon juicesta, netistä... hankin levyn ja juice tee-paida. koulussa kaikki ovat vähän ihmeissään, mutta en anna sen häiritä. nyt toivon joulu lahjaksi lp soittimen, juicen yölento lp levyn ja minä sunnuntai lapsi dvd:n... hyvää joulua KAIKILLE! POIKA 14V.
juice on mitä on...
7
451
Vastaukset
- Nimetön
Hei pieni poika!
Hyvää Joulua myös Sinulle. Toivottavasti saat odottamasi levyn. Itselläni on kasa edesmenneeltä läheiseltäni perittyjä vinyylejä Juicen tuotannosta. Onneksi kotoa löytyy myös tarkoitukseen sopiva soitin, vaikka vanhanaikainen onkin. Jouluunhan kuuluu takuuvarmasti ainakin Juicen "Sika", joka lienee sieltä satiiripäästä. 15.yö on klassikko, joka ei kuole koskaan, vaikka tekijä on jo toisessa bändissä. - Pienikö
Hiukan epäilen ikääsi.. ettäkö 14-vuotias kirjottaisi noin huonosti?? muutenkin tökeröä...
- Yanna
Ai että 14-vuotias ei voisi kirjoittaa noin tökerösti! Ex-mieheni (46 v.) kirjoittaa vieläkin tökerömmin. Mielestäni lukuunottamatta kilellisiä virheitä, ajatus oli juuri kohdallaan. Kas kun kaikki eivät ole kaltaisiasi kielineroja.
- pieni poika...
olen 14v, uskoo joka uskoo.. kirjoitus tapa/tyyli ei aina kerro ikää! juice oli asiamies! ps: uskollinen juice fani, iästä katsomattakaan!
- joitain voi huijata
kukaan 14v poika ei kirjoitta itsestään "PIENI POIKA". hahahaha . ketä luulet kusettavas?
ja vielä LP soitinta toivot.hehe hekoheko. vedä kuivat.
- iso täti
olipa kiva lukea kommenttisi juicesta. Minä olin itse neljätoista kun kuulin juicesta ensi kerran ja täytyy sanoa että on ollut rikkautta seurata tämän hienon taiteilijan elämää näinkin kauan. Älä välitä muiden mielipiteistä vaan jatka .. ei juicekaan muiden mielipiteistä mieltään pahoittanut teki niinkuin parhaaksi näki, loppuun saakka. Hyvää joulua ja toteutukoon toiveesi.
- pieni poika..
jotain voille: miksen voisi sanoa itseä pikku pojaksi? aikuinenko sitten olen? minun tyylini on hyvin retro henkistä, vaikka se ei kuulosta normaalilta teini pojalta!.. miksi valehtelisin ikääni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938