Toledo 1,9 diesel vm 98, kaukosäädin ei enää avaa lukkoja. Vaihdoin patteritkin pari kertaa, mutta ei auttanut. Laakkosella sanottiin että patterinvaihdon jälkeen avain pitää ohjelmoida uudestaan, maksaa noin 100 euroa. Toimenpide kestää kuulemma "muutaman minuutin", että on pirun kallis tuntitaksa. Tietääkö kukaan, voiko avaimen ohjelmoida itse, vai onko pakko rikastuttaa Laakkosen riistäjäkapitalistia...
Keskuslukituksen kauko-ohjaimen ohjelmointi
8
4504
Vastaukset
- Leon.
Ainakin vm -02 ohjelmoinnin voi suorittaa itsekin. Ja ohje löytyy auton käsikirjasta. En nyt tähän hätään muista ulkoa miten se meni kun manuaali on tietysti autossa.
Tuossa voisi olla jotain vinkkiä:
http://www.seatclubfinland.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8523
Tai tuossa:
http://www.seatclubfinland.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8374&highlight=keskuslukituksen ohjelmointi - Jarde
Avaimen ohjelmointi ei välttämättä auta kuten omassa samanlaisessa autossa, mutta metro-autossa sanovat että tarviit uuden avaimen ja hinta ois ollut 100e-, josko se ois sillä korjaantunut? en tiedä.
- leon_02
Nyt en ymmärrä. Itse olen vaihdellut avaimen patteria monta kertaa (viimeksi pari päivää sitten), eikä ikinä ole ollut mitään ohjelmointijuttuja... en ole kuullutkaan moisesta?
Jos se ei yleisesti enään toimi patterin vaihdon jälkeen, vaan vaatii uudelleen ohjelmoinnin niin miten ihmeessä se mulla voi toimia? - jarde
leon_02 kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Itse olen vaihdellut avaimen patteria monta kertaa (viimeksi pari päivää sitten), eikä ikinä ole ollut mitään ohjelmointijuttuja... en ole kuullutkaan moisesta?
Jos se ei yleisesti enään toimi patterin vaihdon jälkeen, vaan vaatii uudelleen ohjelmoinnin niin miten ihmeessä se mulla voi toimia?jeps, paristot vaihdoin ja ohjelmoitukin on ja
kun metro-autossakaan ei korjautunut niin tyydyin käyttämään avainta. Tyhmää. - Toledo 140hv Tdi
jarde kirjoitti:
jeps, paristot vaihdoin ja ohjelmoitukin on ja
kun metro-autossakaan ei korjautunut niin tyydyin käyttämään avainta. Tyhmää.varmaankin lähetin on mennyt rikki
- seatisti
..mutta eivät metroautossa osaa ohjelmoida kyseistä kaukoohjaimen avainta, joten tyytyisin käymään ihan vaikka laakkosellakin jos se vaan auttaisi!
- rikki
lähetin pitää uusia, maksaa ehkä n.60€ ja se pitää sit ohjelmoida, täällä jkl:ssä onnistuu ainakin kotikonstein ;)
- jk
miten toimii seat toledo-98 keskuslukitus? Onko alipainepumppu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822