Keskuslukituksen kauko-ohjaimen ohjelmointi

Nimetön

Toledo 1,9 diesel vm 98, kaukosäädin ei enää avaa lukkoja. Vaihdoin patteritkin pari kertaa, mutta ei auttanut. Laakkosella sanottiin että patterinvaihdon jälkeen avain pitää ohjelmoida uudestaan, maksaa noin 100 euroa. Toimenpide kestää kuulemma "muutaman minuutin", että on pirun kallis tuntitaksa. Tietääkö kukaan, voiko avaimen ohjelmoida itse, vai onko pakko rikastuttaa Laakkosen riistäjäkapitalistia...

8

4714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leon.
    • Jarde

Avaimen ohjelmointi ei välttämättä auta kuten omassa samanlaisessa autossa, mutta metro-autossa sanovat että tarviit uuden avaimen ja hinta ois ollut 100e-, josko se ois sillä korjaantunut? en tiedä.

• leon_02

Nyt en ymmärrä. Itse olen vaihdellut avaimen patteria monta kertaa (viimeksi pari päivää sitten), eikä ikinä ole ollut mitään ohjelmointijuttuja... en ole kuullutkaan moisesta?

Jos se ei yleisesti enään toimi patterin vaihdon jälkeen, vaan vaatii uudelleen ohjelmoinnin niin miten ihmeessä se mulla voi toimia?

• jarde
        leon_02 kirjoitti:

Nyt en ymmärrä. Itse olen vaihdellut avaimen patteria monta kertaa (viimeksi pari päivää sitten), eikä ikinä ole ollut mitään ohjelmointijuttuja... en ole kuullutkaan moisesta?

Jos se ei yleisesti enään toimi patterin vaihdon jälkeen, vaan vaatii uudelleen ohjelmoinnin niin miten ihmeessä se mulla voi toimia?

jeps, paristot vaihdoin ja ohjelmoitukin on ja
        kun metro-autossakaan ei korjautunut niin tyydyin käyttämään avainta. Tyhmää.

• Toledo 140hv Tdi
        jarde kirjoitti:

jeps, paristot vaihdoin ja ohjelmoitukin on ja
        kun metro-autossakaan ei korjautunut niin tyydyin käyttämään avainta. Tyhmää.

varmaankin lähetin on mennyt rikki

• seatisti

..mutta eivät metroautossa osaa ohjelmoida kyseistä kaukoohjaimen avainta, joten tyytyisin käymään ihan vaikka laakkosellakin jos se vaan auttaisi!

• rikki

lähetin pitää uusia, maksaa ehkä n.60€ ja se pitää sit ohjelmoida, täällä jkl:ssä onnistuu ainakin kotikonstein ;)

• jk

miten toimii seat toledo-98 keskuslukitus? Onko alipainepumppu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      87
      4362
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      198
      3584
    3. 202
      2961
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      69
      2800
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      54
      2699
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      78
      1250
    7. 60
      1226
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1052
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      963
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      58
      949
    Aihe