Toledo 1,9 diesel vm 98, kaukosäädin ei enää avaa lukkoja. Vaihdoin patteritkin pari kertaa, mutta ei auttanut. Laakkosella sanottiin että patterinvaihdon jälkeen avain pitää ohjelmoida uudestaan, maksaa noin 100 euroa. Toimenpide kestää kuulemma "muutaman minuutin", että on pirun kallis tuntitaksa. Tietääkö kukaan, voiko avaimen ohjelmoida itse, vai onko pakko rikastuttaa Laakkosen riistäjäkapitalistia...
Keskuslukituksen kauko-ohjaimen ohjelmointi
8
4563
Vastaukset
- Leon.
Ainakin vm -02 ohjelmoinnin voi suorittaa itsekin. Ja ohje löytyy auton käsikirjasta. En nyt tähän hätään muista ulkoa miten se meni kun manuaali on tietysti autossa.
Tuossa voisi olla jotain vinkkiä:
http://www.seatclubfinland.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8523
Tai tuossa:
http://www.seatclubfinland.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8374&highlight=keskuslukituksen ohjelmointi - Jarde
Avaimen ohjelmointi ei välttämättä auta kuten omassa samanlaisessa autossa, mutta metro-autossa sanovat että tarviit uuden avaimen ja hinta ois ollut 100e-, josko se ois sillä korjaantunut? en tiedä.
- leon_02
Nyt en ymmärrä. Itse olen vaihdellut avaimen patteria monta kertaa (viimeksi pari päivää sitten), eikä ikinä ole ollut mitään ohjelmointijuttuja... en ole kuullutkaan moisesta?
Jos se ei yleisesti enään toimi patterin vaihdon jälkeen, vaan vaatii uudelleen ohjelmoinnin niin miten ihmeessä se mulla voi toimia? - jarde
leon_02 kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Itse olen vaihdellut avaimen patteria monta kertaa (viimeksi pari päivää sitten), eikä ikinä ole ollut mitään ohjelmointijuttuja... en ole kuullutkaan moisesta?
Jos se ei yleisesti enään toimi patterin vaihdon jälkeen, vaan vaatii uudelleen ohjelmoinnin niin miten ihmeessä se mulla voi toimia?jeps, paristot vaihdoin ja ohjelmoitukin on ja
kun metro-autossakaan ei korjautunut niin tyydyin käyttämään avainta. Tyhmää. - Toledo 140hv Tdi
jarde kirjoitti:
jeps, paristot vaihdoin ja ohjelmoitukin on ja
kun metro-autossakaan ei korjautunut niin tyydyin käyttämään avainta. Tyhmää.varmaankin lähetin on mennyt rikki
- seatisti
..mutta eivät metroautossa osaa ohjelmoida kyseistä kaukoohjaimen avainta, joten tyytyisin käymään ihan vaikka laakkosellakin jos se vaan auttaisi!
- rikki
lähetin pitää uusia, maksaa ehkä n.60€ ja se pitää sit ohjelmoida, täällä jkl:ssä onnistuu ainakin kotikonstein ;)
- jk
miten toimii seat toledo-98 keskuslukitus? Onko alipainepumppu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354289Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141586Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481546Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2181400- 351266
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881078Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321072Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471054Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671031- 62994