sattuiskohan tätä lukemaan joku enemmän kouluja käynyt... lääkäri tai kirra. Turhia spekulointeja en kaipaa... Olen 56 vuotias en ole koskaan polttanut ja alkoa satunnaisesti. On ollut monet kuukaudet hengen ahdistusta. Ei tarvi kuin kävellä ja puuskuttaa kuin nuorena olis juossut 30 km ( entinen huippu urheilija).Lisäksi kova yskä joka tulee "puuskittain" satunnaisesti. Missä vika? Olen lueskellut lääkäri kirjoja ja selannut nettiä... vaihto ehdot... keuhkoahtauma, astma, sydämestä johtuva ja syöpä... Olisko hyviä ehdotuksia mikä niistä vaikka ilman kaikkia kyllä pärjättäis...Lääkäriinkö...??? ei sinne hevillä lähetä (eikä kevyemmälläkään). Täällä maalla on hyvä olla ja asua ja sitten kai sitä lähetään kun on pakko... Olen ajatellut loppuun asti katastella ja nauttia näistä eläkepäivistä (selän takia) niin kauan kuin pystyy... Hyvät Joulun toivotukset kaikille!
apua apua apuva...
2
364
Vastaukset
- käy nyt vaan
lääkärin luona. Olen varma,että oireisiisi löytyy syy ja sitä kautta vaiva voidaan hoitaa.
Haluat kai nauttia hyvistä vuosista vielä.
Se voi olla läppävika tai muu vastaava. Mars lääkäriin! - Nuori mies
Varaat ajan suoraan yksityiselle lääkärille, jolloin ei tarvitse tuntea "eivät ota tosissaan" tunnetta julkisen puolen terveyskeskuskohtelussa.
Lähteiden mukaan jos muuten joskus kovasti kuntoilemalla suurentaa pumppunsa ns. urheilijansydämeksi niin siitä pitää sitten pitää huolta myös vanhemmalla iällä.
Täällä on oirekuvauksen mukaan (kuten kotonakin) todellakin oikeasti mahdotonta ottaa kantaa asiaan, joten kannattaa miettiä mikä on elämässä oikeasti tärkeämpää: terveys vaiko jääryys?
Monella järki voittaa kun alkaa oikeasti miettimään asioita, tyhmät ja huono-onniset kuolevat ensimmäisinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637