Onko muilla vauvat potkineet kovasti kun on tullut supistuksia vai ovatko olleet enemmänkin liikkumatta?
Hämää kun alselkää polttaa,supistelee ja samalla vauva potkii ihan taukoamatta.Onkohan joku vialla vai onko normaalia.?
vauvan liikkuminen ja supistelu?
3
3154
Vastaukset
- Jouluvaavia odotellessa...
täällä on aika rumpa menosa aina kun tulee supistuksia. vaavi potkii todella paljon sen aikana. Omasta mielestä se pitäisi olla hyvä asia.... vaavin potkut tuntuu välillä epämiellyttävälle jos potkii tonne kylkiluiden väliin =) onko muilla sen paremmin tietoa aiheesta? Millä viikolla olet?
- meppe
aiheuttaa kanssa potkurumban. Vissiin laulun värinä kutittaa vauvaa peppuun :)
Onneksi tiedettävästi viimeinen esiintyminen oli eilen nyt kun eletään vko:lla 38
Luulen että mitkätahansa liikkeet on vaan hyvä juttu. Liikkumattomuus on enemmänkin ei hyvä juttu. - RV:lla 35
meppe kirjoitti:
aiheuttaa kanssa potkurumban. Vissiin laulun värinä kutittaa vauvaa peppuun :)
Onneksi tiedettävästi viimeinen esiintyminen oli eilen nyt kun eletään vko:lla 38
Luulen että mitkätahansa liikkeet on vaan hyvä juttu. Liikkumattomuus on enemmänkin ei hyvä juttu.Mulla supistellut runsaasti kuukausitolkulla ja saikullehan sitä jouduttiin jo hyvissä ajoin ennen äippälomaa. Alkoi vaikuttaa "paikkoihin" vähän liiankin valmistavasti..
Nyt kuitenkin tilanne ihan ok, ei kipeitä suppareita enää, vaikka paljon harj.supistuksia.
Lääkäri sanoi mulla, että esim. vauvan runsaat liikkeet voivat provosoida supistuksia! Meillä jumpataan toosi paljon siellä vatsassa päivin öin, joten en yhtään ihmettelisi tätä arvelua..
Näinkin loppuun ollaan kuitenkin päästy kaikista tuskallisista supisteluista huolimatta ja suurin huoli ennenaikaisesta synnytyksestä on väistynyt :)
Kannattaa levätä ja todella kuunnella, mitä se oma keho viestittää. Onnellista odotusta kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770