Miten minua ärsyttää

kaikki Oinaat

ei tulisi mieleenikään valita miehekseni Oinasta ja Oinasnaisen kanssa en tule toimeen pätkääkään. Velipojalla , joka on Jousimies, on vaimona Oinas ja hyvä jos päivää sanotaan.
Joku huomautti kerran, että miten ihmeessä toi veljes vaimo ihan kuin mielistelisi sinua? Kysyin mitä?
En edes ollut sellaista huomannut.
Mikä lienee häiritsevä merkki velipojan vaimossa vaikuttaa kun niin ärsyttää sen jatkuva pulina.
Häivyn ensitilassa jos kiehumispiste alkaa häämöttää ja se Oinaan jatkuva itsekehuskelu,voi jummi.
Pitää olla parempi kuin onkaan.
Parempi pysyä poissa kuin olla tekemisissä.
Veli kyllä joutskarina pärjää.. ärjäisee jos akka alkaa liikaa höykyttämään ja terävä kieli jousimiehellä onkin.Joutskari veljeni kanssa toimeen tullaan kun pysytään asiaväleissä.
Siskollani on Vesimies miehenä ja siskonikin on jousimies ja sen miehen kanssa en tule toimeen ja siskon kanssa jotenkuten, toinen velipoika on vesimies ja vaimo kaksonen ja tämän velipoikani kanssa kyllä toimeen tullaan ja sen vaimon kanssa erittäin hyvin kumma?
Minä olen meidän sisarusparvessa ainoa maanmerkki kaikki muut isä, äiti ja veljet ja sisko edustavat ilmaa, vettä ja tulta. Voi minua raukkaa, siksi kai tunnen olevani erakko ja joku häiriintynyt kuten tuolla joku aikaisemmin totesi niin osuvasti Kauriista, joka on omituinen.Sanokaa mitä sanotte...

10

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha Kauris

      Olipa sukuselvitystä kerrakseen, mutta johtuisivatko vaikeutesi muistakin asioista kuin "vääristä" horoskooppimerkeistä?!

      • vaan se

        oli sukuselvityshoroskooppiselvitysten perusteella,viitaten tiettyjen horoskooppimerkkien ominaisuuksiin ja niiden eroavaisuuksiin ja miten eri horososkooppimerkit tulevat toimeen keskenään ja miten eri vesi,ilma ym,merkit, jos joku huomasi sen, merkitys voi kasvaa suureksi ja eikös tämä ole horoskooppisivu jossa saa kirjoitella horoskooppimerkeistä ja analysoida sukulaisten kanssa toimeentuloa horoskooppien mukaan. Olen huomannut, että tuolla on kyllä foorumeita jossa voi keskustella ihmissuhteista mutta että horoskooppisivuilla aletaan pohdiskelmaan itsekunkin vaikeuksia, kas sitä vanha kauris en ymmärrä :LOL


      • vanha totuus
        vaan se kirjoitti:

        oli sukuselvityshoroskooppiselvitysten perusteella,viitaten tiettyjen horoskooppimerkkien ominaisuuksiin ja niiden eroavaisuuksiin ja miten eri horososkooppimerkit tulevat toimeen keskenään ja miten eri vesi,ilma ym,merkit, jos joku huomasi sen, merkitys voi kasvaa suureksi ja eikös tämä ole horoskooppisivu jossa saa kirjoitella horoskooppimerkeistä ja analysoida sukulaisten kanssa toimeentuloa horoskooppien mukaan. Olen huomannut, että tuolla on kyllä foorumeita jossa voi keskustella ihmissuhteista mutta että horoskooppisivuilla aletaan pohdiskelmaan itsekunkin vaikeuksia, kas sitä vanha kauris en ymmärrä :LOL

        ihmistieteissä, että ne piirteet jotka toisessa ihmisessä ärsyttävät ovat niitä joita ei itsessään hyväksy. Tämä kai on yleispätevää ja varsinaisesti horoskooppimerkeistä riippumatonta. Joten kannattaisko sinun tehdä tutkimusmatka itseesi ja miettiä suhteitasi muihin ihmisiin uudemman kerran. Onnea matkaan!

        Toivottelee OinasNainen

        joka on oppinut hyväksymään kauriin erikoiset, mutta ah niin haastavat luonteen pikku erikoisuudet ;)


      • ja Kauriiden aikaa
        vanha totuus kirjoitti:

        ihmistieteissä, että ne piirteet jotka toisessa ihmisessä ärsyttävät ovat niitä joita ei itsessään hyväksy. Tämä kai on yleispätevää ja varsinaisesti horoskooppimerkeistä riippumatonta. Joten kannattaisko sinun tehdä tutkimusmatka itseesi ja miettiä suhteitasi muihin ihmisiin uudemman kerran. Onnea matkaan!

        Toivottelee OinasNainen

        joka on oppinut hyväksymään kauriin erikoiset, mutta ah niin haastavat luonteen pikku erikoisuudet ;)

        minähän olen jo tehnyt tutkimusmatkan. Tiedän miten käyttäytyä koko sukulaissuhkanan kanssa. Onneksi olkoon itselleni!


      • kaikki on
        ja Kauriiden aikaa kirjoitti:

        minähän olen jo tehnyt tutkimusmatkan. Tiedän miten käyttäytyä koko sukulaissuhkanan kanssa. Onneksi olkoon itselleni!

        kohdallasi hienosti. Mikään laki ei velvoita olemaan tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät syystä taikka toisesta miellytä.

        Ja onhan sekin mahdollisuus, että sinä et näitten mainitsemiesi hankalien horoskoopimerkin edustajien näkökulmasta ole mikään varsinainen aarre ystävänä/tuttavana/sukulaisena ;)


      • vaikken olisikaan
        kaikki on kirjoitti:

        kohdallasi hienosti. Mikään laki ei velvoita olemaan tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät syystä taikka toisesta miellytä.

        Ja onhan sekin mahdollisuus, että sinä et näitten mainitsemiesi hankalien horoskoopimerkin edustajien näkökulmasta ole mikään varsinainen aarre ystävänä/tuttavana/sukulaisena ;)

        nimittäin, ne nyt ei ole ainoita ihmisiä tässä maailmassa vai mitä?


      • niinpä niin
        vaikken olisikaan kirjoitti:

        nimittäin, ne nyt ei ole ainoita ihmisiä tässä maailmassa vai mitä?

        älä muuta sano.


    • Kaunis kauris

      Kuules, ei horoskooppi ihmistä tee vaan aivan muut tekijät. Kyllä paljon muillakin asioilla on vaikutusta siihen minkälainen ihminen on! Elä ota kaikkea niin tosissaan. =D

    • ja oon huomannut

      että en tule toimeen oinaiden,leijonien enkä vaakojen kanssa vaikka muuta sanottaisiinkin...

    • Kauris M

      ..toimeen vaikka Halosen kaa, jos Tarja on samaa mieltä kanssani,
      eikä alkaa äxyileen, kuten kaurisnaiset tekevät. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe