Mulla on ollut ongelmana jo jonkin aikaa se että pelkään että sydän pysähtyy tai tulee muita vaivoja. Pääosin pelot johtuvat ahdistuneisuudesta ja en uskalla nukkua enää edes vasemmalla kyljellä kun pelkään että sydän pysähtyy jos nukun sen "päällä". Voiko sydämeen tulla vikoja tai pysähtyä jos nukkuu vasemmalla kyljellä?
Sydänoireiden pelko
8
746
Vastaukset
- turistiluokassa
niin et pysty nukkumaan kyjelläsi!
- ***'
käy terveyskeskuksessa sydänfilmissä niin saat
mielenrauhan. - tri.Bil
Nopea diagnoosi sinulle; olet vakavasti sairas ota heti yhteys lähimpään sairaalaan.
- tuttua on
ahdistuksen aihuttamalta psykosomaattiselta oireelta.
Hae apua ahdistukseesi. - Kuten varmaan tiedätkin
on pelkosi vain pelko. Ahdistuneisuusja masennus saavat usein miettimään kaikkea tuollaista, tiedän itse vaikean masennuksen sairastaneena ja siitä parantuneena. Parasta on suitsia itse omat epänormaalit ajatuksensa, nauraa itselleen, se on oikeastaan ainoa konsti estää pakkomielteiden syntyminen.
Kerro ystävällesi asiasta "vitsinä", niin pääset kertomaan myös elämäntilanteestasi ja olosi helpottuu etkä koe olevasi niin yksin.
Ahdistukseen voi muuten auttaa magnesium, voit ottaa sitä moninkertaisen annostuksen normaaliin nähden, itse suosin alussa n kuusinkertaista annosta parin viikon ajan. Etenkin jos sinulla on tunteita rytmihäiriöstä, sydämen "muljahtelusta" jne, jotka ovat johtaneet tähän ajatukseen. Magnesium on tavallaan luonnon relaxantti, joten kannattaa ottaa illalla heti kotiin tullessa isompi annos ja n tuntia ennen nukkamaanmenoa toinen.
Magnesium on hyvin imeytyvä kaikissa muodoissaan, joten älä usko purkkien selityksiä juuri tämän magnesiumin erinomaisuudesta, valitse vain halvin. Konstin kokeilu ei maksa siis paljoa. Iloa elämääsi ja voimia arkeesi!!- ahdistunut
Ostin kokeeksi magnesiumia mutta en kyllä uskalla ottaa enempää kuin purkin ohjeissa määrätään. Yliannostuksesta ei välttämättä ole hyötyöä mutta joskus siitä voi olla haittaakin. Kalaöljy auttaa minulla jonkin verran ahdistukseen suositelluilla annoksilla.
- on päivän saantisuosituksen...
ahdistunut kirjoitti:
Ostin kokeeksi magnesiumia mutta en kyllä uskalla ottaa enempää kuin purkin ohjeissa määrätään. Yliannostuksesta ei välttämättä ole hyötyöä mutta joskus siitä voi olla haittaakin. Kalaöljy auttaa minulla jonkin verran ahdistukseen suositelluilla annoksilla.
eli jos on puutostila se ei korjaannu sillä määrällä, mutta puutos ei myöskään pahene. Oma kokemukseni on tuo, mutta fiksu tietenkin hakee tietoa aiheesta ja päättää sitten itse eikä usko mitä vain, olet ihan oikeassa.
Kalaöljyssä auttaneet minua parhaiten meridol ja tolosen kapselit, sanottavaa eroa en ole huomannut niissä, mutta jos jätän pois n 3vkossa huomaan ahdistuksen palautuvan. D-vitamiini ja B-vitamiinit vaikuttavat myös tutkimusten mukaan mielialaan(D-vitamiinisi saatkin kalaöljyn mukana).
Ja liikunnan merkitystä ei voi koskaan korostaa, tutkimusten mukaan 3 krt viikossa hikeen liikkuminen tekee masentuneelle ihmeitä, allekirjoitan tuon myös, nimenomaan ahdistus purkaantuu. Ja se sydänlihas vahvistuu=) Sauvakävely ja nykyään hölkkä myöskin pitää mielen ja kehon kondiksessa. - tuttua on
ahdistunut kirjoitti:
sinun todellakin kanattaisi hakeutua asianmukaiseen hoitoon.En minäkään luontaistuotteista apua saanut.Vasta oikeat lääkkeet helpottivat oloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1822707- 1642529
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182217Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073