Koko elämäni olen yrittänyt opiskella, olla hyvä muille, hoitaa työni ja maksaa laskuni. Olen valmistunut toivomalleni alalle vasta hieman yli 2v sitten. Nyt tapahtui se mitä pelkäsin:
Työ meni alta ja lähes koko elämä sen mukana.
Auttakaa joku, tuntuu etten jaksa enää. Täältä pois pääseminen houkuttaa joka päivä enemmän ja tunnen itseni todella huonoksi. Olen vasta 30 ja tuntuu, että elämä on ohi...en tiedä mitä tekisin ja minne kuulun. Mitä minun pitäisi tehdä? Onko elämällä mitään annettavaa enää minulle, vai voinko jo lähteä täältä?
Apua kaivataan
2
138
Vastaukset
- E.K
Hei Sinulle,
Heitäppä jo se ahdistus romukoppaan
Sillä se on väliaikainen notkahdus jota kaikille tulee silloin tällöin.
Olet hoitanut hommasi hienosti.
Näen tulevaisuutesi valoisana ja Sinut oikeinkin tyytyväisenä myhäillen.
Se oli työpaikka jonka menetit.
Tulevat ponnistelusi palkitaan ja nokkeluuttasi käyttäen saat uuden. Näen tämän näen.
Ja kaiken huippu:
kauempana tulevaisuudessa näkisin sinut matkalla, rannalla, ilmeisesti Kos Kreikka, ohhoh! Eli tämän mukaan tulet pärjäämään aika kivasti!
Jos olisin Sinä en edes harkitsisi "lähtemistä täältä". sen verran hienon elämä on Sinulle tyrkyllä.
Kun kellottelet siellä Kosin auringossa jonain päivänä tyytyväisenä kun pikku murmeli, niin nosta yksi ouzo vanhalle E.K:lle.
t.E.K- Tuska ja ahdistus
..sinua E.K.
En vain taida jaksaa odottaa enää, näitä notkahduksia on ollut jo liikaa. Terveyskin on mitä on, joten en jaksa enää taistella. Olkoon.
Ilman työtä, rahaa, terveyttä tai mitään ei elämässä ole enää sisältöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1352417- 1382092
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1661097Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää64941Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.312875Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa170771