16.Jyp-Jokerit 2 (ei jyppi ny jokereita kaada!)
18.Lukko-Tappara 2 (Tapparalla hyvä vire päällä, joten lukko vikisee)
20.Tps-Ässät 1 (Ässillä menee todella kehnosti joten pelin tulisi helposti mennä Tps:lle)
kerroin: 5,41
Panos:100e
voitto:541e
32.Wigan-Liverpool 2
42.Coventry-Stoke 2
61.Recreativo-Valencia x
kerroin:16,56
panos:50e
voitto:828e
Sm-liiga
3
250
Vastaukset
- voita
Älkää kauheesti panostako jokereihin. Viime kaudella vain kahdesti on voitettu toinen peli seuraavana päivänä. Elikkä jokereiden peli eilen saattaa rasittaa hiukkasen. Itse laittaisin vaikka pienellä panoksella ristin. Jos jyppi puolustaa ekat kaksi erää hyvin niin kolmanessa erässä on jokerit sen verta väsyneitä ettei nouse
- ässät!!!!
Unohdin ässistä sanoa vielä. Se pelaa paremmin kuin kertaakaan tällä kaudella. Kaksi TODELLA niukkaa tappiota alla ja sitä ennen kolme voittoa. Ne on itse asiassa nousussa jos jotakin. Älä kato sarjataulukkoa hyvä mies! Vähämaalinen ottelu tulossa ja sen voi voittaa ihan hyvin ässätkin!
- mustahevonen
ässät!!!! kirjoitti:
Unohdin ässistä sanoa vielä. Se pelaa paremmin kuin kertaakaan tällä kaudella. Kaksi TODELLA niukkaa tappiota alla ja sitä ennen kolme voittoa. Ne on itse asiassa nousussa jos jotakin. Älä kato sarjataulukkoa hyvä mies! Vähämaalinen ottelu tulossa ja sen voi voittaa ihan hyvin ässätkin!
Jokerit vie ja ässät hävii!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711