120D kokemuksia

Kuumeessa

Onko 120D:stä kokemuksia, tai linkkejä koeajoihin/kokemuksiin?
Ei oikein mistään tunnu suomeksi löytävän käyttäjäkokemuksia, eikä englanniksi testiartikkeleita.

Mitä hintaluokkaa on huollot, jos vertaa esim. suuttimien hintoja VW/Audi dieselin suuttimiin, tai mitä muita kohteita on, mitkä tulevat todennäköisesti vaihtoon jossain vaiheessa?

3

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vois jotain löytyä
    • reissumiäs

Onhan tässä tommosella tullu kuukauden päivät päästeltyä ympäri saksanmaata. Kyseessä on työpaikan yhteisauto, joten en tiedä noista huoltokuluista.

Ajettavuudeltaan auto yllätti positiivisesti. Ainoana miinuksena nuo runflat nakit, jotka autossa on ensiasennusrenkaina. Ne kun heittää kuikkaan, niin ajettavuus paranee tuntuvasti. Autossa on alla kitkarenkaat tällä hetkellä ja jo niillä ajettavuus on huomattavasti parempi, ku runflateilla.

Polttoainetta tuo vehje syö maltillisesti ja tehoa on riittävästi. Autobaanalla päästellen 150km/h-200km/h kulutus pyörii 7l/100km tuntumassa. jos ajelee alle 100km/h, niin kulutus menee alle 5l/100km. Kiihtyvyys 0-200km/h on ihan riittävä. Tuosta ylöspäin onkin sitten rauhallisempaa. ;-)

Tuo työauto on manuaalivaihteinen, joten kokemukseni on sellaisesta. Suomen oloissa tuo 6:s vaihde on luultavasti täysin turha. Itse en laittais sitä päälle alle 100km/h vauhdissa. Jos saisin valita, niin ottaisin tuon mieluiten automaattina. Manuaalivaihteistoksi tuo 6 lovinen tuntuu silti ihan mukavalta. Siinä on vähän sellaista sporttista fiilistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen