katsoin

uusinnan

Juicen ja Mikon konsertista ! Aivan mielettömän upeaa ! Taustat myös oli kertakaikkisen mahtavat niin musiikin kuin Mauri Kunnaksen piirustustenkin osalla.
Täydellistä lauantai-illan huumaa yksin kotona kun ukko on pikkujoulussa. Sain soittaa toosaa täysillä ja nyt olen sellaisissa fiiliksissä että tuskin tälläaista pikkujouluissa voi tavoittaa.

Kyllä tulee olemaan mieletön ikävä Juicea ! Mestari monella alalla ! Onneksi on musiikki ja muistot....

8

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cornucopia

digikanavat maanantaina Teemalta klo 20.00 lähtien Juttuja Juicesta ja pari keikkaa. Olin jälkimmäisessä paikalla Nivalassa, silloin joskus...

• mäkin

ja kyllä täytyy todeta, että konsertti saa kerta toisen jälkeen kylmät väreet aikaan. Ystäväni oli aiemman esityksen nauhoittanut ja olemme sitä katselleet ja kuunnelleet jo monasti, mutta koskaan en kyllästy. On ne Juicen sanoitukset sitä luokkaa, että moni jää toiseksi. Itse olen Juicea kuullut eka kerran joskus v. 1975, kersana, ja siitä asti näihin päiviin enkä lopeta ennen kuin itsekin haudassa olen.

• Nimetön

..katsoin konsertin siippani kanssa; molemmilla tippa linssissä. Oli hieno kokonaisuus; yllättävän hyviä myös livenä nämä boheemi ja senaattori ja se taustaporukka oli myös loistava.
        Toivon mukaan ja uskoakseni näitä vastaavia koosteita tullaan näkemään jatkossakin.
        Oli kyllä viikonlopun tähänastinen kohokohta!

• Upea keikka

Ei tullut tänään katsottua, mutta minulla on kyllä Juicen klassikoiden ilta DVD-joka sisältää saman konsertin. Olin myös vaimoni kanssa Tampereella kuuntelemassa sen konsertin livenä. Olen ollut Juicen keikkoja kuuntelemassa joskus 70-luvun lopulla ensimmäisiä kertoja ja olen kuunnellut Juicea vuodesta 74, jolloin Marilyn ja Jyrki Boy singlet molemmin puolin oli isoja hittejä. Pidän monista myöhemmistäkin Juicen biiseistä, mutta minä olen aina pitänyt eniten Juicen Coitus Int kauden biiseistä.

• mustahaamu

Hankin jo aikoja sitten tuon taltioinnin dvd:nä. Todella laadukasta musisointia.

• tuoppi

Alatalon ilmeen kun Juice veisteli, että mehän soitetaan paremmin kun Matti Vanhanen puhuu.
      Juicen ääni oli yllättävän hyvässä vireessä, vaikka itse väittikin sen olevan päreinä.

• Juicikko

DVD:llä kyseinen spiikki on vielä hieman pitempänä. Siinä se menee näin:

Juice: "Täytyy kyllä sanoa, että meiltä tämä soitto sujuu paljon paremmin kuin Matti Vanhaselta puhe. Vai mitä, mitä, tarkoitat, tarkoitat?"

Mikko: "Se on parantunut kyllä viime aikoina."

Juice: "Kuka? Onks se ollu kipee vai?"

• basher
        Juicikko kirjoitti:

DVD:llä kyseinen spiikki on vielä hieman pitempänä. Siinä se menee näin:

Juice: "Täytyy kyllä sanoa, että meiltä tämä soitto sujuu paljon paremmin kuin Matti Vanhaselta puhe. Vai mitä, mitä, tarkoitat, tarkoitat?"

Mikko: "Se on parantunut kyllä viime aikoina."

Juice: "Kuka? Onks se ollu kipee vai?"

että huomattavasti sovinnaisempi Alatalo hiukan kiusaantui Jussin suorapuheisuudesta. Näinhän on käynyt ennenkin, koska miehet ovat ihan eri puusta veistettyjä. Myöskin lahjakkuuden suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe