D/s ja

syvät tunteet

Onko kenelläkään kokemusta D/s suhteesta, joka on alkanut "asiallisena" ja kehittynyt siihen pisteeseen, että on pakko myöntää molempien olevan rakastuneita toisiinsa. Jos on niin miten jatkoitte suhdetta, etenkin kun subbari ei suostu harkitsemaan 24/7 asetelmaa. On niin paljon pelissä, että kokemuksia olisi kiva kuulla, auttaisi ehkä selvittämään meidän tilannetta.

9

7027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksei 24/7?

Sehän ideaalinen suhde jossa kumpikin saa olla juuri sitä mitä tykkää? Eli siis dom saa alistaa ja sub saa alistua. Onkohan subilla joku väärä käsitys, että 24/7 D/S suhde olisi pelkkää seksiä tai jotenkin pakotettua? Onhan niitä erilaisia suhteita ja jollain on hommat aika extremeäkin, mutta aina on kyse vapaaehtoisuudesta kuitenkin. Kannattaisi ehkä keskustella subin kanssa ihan asiallisesti mitä hän suhteelta haluaisi ja miksei 24/7 asetelma kävisi, kuitenkin D/S meiningeissä kysehän pohjimmiltaan leikistä johon kumpikin vapaaehtoisesti osallistuu ja josta kumpikin nauttii, eikä siitä tarvitse liian vakavaa tehdä.

• ideaalinen kelle?

Meillä harrastetaan sitomisleikkejä ja s/D viikonloppuja, 24/7 ei toimisi ainakaan täällä. Muutenkin asenne meillä on, että se on mauste, mutta me olemmekin alkaneet harrastamaan näitä jo valmiissa parisuhteessa.

• D/S-pari

Tuo 24/7 on idiottimainen ilmaisu VAIN D/S-toimintaa kuvaamaan! Miten se voi olla normaalielämässä mahdollista? En vielä ole nähnyt dominoijaa kadulla kusilenkillä subia kaulapannassa taluttamassa. Noin esimerkiksi :-).

MEILLÄ on 24/7-suhde, johon sisältyy ihan normaali elämä runsaalla D/S:llä maustettuna.

• tuota

Sillä 24/7 tarkoitetaan. Ainakin näin olen ymmärtänyt. Jollain on se väärä kuva, että 24/7 meinaa sitä, että suhde on pitkäaikainen ja periaatteessa sub/dom on kokoajan roolissaan. Eikä se todellakaan tarkoita mitään jatkuvaa seksileikkiä. 24/7 suhdetta on vaikea selittää mitenkään kirjallisesti, niin ettei toiselle jää väärä kuva. Ehkä helpointa olisi käyttää esimerkkinä perinteinen vanhan-ajan "kotivaimo" asetelma jossa periaatteessa vaimo palvelee miestään ihan omasta tahdotaan, mutta silti mies rakastaa vaimoaan ja pitää tästä huolta. Nykyaikana varmaan yleisempää toisinpäin. ;) Tuokaan ei kaikkiin D/S suhteisiin sovi, mutta suurimpaan osaan kyllä. Uskoisin muuten, että jos se olisi yleisesti hyväksyttävää niin saattaisit nähdä dominoijan kadulla taluttamassa subia kadulla ei kyllä ehkä Suomessa.

• edellinen kirjoittaja
        tuota kirjoitti:

Sillä 24/7 tarkoitetaan. Ainakin näin olen ymmärtänyt. Jollain on se väärä kuva, että 24/7 meinaa sitä, että suhde on pitkäaikainen ja periaatteessa sub/dom on kokoajan roolissaan. Eikä se todellakaan tarkoita mitään jatkuvaa seksileikkiä. 24/7 suhdetta on vaikea selittää mitenkään kirjallisesti, niin ettei toiselle jää väärä kuva. Ehkä helpointa olisi käyttää esimerkkinä perinteinen vanhan-ajan "kotivaimo" asetelma jossa periaatteessa vaimo palvelee miestään ihan omasta tahdotaan, mutta silti mies rakastaa vaimoaan ja pitää tästä huolta. Nykyaikana varmaan yleisempää toisinpäin. ;) Tuokaan ei kaikkiin D/S suhteisiin sovi, mutta suurimpaan osaan kyllä. Uskoisin muuten, että jos se olisi yleisesti hyväksyttävää niin saattaisit nähdä dominoijan kadulla taluttamassa subia kadulla ei kyllä ehkä Suomessa.

Meni tuo alku vähän väärin, mutta no pistän väsymyksen piikkiin. Kuitenkin tarkoitin, että jollain on se väärä kuva, että 24/7 meinaa sitä, että suhde olisi kokoajan jotenkin seksuaalinen ja perinteiset D/S leikit olisi jatkuvaa. 24/7 meinaa sitä, että suhde on pitkäaikainen ja periaatteessa sub/dom on kokoajan roolissaan, mutta se ei todellakaan tarkoita mitään jatkuvaa seksileikkiä. Loppuviestissä ei tullut virheitä.

• Kokemusta

D/s suhde 27/4:llä toimii hyvin, jos molemmat osapuolet ymmärtävät asian ja haluavat sitä. Tietenkään kyse ei ole koko ajan seksistä. D/s on paljon muutakin. Kuitenkaan ei välttämättä pannassa kävelyttämistä ja julkisella paikalla kuseskelua.

Esimerkkinä teille. D/s ja 24/7 on sitä, että minulla on CB-3000 ja D:llä on avain. Hän avaa CB:n vain silloin kun häntä haluttaa. Muutoin se on kiinni. Joskus mieleni tekee runkata ja kysyn lupaa. Yleensä se maksaa minulle 200€. Maksan sen mielelläni, koska se on ainoa tapa kun voinn laueta.
      Vietämme kuitenkin normmaalia elämää. Olemme naimisissa. Käymme ulkona ystäviemme kanssa. Kuitenkin päivittäin minun tulee osoittaa kunnioitusta, arvostusta, palvonta vaimoani kohtaan. Eri tilanteissa erin tavoin. Niin, että muut eivät välttämättä huomaa tilannetta.
      Keskustelemme ja elämme kuin aviopari elää. Kaikessa kuitenkin huomioin hänet. Tavalla tai toisella. Silti minullakin on yksityiselämää josta nautin.Hänellä on avain ja hän kuitenkin asettaa selkeät rajat ja raamit asioille.
      Nautin tilanteesta, nautimme molemmat tilanteesta. Se on meidän yhteinen valinta. Hänellä on avain. Olen hänen 24/7

• Utelias

Saako sinun vaimosi sitten mennä halutessaan niin kuin haluaa.

Voiko hän harrastaa seksi muiden miesten kanssa ja sen semmoista?

Eikö hän anna sinun laueta seksin aikana?

Muutenkin minua kiinnostaa miten dominan kanssa asuminen ja eläminen toimii. Olisin iloinen jos kertoisit lisää.

• onni

Minäkin kaipaisin tuollaista suhdetta, mutta tuonhenkistä orjaa on vaikea löytää. Löytyy vaikka miten paljon sellaisia, jotka haluavat olla orjina vain hetken ja sitten juosta omille teilleen normaalielämää viettämään. Dominoita kyllä etsitään aika hanakasti ja tilapäistä seuraa saisi vaikka mtien paljon, mutta kiinteään suhteeseen ei juuri löydy innostuneita, varsinkin, kun moni D/s-suhteesta kiinnostunut onkin jo naimisissa tahollaan. Olkaa suhteessanne onnellisia, tuollainen teillä oleva tasapainoinen suhde on aika harvinainen.

• vaikea löytää?
        onni kirjoitti:

Minäkin kaipaisin tuollaista suhdetta, mutta tuonhenkistä orjaa on vaikea löytää. Löytyy vaikka miten paljon sellaisia, jotka haluavat olla orjina vain hetken ja sitten juosta omille teilleen normaalielämää viettämään. Dominoita kyllä etsitään aika hanakasti ja tilapäistä seuraa saisi vaikka mtien paljon, mutta kiinteään suhteeseen ei juuri löydy innostuneita, varsinkin, kun moni D/s-suhteesta kiinnostunut onkin jo naimisissa tahollaan. Olkaa suhteessanne onnellisia, tuollainen teillä oleva tasapainoinen suhde on aika harvinainen.

Tässä on yksi semmoinen "orja" tosin olen homoseksuaali mikä voi olla hankalaa, mutta ei minulla varsinaisesti naisia vastaan mitään ole. Myös se voi vaikuttaa etten ole ihan perinteinen orja vaan enemmänkin lemmikki ja palvelija. Itse olen taas elämäni aikana huomannut, että ei löydy kunnon alistajia. Ainakaan semmoisia jotka olisivat kiinnostuneet minukaltaisestani. Joko haluavat erilaista menoa, yhden illan juttuja tai sitten vain alistaminen ei tunnu kiinnostavan. Yleisin ongelma tuntuu olevan se, että alistaja ei vaan keksi mitä tehdä ja pitää itse ehdotella mikä ei itsestä ole kovin kivaa. Sitten on nämä switchit jotka taas haluisivat tulla itsekin alistetuksi mikä taas ei itseltä luonnollisella tavalla onnistu, kun alistuminen kuuluu kuitenkin itselläni persoonaan. Hommaan voi kyllä tosin vaikuttaa sekin, että en ole mikään komistus ja mieltymykseni saattavat karkottaa ihan kinkymmätkin ihmiset. Toisaalta en ole niin aktiivisesti etsinytkään seuraa toistaiseksi. Tiedän muuten kaltaisiani aika paljonkin. Myös ihan heteroitakin. Voi olla, että ongelmana on se, että etsit vanhemmasta ikäluokasta koska silloin yleensä ollaan jo löydetty jonkinlainen vakituinen suhde.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2122
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1949
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1049
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe