Että luulit että hänellä/sinulla on nimessään aivan ainutlaatuinen ensimmäinen kirjain, tietty määrä tähtiä ja erittäin salaperäinen asuinpaikka? Sitten joku tulee ja täräyttää kaikki tuntomerkit vielä sellaiseen ketjuun missä vihjeetkin täsmää. Ja kirjoittaja et ollut sinä.
Mutta... Kukaan ei siihen vastaakaan, vaikka siinä lukis just kaikki ne jutut mitä ehkä olisit voinut parin promillen huppelissa kirjoittaa. Vai säikähtääkö joku? Ehkä seuraavassa viestissä tuleekin kysymys: "Mitä sä oikeen haluat...?" Kirjoittiko se nyt ton mulle vai kelle? Luuliks se oikeesti, että mä kirjoittaisin tollasia tänne? Toisaalta tuolla Ikävä-palstalla on yks juttu joka sopis just sen kirjoittamaks.............
Piiri pieni pyörii
22
1931
Vastaukset
- enää yhtään
mitään mistään. niin..aiemmin ehkä luulin(yli vuosi sitten )mutta enää en luule..paitsi ehkä kolmen promillen humalassa=) mutta silloinkaan en kirjoita mitään.
- eikä satu
nääs mulla on ihan omat erikoiset sydeemit...HiH
- kyllä sattunu.
Mistähän johtus? Vaikka sillä mitään väliäkään ole. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu. Pääasia että itte kirjottaa mitä sattuu ja mihin osuu. Ja jos huppelissa kirjottais niin jo heti alkuunsa tietäis ettei mihkään osu. Mulle ainakaan tulis näppäimistö mieleen sillon ollenkaan. Ja jos en kerta oo kirjottanu ni mitä ihmeen väliä sillä ois vaikka ois mun nimelläkin kirjotettu? Mutta tuntomerkkejä on aina hyvä olla ja tähtiä. Sen verta vielä pitää sanoa, että tosiaan, mun sellasessa kutsumanimessä onkin joo semmonen kirjain mitä näillä palstoilla ei liiemmin oo näkyny. Se on siinä keskellä **#** (se on toi risuaita tossa). Ei muuta kun arvuuttamaan...
- Täräyttäjä.
Tekis mieli antaa sulle selkäsauna,
mutta enpä taida antaa sitäkään...
kun oon niin kunnollinen ja siveäkin - tietty!
Mitään en oo kirjoittanu.- Täräyttäjä. (S)
****iä tarkoitan. Samalla sä kiusaat muitakin,
et kai halua olla julma? Et sä oikeasti voi jatkuvasti mieltäs muuttaa - vai voitko? - oikein tarkoitat?
Täräyttäjä. (S) kirjoitti:
****iä tarkoitan. Samalla sä kiusaat muitakin,
et kai halua olla julma? Et sä oikeasti voi jatkuvasti mieltäs muuttaa - vai voitko?Pistä vaan reilusti etunimi ja paikkakunta, niin asia alkaa selviämään???
- Täräyttäjä.
oikein tarkoitat? kirjoitti:
Pistä vaan reilusti etunimi ja paikkakunta, niin asia alkaa selviämään???
niin sitten et sinäkään taida olla hän keneksi sua luulin.
Sori että riehuin. - -ihan sivusta-
Täräyttäjä. kirjoitti:
niin sitten et sinäkään taida olla hän keneksi sua luulin.
Sori että riehuin.kyllä tosta yks likka mieleen, mutten tohi toimia kun se on kanssa sellanen kun saa mun hämilleen. Mä meen vallan ujoks sen suhteen. Ei niitä kyllä kovin montaa sellasia likkoja ole. Toisaalta just sen takiahan se mua kiinnostaakin.
- Täräyttäjä.
-ihan sivusta- kirjoitti:
kyllä tosta yks likka mieleen, mutten tohi toimia kun se on kanssa sellanen kun saa mun hämilleen. Mä meen vallan ujoks sen suhteen. Ei niitä kyllä kovin montaa sellasia likkoja ole. Toisaalta just sen takiahan se mua kiinnostaakin.
että laittaa sutkin ojennukseen vai? Seisot siinä ryhdissä ja näytät rippikoulupojalta, vaikka mietit mitä hurjempia juttuja ja sen kyllä huomaa...
Vaan eipä taida noista kirjaimista hänen nimeään saada? - kyllä taipuu
Täräyttäjä. kirjoitti:
että laittaa sutkin ojennukseen vai? Seisot siinä ryhdissä ja näytät rippikoulupojalta, vaikka mietit mitä hurjempia juttuja ja sen kyllä huomaa...
Vaan eipä taida noista kirjaimista hänen nimeään saada?noihin tähtiin ja tohon taivutukseen. Se on vaan yks K jne..
- Täräyttäjä.
kyllä taipuu kirjoitti:
noihin tähtiin ja tohon taivutukseen. Se on vaan yks K jne..
täräytänkö sen nyt tähän?
Se ei kyllä alunperin ollu mielessä,
mutta nyt kun kerran mainitsit,
niin kas kun sattui, että tunnen yhden... - se on
Täräyttäjä. kirjoitti:
täräytänkö sen nyt tähän?
Se ei kyllä alunperin ollu mielessä,
mutta nyt kun kerran mainitsit,
niin kas kun sattui, että tunnen yhden...sentään se sama. Tää yks K on sellanen vaalea vaan.. tai ei nyt ihan niinkään vaan.. mutta voithan sä koittaa ja selvittää ratkasitko mitään.
- Täräyttäjä.
se on kirjoitti:
sentään se sama. Tää yks K on sellanen vaalea vaan.. tai ei nyt ihan niinkään vaan.. mutta voithan sä koittaa ja selvittää ratkasitko mitään.
Kirsi.
Mä oon taitava - enks ookko?
Mut Kirsikään en sentään ole. :))) - kyllä sitte
Täräyttäjä. kirjoitti:
Kirsi.
Mä oon taitava - enks ookko?
Mut Kirsikään en sentään ole. :)))hyvä. Vaikket Kirsikään ollu. Mutta mikäs sulla oli sitte alunperin mielessä?
- Täräyttäjä. (S)
kyllä sitte kirjoitti:
hyvä. Vaikket Kirsikään ollu. Mutta mikäs sulla oli sitte alunperin mielessä?
mutta eihän se mun mielessä ole, kun oon vahvasti hetero... no ehkä joskus nähny painajaista, mutta ei sen kummempaa ;) (huono vitsi)
- keksi taivuttaa
Täräyttäjä. (S) kirjoitti:
mutta eihän se mun mielessä ole, kun oon vahvasti hetero... no ehkä joskus nähny painajaista, mutta ei sen kummempaa ;) (huono vitsi)
muuta nimeä kun mervin. Oisko se se? Mä oon kyllä aika huono näissä, mutta muuta en nyt keksiny. Veikataan samalla sitte että sä olet Sari.
- lisäys..
keksi taivuttaa kirjoitti:
muuta nimeä kun mervin. Oisko se se? Mä oon kyllä aika huono näissä, mutta muuta en nyt keksiny. Veikataan samalla sitte että sä olet Sari.
..ei tainnu sun nimen osalta mennä muuten kun kaks kirjainta oikein..
- Täräyttäjä.
lisäys.. kirjoitti:
..ei tainnu sun nimen osalta mennä muuten kun kaks kirjainta oikein..
vaikka monta kirjainta jo arvasitkin... en ole Sari.
Mut mitä me meistä, vaan niistä naisista, en kai vaan mä TAAS yritä naittaa... ?
- nyt ei
tajuu mut ehkä se ei haittaa..
- luulen, että
"eikä..hän ehkä olisi voinut kirjoittaa tuon", mutta toisaalta taas, jos jollakulla, joka näkee sinut palstan ulkopuolellakin, on jotakin sanottavaa, niin eiköhän .. hän joskus sen saa sanottua.
Ja välillä jokin lukemistani viesteistä sopii omiin mietteisiini, ja mietin, että onkohan joku kirjoittanut sen hänelle.- näille
tosikoille ja veitikoille. Etenkin niille, jotka epätoivoisina etsivät omaansa. Nyt mun oma hymy on hyytymässä. Tuntuu, että sen naisen nimi on kaikkein suosituin tällä palstalla. Ja mietin jos hän kirjoittaakin jollekin muulle täällä. Ta i muut hänelle. Siksi tekee joskus pahaa lukea näitä. Nyt on pakko lähteä tältä palstalta.
- hymyilyttää
näille kirjoitti:
tosikoille ja veitikoille. Etenkin niille, jotka epätoivoisina etsivät omaansa. Nyt mun oma hymy on hyytymässä. Tuntuu, että sen naisen nimi on kaikkein suosituin tällä palstalla. Ja mietin jos hän kirjoittaakin jollekin muulle täällä. Ta i muut hänelle. Siksi tekee joskus pahaa lukea näitä. Nyt on pakko lähteä tältä palstalta.
Osa on täällä vain provoillakseen ja kun saavat jonkun nimen selville, niin viljelevät sitä joka ketjussa. Vastauksesi paljastaa miksi he niin tekevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1373832Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä682711Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla492699Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi852483Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332350Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051468SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past821342Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6381309Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1631163Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611066