Piiri pieni pyörii

- sattuiko sullekin?

Että luulit että hänellä/sinulla on nimessään aivan ainutlaatuinen ensimmäinen kirjain, tietty määrä tähtiä ja erittäin salaperäinen asuinpaikka? Sitten joku tulee ja täräyttää kaikki tuntomerkit vielä sellaiseen ketjuun missä vihjeetkin täsmää. Ja kirjoittaja et ollut sinä.

Mutta... Kukaan ei siihen vastaakaan, vaikka siinä lukis just kaikki ne jutut mitä ehkä olisit voinut parin promillen huppelissa kirjoittaa. Vai säikähtääkö joku? Ehkä seuraavassa viestissä tuleekin kysymys: "Mitä sä oikeen haluat...?" Kirjoittiko se nyt ton mulle vai kelle? Luuliks se oikeesti, että mä kirjoittaisin tollasia tänne? Toisaalta tuolla Ikävä-palstalla on yks juttu joka sopis just sen kirjoittamaks.............

22

1930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enää yhtään

mitään mistään. niin..aiemmin ehkä luulin(yli vuosi sitten )mutta enää en luule..paitsi ehkä kolmen promillen humalassa=) mutta silloinkaan en kirjoita mitään.

• eikä satu

nääs mulla on ihan omat erikoiset sydeemit...HiH

• kyllä sattunu.

Mistähän johtus? Vaikka sillä mitään väliäkään ole. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu. Pääasia että itte kirjottaa mitä sattuu ja mihin osuu. Ja jos huppelissa kirjottais niin jo heti alkuunsa tietäis ettei mihkään osu. Mulle ainakaan tulis näppäimistö mieleen sillon ollenkaan. Ja jos en kerta oo kirjottanu ni mitä ihmeen väliä sillä ois vaikka ois mun nimelläkin kirjotettu? Mutta tuntomerkkejä on aina hyvä olla ja tähtiä. Sen verta vielä pitää sanoa, että tosiaan, mun sellasessa kutsumanimessä onkin joo semmonen kirjain mitä näillä palstoilla ei liiemmin oo näkyny. Se on siinä keskellä **#** (se on toi risuaita tossa). Ei muuta kun arvuuttamaan...

• Täräyttäjä.

Tekis mieli antaa sulle selkäsauna,
      mutta enpä taida antaa sitäkään...

kun oon niin kunnollinen ja siveäkin - tietty!

Mitään en oo kirjoittanu.

• Täräyttäjä. (S)

****iä tarkoitan. Samalla sä kiusaat muitakin,
        et kai halua olla julma? Et sä oikeasti voi jatkuvasti mieltäs muuttaa - vai voitko?

• oikein tarkoitat?
        Täräyttäjä. (S) kirjoitti:

****iä tarkoitan. Samalla sä kiusaat muitakin,
        et kai halua olla julma? Et sä oikeasti voi jatkuvasti mieltäs muuttaa - vai voitko?

Pistä vaan reilusti etunimi ja paikkakunta, niin asia alkaa selviämään???

• Täräyttäjä.
        oikein tarkoitat? kirjoitti:

Pistä vaan reilusti etunimi ja paikkakunta, niin asia alkaa selviämään???

niin sitten et sinäkään taida olla hän keneksi sua luulin.

Sori että riehuin.

• -ihan sivusta-
        Täräyttäjä. kirjoitti:

niin sitten et sinäkään taida olla hän keneksi sua luulin.

Sori että riehuin.

kyllä tosta yks likka mieleen, mutten tohi toimia kun se on kanssa sellanen kun saa mun hämilleen. Mä meen vallan ujoks sen suhteen. Ei niitä kyllä kovin montaa sellasia likkoja ole. Toisaalta just sen takiahan se mua kiinnostaakin.

• Täräyttäjä.
        -ihan sivusta- kirjoitti:

kyllä tosta yks likka mieleen, mutten tohi toimia kun se on kanssa sellanen kun saa mun hämilleen. Mä meen vallan ujoks sen suhteen. Ei niitä kyllä kovin montaa sellasia likkoja ole. Toisaalta just sen takiahan se mua kiinnostaakin.

että laittaa sutkin ojennukseen vai? Seisot siinä ryhdissä ja näytät rippikoulupojalta, vaikka mietit mitä hurjempia juttuja ja sen kyllä huomaa...

Vaan eipä taida noista kirjaimista hänen nimeään saada?

• kyllä taipuu
        Täräyttäjä. kirjoitti:

että laittaa sutkin ojennukseen vai? Seisot siinä ryhdissä ja näytät rippikoulupojalta, vaikka mietit mitä hurjempia juttuja ja sen kyllä huomaa...

Vaan eipä taida noista kirjaimista hänen nimeään saada?

noihin tähtiin ja tohon taivutukseen. Se on vaan yks K jne..

• Täräyttäjä.
        kyllä taipuu kirjoitti:

noihin tähtiin ja tohon taivutukseen. Se on vaan yks K jne..

täräytänkö sen nyt tähän?
        Se ei kyllä alunperin ollu mielessä,
        mutta nyt kun kerran mainitsit,
        niin kas kun sattui, että tunnen yhden...

• se on
        Täräyttäjä. kirjoitti:

täräytänkö sen nyt tähän?
        Se ei kyllä alunperin ollu mielessä,
        mutta nyt kun kerran mainitsit,
        niin kas kun sattui, että tunnen yhden...

sentään se sama. Tää yks K on sellanen vaalea vaan.. tai ei nyt ihan niinkään vaan.. mutta voithan sä koittaa ja selvittää ratkasitko mitään.

• Täräyttäjä.
        se on kirjoitti:

sentään se sama. Tää yks K on sellanen vaalea vaan.. tai ei nyt ihan niinkään vaan.. mutta voithan sä koittaa ja selvittää ratkasitko mitään.

Kirsi.

Mä oon taitava - enks ookko?
        Mut Kirsikään en sentään ole. :)))

• kyllä sitte
        Täräyttäjä. kirjoitti:

Kirsi.

Mä oon taitava - enks ookko?
        Mut Kirsikään en sentään ole. :)))

hyvä. Vaikket Kirsikään ollu. Mutta mikäs sulla oli sitte alunperin mielessä?

• Täräyttäjä. (S)
        kyllä sitte kirjoitti:

hyvä. Vaikket Kirsikään ollu. Mutta mikäs sulla oli sitte alunperin mielessä?

mutta eihän se mun mielessä ole, kun oon vahvasti hetero... no ehkä joskus nähny painajaista, mutta ei sen kummempaa ;) (huono vitsi)

• keksi taivuttaa
        Täräyttäjä. (S) kirjoitti:

mutta eihän se mun mielessä ole, kun oon vahvasti hetero... no ehkä joskus nähny painajaista, mutta ei sen kummempaa ;) (huono vitsi)

muuta nimeä kun mervin. Oisko se se? Mä oon kyllä aika huono näissä, mutta muuta en nyt keksiny. Veikataan samalla sitte että sä olet Sari.

• lisäys..
        keksi taivuttaa kirjoitti:

muuta nimeä kun mervin. Oisko se se? Mä oon kyllä aika huono näissä, mutta muuta en nyt keksiny. Veikataan samalla sitte että sä olet Sari.

..ei tainnu sun nimen osalta mennä muuten kun kaks kirjainta oikein..

• Täräyttäjä.
        lisäys.. kirjoitti:

..ei tainnu sun nimen osalta mennä muuten kun kaks kirjainta oikein..

vaikka monta kirjainta jo arvasitkin... en ole Sari.
        Mut mitä me meistä, vaan niistä naisista, en kai vaan mä TAAS yritä naittaa... ?

• nyt ei

tajuu mut ehkä se ei haittaa..

• luulen, että

"eikä..hän ehkä olisi voinut kirjoittaa tuon", mutta toisaalta taas, jos jollakulla, joka näkee sinut palstan ulkopuolellakin, on jotakin sanottavaa, niin eiköhän .. hän joskus sen saa sanottua.

Ja välillä jokin lukemistani viesteistä sopii omiin mietteisiini, ja mietin, että onkohan joku kirjoittanut sen hänelle.

• näille

tosikoille ja veitikoille. Etenkin niille, jotka epätoivoisina etsivät omaansa. Nyt mun oma hymy on hyytymässä. Tuntuu, että sen naisen nimi on kaikkein suosituin tällä palstalla. Ja mietin jos hän kirjoittaakin jollekin muulle täällä. Ta i muut hänelle. Siksi tekee joskus pahaa lukea näitä. Nyt on pakko lähteä tältä palstalta.

• hymyilyttää
        näille kirjoitti:

tosikoille ja veitikoille. Etenkin niille, jotka epätoivoisina etsivät omaansa. Nyt mun oma hymy on hyytymässä. Tuntuu, että sen naisen nimi on kaikkein suosituin tällä palstalla. Ja mietin jos hän kirjoittaakin jollekin muulle täällä. Ta i muut hänelle. Siksi tekee joskus pahaa lukea näitä. Nyt on pakko lähteä tältä palstalta.

Osa on täällä vain provoillakseen ja kun saavat jonkun nimen selville, niin viljelevät sitä joka ketjussa. Vastauksesi paljastaa miksi he niin tekevät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5875
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3233
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2400
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2095
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      2008
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1619
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1222
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1206
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1075
    Aihe