minä en oikein tiedä minkä merkkisen ostaisin näistä HP, FUJITSU-SIEMENS, SONY VAIO VAI ACER. ostaisin semmoisen mallin millä pelitkin pyörisi mm. cs:1.6, source. ACERIähän on haukuttu aika paljon mutta se on halvempi kuin nuo muut...
mikäs näistä merkeistä olis hyvä?
4
839
Vastaukset
- Kannettavien tietokoneiden ...
En suosittele noista yhtäkään. Kaikki ovat jökittäneet kun on 22-vuotias poika yrittänyt laittaa jotain pelejä ihan tehojen testaamisen vuoksi. Ostin itse noin 2 kuukautta sitten tämmöisen ''LG LW75 Express'' läppärin. Tämä kone on kolme kertaa tehokkaampi kun vanha pöytäkone, joka sekin oli huippulaatua. Tässä LG:ssä on 2048kt DDR2 keskusmuistia, eli konetta ei saa jumiin vaikka pyörittäisi viittä peliä päällekkäin. Prosessorina toimii Intel Centrinon 800MhZ 2.0GiB. Näytönohjain on ATI radeon X700 melkein uusin ATI:n näytönohjain, eli oikea ohjainten lippulaiva. Ainakin tähän mennessä NFS U2, GTA San Andreas, Counter-Strike Source, Rayman Hoodlum Hawoc ja Half Life 2 ovat pyörineet luxus tasolla. Grafiikka asetukset voi huoletta laittaa täysille, eikä kone lagaa ikinä, jos vain nettiyhteys yltää yli 2 megaan. Kannettavassa on sisäinen kotiteatteritasoinen 5.1 äänentoistojärjestelmä, ja supertarkan 17'' laajakuva LCD näytön tarkkuuden saa jopa 1680x1050 kuvapisteeseen. Tämä kone todellakin on luksustason kannettava, jossa lisäksi on:
-Vakiona 4 USB- paikkaa, mutta niitäkin saa eri laitteilla lisää.
- 5.1 Äänentoistojärjestelmä
- Korttipaikat lähes kaikille mahdollisille suomessa myytäville muistikorteille ja tikuille
- Mukana tulevan digiliittimenn avulla LG:n saa muutettua 17 tuuman näytöllä varustetuksi digi televisioksi
- Mukana myös konetta ohjaava kaukosäädin
- Super Multi DVD asema, joka mahdollistaa 52x lukunopeuden
Ja virransäästö systeemin.
Huhhuh... voiko tätä konetta enempää kehua. Ainoa huono asia ehkä sinun kannaltasi on hinta. Jopa 2500 euroa joissakin liikkeissä.
Mutta jos todella tehokkaan tykin haluat niin LG LW75 Express.alkaa saada jo myös 17 tuuman MacBook Pron, jossa prossuna peräti 2,33 GHz:n kaksiytiminen, 64-bittinen Core 2 Duo ja Radeon x1600 näytönohjain. Tuon LG:n yksiytiminen prosessori on jo tässä hintaluokassa hämmentävän vanhanaikainen, Inteliltähän tuli kaksiytimiset jo viime tammikuussa ja syksyllä vielä tehokaammat versiot niistä.
Windows-pelit pyörivät MBP:ssa melko huimalla vauhdilla, kunhan asentaa sen Windowsin. Tässä koneessa voi käyttää mitä tahansa käyttöjärjestelmää.- näytönohjain
Atin X700 ei todellakaan ole mikään ohjainten lippulaiva,vaan kysymyksessä on hyvä keskiverto ohjain.
Kyseinen ohjain on suurinpiirtein minimi jos haluaa kannettavalla pelailla uusimpia pelejä.
- Acerin
Täytyy olla aika reikäpää jos meinaa ostaa Acerin. Itse en ole suositellut yhdellekään kaverilleni Aceriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181