Kurkun jatkuva ärsytys ja siitä johtuva köhiminen on kiusallista.
Siitä seuraa kiusaantumista puolin ja toisin.
Hieroessani kipeitä niska-hartiaseutuja Medica Plus infrapuna hierontalaitteella,
kurkkuun nouseva lima irtoaa hyvin helposti.
Onko niska- ja hartiaseudun jännitystiloilla yhteyttä myös limaneritysongelmaan?
Sikeään limaneritykseen
4
638
Vastaukset
- yllättävä löytö
sitkeään, ei sikeään limaneritykseen.
- maalllikko
Lämpö tekee limasta juoksevampaa, ehkä lima irtoaa sen takia helpommin käyttäessäsi infrapunalaitetta. Samantapainen homma kuin höyryhengityksessä.
- yllättävä löydös sinänsä
Ehkä tää syvälle käyvä infrapunalämpö jotenkin rentouttaa sillä tärinällään
myös hengityselimiä. Olo hieronnan jälkeen on kuin Hornetin ohjaimissa (kuulemma).
Pääpointti kuitenkin tässä: lima irtoaa kuin aamuinen sade ränninpäästä. - onko niska- hartiaseudun
yllättävä löydös sinänsä kirjoitti:
Ehkä tää syvälle käyvä infrapunalämpö jotenkin rentouttaa sillä tärinällään
myös hengityselimiä. Olo hieronnan jälkeen on kuin Hornetin ohjaimissa (kuulemma).
Pääpointti kuitenkin tässä: lima irtoaa kuin aamuinen sade ränninpäästä.kipu- ja jännitystiloilla yhteys liman määrään. Olen astmaatikko ja syön jatkuvasti pientä kortisoniannosta, koska limaa "nousee" jostain ja paljon. Saa nieleskellä ja yskittää. Olen "kuin kivi" - sanoi hierojani. Eli olen koko ajan tiedostamattani jännitystilassa. Aamut on yhtä räkimistä - ja usein muulloinkin. Olen hyvin masentunut ja jo menettämässä toivoni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264721- 162246
- 1942099
- 1071476
- 801389
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766