Susia lisää Suomeen!!

Näin on

Susia lisää Suomeen! Ne eivät aiheuta minkäänlaista vaaraa ihmisille, ja oikein huvittaa kun susipelko on niin laajaa: "iik, susi, tapetaan se". Ennemminkin ihminen pois Suomesta. Viikkottain kuolee 4-5 ihmistä toisen ihmisen tappamana, mutta susi viimeksi vahingoitti ihmistä 1800-luvulla.

Nyt järki käteen, te piiperöt, ja antakaa Susien olla rauhassa!

9

1097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susi hukkanen

      Mielestäsi pitäisi varmaan Suomeen saada
      5 miljoonaa sutta, niin nähtäisiin kummat
      tappavat enemmän ihmisiä ihmiset vai sudet.

      Ei kiitos. Nykyiset sudet riittävät ihan hyvin.
      Paikoitellen niitä voisi vähentääkin.
      Tärkeintä on kuitenkin säilyttää sudella arkuus
      ihmistä kohtaan ja poistaa liian rohkeat yksilöt.

      • et varmaankaan

        ole kovin rohkea kun haluat rohkeimpien susien poistamista. Puhut ylimielisesti ja kylmästi käyttäen termiä "poistaminen", vaikka itse olet mitätön paskahousu, jonka turvana on muiden käyttämät aseet.

        Helppohan se on ihmisen aseilla mällätä, kun toisella ei ole minkäänlaista mahdollisuutta niitä vastaan. Ja pelkurithan niitä aseita käyttävätkin, kun ampuvat järjettömästi ja turhaa metsän pikkuhukkaa, joka kuuluu oleellisena osana luontoon. Ja sitten ollaan vielä ylpeänä ja pollevana esittelemässä rinta pystyssä päivän saalista. Säälittävää!


      • pikkuhukkia
        et varmaankaan kirjoitti:

        ole kovin rohkea kun haluat rohkeimpien susien poistamista. Puhut ylimielisesti ja kylmästi käyttäen termiä "poistaminen", vaikka itse olet mitätön paskahousu, jonka turvana on muiden käyttämät aseet.

        Helppohan se on ihmisen aseilla mällätä, kun toisella ei ole minkäänlaista mahdollisuutta niitä vastaan. Ja pelkurithan niitä aseita käyttävätkin, kun ampuvat järjettömästi ja turhaa metsän pikkuhukkaa, joka kuuluu oleellisena osana luontoon. Ja sitten ollaan vielä ylpeänä ja pollevana esittelemässä rinta pystyssä päivän saalista. Säälittävää!

        herää nyt hemmo! Ei suomessa ammuta pentuja emältä.


      • Jaa ei vai..
        pikkuhukkia kirjoitti:

        herää nyt hemmo! Ei suomessa ammuta pentuja emältä.

        Herääs itte sieltä pilvilinnoista: "Ei suomessa ammuta pentuja emältä". KYllä muuten ammutaan ja emä pennuilta, salakaatajat, sehän on niiden raukkamaisten idioottien ase.

        JOS SUSIA PITÄÄ METSÄSTÄÄ NIIN PALJAIN KÄSIN NIITÄ JAHTAAMAAN!


      • Jaa ei vai.. kirjoitti:

        Herääs itte sieltä pilvilinnoista: "Ei suomessa ammuta pentuja emältä". KYllä muuten ammutaan ja emä pennuilta, salakaatajat, sehän on niiden raukkamaisten idioottien ase.

        JOS SUSIA PITÄÄ METSÄSTÄÄ NIIN PALJAIN KÄSIN NIITÄ JAHTAAMAAN!

        Yritä omia tekosias vierittää syyttömien niskaan,näyt olevan liian perillä asioista.Miten voit elää tämmöisen kanssa,eikö omaatuntoa kolkuta.


      • kun tiedät
        Jaa ei vai.. kirjoitti:

        Herääs itte sieltä pilvilinnoista: "Ei suomessa ammuta pentuja emältä". KYllä muuten ammutaan ja emä pennuilta, salakaatajat, sehän on niiden raukkamaisten idioottien ase.

        JOS SUSIA PITÄÄ METSÄSTÄÄ NIIN PALJAIN KÄSIN NIITÄ JAHTAAMAAN!

        noin hyvin, etkä ilmoittanut viranomaisille.

        EI TUOLLAISIA RIKOKSIA SAA SALAILLA.


      • kovin
        pikkuhukkia kirjoitti:

        herää nyt hemmo! Ei suomessa ammuta pentuja emältä.

        välkky olla kun et hoksaa jotta käytän sudesta termiä pikkuhukka enkä pelkureitten käyttämää termiä ISO PAHA SUSI


    • pöllö!!!!tai pönnntö

      asut varmaan kehäkolmosen sisäpuolella eihän siellä ole susia.
      hyvähän sinun on sieltä huudella.
      tule vaan tänne itäsuomen tienoille niin näät minkälaisen ongelman sudet saa aikaan.

      • no niin

        täällä itäsuomessa ei näppiä palella kun suven turkista on rukkaset.mitäs sanotta piiperot


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe