Osaakohan joku antaa tähän jonkinlaista vastausta? Näen seksuaalisia unia melko harvoin, johtuen varmaan siitäkin että olen neitsyt. Kuienkin silloin kun sellaisia näen liittyvät ne aina jotenkin naisiin. Olen nähnyt nyt kaksi kertaa unta, jossa olen melkein menettämässä neitsyyteni henkilölle, jolla on kyllä miehen vehkeet mutta hän paljastuu kuitenkin aina naiseksi kasvoilta ja muulta vartaloltaan. Viime aikoina olen nähnyt hieman enemmän seksiunia kuin koskaan ennen, mutta en kertaakaan miehistä, vaikka olen hetero.
Mitäköhän se merkitsee vai merkitseekö mitään?
Omituiset seksiunet?
2
324
Vastaukset
- Tabitha
Kerää rohkeutesi ja jos tunnelma kuljettaa, anna palaa. Ihmiseen on sisäänrakennettuna huoli lajin säilyttämisestä. Toivon, että eka kertasi on kaunis ja unohtumaton.
- pipukka
Mä näen harvoin unta, mutta tästä unesta en olisi halunnut herätä ollenkaan.Näin unta että olin Teemu Seljänteen ja Mika Häkkisen kanssa kolmistaan sängyssä, lin juuri lukenut vanhaa lahteä, jo ennen Mikan maailmanmestaruuksia, missä lehdessä joku blondi kehui että Mikasta löytyy, se vissiin jäi jotenki mun mieleen, ja samana iltana pelasi Teemu jota katson aina housut märkänä, muuta ei tarvittu,Se oli mun elämäni kaunein ja kiihkein yö, valitettavasti vain unta mutta muistan siitä joka yksityisasiankin, ja olin kanssa sitä mieltä että olivat tosi hyviä.Olin hyvällä päällä monta päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875