ryypiskelevä äiti, 37

äiti ryyppää, 37

olen akateeminen äiti, kotiäiti, lapset 4v ja 7v. Juopottelen iltaisin lasten nukkumaan mentyä. juon usein niin paljon, että aamulla on vaikea nousta ja iltapäivällä olen krapulaisena tosi äreä. juttelin juuri asiasta tyttökaverini kanssa, mutta eihän se tajua, ku sillä ei oo miestä, lapsista puhumattakaan. mä júon ihan liikaa, on niin kovat paineet. voisko joku samanlainen jutella mun kanssa? mä en jaksa enää kaunistella juttuja kavereille. minä, niin fiksu ihminen - hahhah. voitaisko jutella?

4

1527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti itsekin, (1983)

Itselläni on myös lapsia kaksi. 4-vuotias ja vastasyntynyt (11/06). Ei tulisi pieneen mieleenikään ryypätä heidän läsnäollessaan eikä varsinkaan joka ilta saatika edes joka viikonloppu. Alkoholistiperheen lapsena tiedän että se viinan kanssa läträily ei auta perhettäsi ollenkaan. Se ei poista niitä ongelmia joita koitat viinan avulla paeta. Sinuna hakisin apua, netistä sitä apua ei löydä. Haluatko menettää lapsesi? Se on edessä jos jatkat samaan malliin. Mieti mitä haluat...
      Mulle valinta ei olisi vaikea. Alkoholi kokonaan kotoa pois! Lapset etusijalle.

• juoppohullun.....

http://www.tukiasema.net/teemat/artikkeli.asp?docID=283
      Olet kyllä tosi vaarallisella pinnalla nyt. Asiaa ei kannata enää salailla,mene vaikka lääkärisi luo kertomaan tilanteestasi.Lapset vaistoavat herkästi kaiken, asia pelottaa heitä.
      Lainaa kirja lasinen lapsuus,lue sieltä.
      Miksi muuten nappailet,mikä ja mitä se helpottaa,mukamas.
      Viinanpirulainen ei hukuta murheita,ne perkeleet kelluu siellä koko ajan,oli viinaa sisuksissa kuinka paljon tahansa.
      Mikä kolo sun pitää täyttää sillä viinalla?
      Olet samassa tilanteessa kuin syöppö,sinä olet juoppo.
      Mikä on se kolo mikä pitää täyttää?
      Jos uskallat, avaa anonyymi sähköposti,niin kirjoitellaan.
      nimim. Ei juoppo, mutta muuta kokemusta kyllä on!

• juopon työkaveri

Ota myös huomioon, että vaikka luulet pystyväsi salaamaan asian, kaikki ympärilläsi tietavät jo. Joka ihminen sun duunissa tietää, että haiset viinalle aamuisin, siis dokaat liikaa. Valistuksen puutteesta ei ole tässä maassa kyse, löydät apua, kun päätät hakea sitä. Ystävän kanssa rupattelu ei nyt auta, tarvitset ammattiapua ja nopeasti. Toki ystävät voivat tukea, mutta ongelmaa he eivät voi ratkaista. Toimi, ennenkuin on myöhäistä! Sulla on se hyvä puoli, että tiedät dokaavas liikaa. Viina ei ikinä ole ratkaissut kenenkään ongelmia, vaan sitä pitäis ottaa vaan hyvällä mielellä. Ongelmat on ihan jossain muualla, ilmeisesti parisuhteessasi. Juoko miehesikin?

• Elmää nähnyt

Kyllä mä voisin kanssas ajatuksia vaihtaa, nyt sait syytöksiä päälles ym.ym.Sano mihin kirjoitan sulle, niin laitan viestiä. Omia voimassaolevia osoitteita en halua antaa tässä, koska ovat muotoa "oikeanimi"

Sun pitäisi nyt ihan ekaksi PÄÄTTÄÄ ja TOTEUTTAA, että ET JUO.Aamulla on kuule mukava herätä kun ei ole huono olo...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      69
      3090
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      32
      1974
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      276
      1565
    4. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      100
      1533
    5. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      260
      1196
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      26
      1098
    7. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      79
      1066
    8. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1054
    9. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1030
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      98
      1013
    Aihe