Pihtaako vesiMIES tunteitaan?

aina ja ikuisesti

Kertokaapa miespuolisen vesimiehen kanssa seurustelleet, että pihtaako tämä mies tunteitaan yleisesti? Muuten pitää kun kukkaa kämmenellä, mutta ei kerro rakastaako tai edes tykkääkö ja onko ollut ikävä jne. Vai onko vain minulle sattunut erikoistapaus!?

16

3525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.D.

      Vaikka kysymys on suunattu vm kanssa seurusteleville, sanon silti pari sanaa koska olen itse veskari.
      Jep, kyllä vesimiehet pihtaa yleiselläkin tasolla tunteitaan, tai ainakin tunteiten ilmenemine ei ole jokaisen huomattavissa.
      On itseasiassa kummallista että esität sellaisen kysymyksen kun esitit. Jos mies kerran pitää sinua kun kukka kämmenellä, mitä hän mielestäsi sitten tuntee? Jos kumminkin yrität tehä asialle jotain ja välttämättä haluat kuulla hänelta rakastan, tykkään lällytyksen, suosittelen olemaan erittäin varovainen ja tahtikas. Jokatapauksessa tsemppia teille molemille.

      • aluperäinen

        Olet aivan oikeassa, kyllä hän minusta välittää koska pitää niin hyvänä. En vaan ole ajatellut asiaa tuolta kantilta. Kiitos kun avasit silmäni. Nyt jaksan odottaa paremmalla mielellä sitä "oikeaa" tunnustusta!! Kiitos sinulle ja hauskaa joulun odotusta!!


      • nälkää
        aluperäinen kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, kyllä hän minusta välittää koska pitää niin hyvänä. En vaan ole ajatellut asiaa tuolta kantilta. Kiitos kun avasit silmäni. Nyt jaksan odottaa paremmalla mielellä sitä "oikeaa" tunnustusta!! Kiitos sinulle ja hauskaa joulun odotusta!!

        Olipa yksinkertainen ratkaisu. Et taida olla oikein valmis vielä tuntemaan rakkautta, kun et sitä tunnista muusta juin sanoista.
        Ja taas toisilla on niin kova rakkauden nälkä, että ne syö vaikka oksennettua suklaata.


      • nälkää kirjoitti:

        Olipa yksinkertainen ratkaisu. Et taida olla oikein valmis vielä tuntemaan rakkautta, kun et sitä tunnista muusta juin sanoista.
        Ja taas toisilla on niin kova rakkauden nälkä, että ne syö vaikka oksennettua suklaata.

        jep,elikkäs näin naispuolisena veskarina voin pikkuisen valottaa sulle veskarin tunteiden purkáuksia,niitä ei ole eikä tule kuin pimeässä selkä kumppaniin päin.sanoja et saa,mutta muuten kyllä pyritään näyttämään tunteet toista kohtaan.

        Niin kuin olitkin jo kirjoittanutkin,sanoja joudut odottamaan,äläkä luule että saisit vastauksen mitä toivot vaikka itse esittäisit tunteesi.Se on vaan jostain syystä vähän hankalaa meille.


      • mainiosti
        eevuska kirjoitti:

        jep,elikkäs näin naispuolisena veskarina voin pikkuisen valottaa sulle veskarin tunteiden purkáuksia,niitä ei ole eikä tule kuin pimeässä selkä kumppaniin päin.sanoja et saa,mutta muuten kyllä pyritään näyttämään tunteet toista kohtaan.

        Niin kuin olitkin jo kirjoittanutkin,sanoja joudut odottamaan,äläkä luule että saisit vastauksen mitä toivot vaikka itse esittäisit tunteesi.Se on vaan jostain syystä vähän hankalaa meille.

        Näissä keskusteluissa on se hyvä puoli, että vioistakin tulee ominaisuuksia. Jep.


      • veskari n
        eevuska kirjoitti:

        jep,elikkäs näin naispuolisena veskarina voin pikkuisen valottaa sulle veskarin tunteiden purkáuksia,niitä ei ole eikä tule kuin pimeässä selkä kumppaniin päin.sanoja et saa,mutta muuten kyllä pyritään näyttämään tunteet toista kohtaan.

        Niin kuin olitkin jo kirjoittanutkin,sanoja joudut odottamaan,äläkä luule että saisit vastauksen mitä toivot vaikka itse esittäisit tunteesi.Se on vaan jostain syystä vähän hankalaa meille.

        Ne tunteet,ne tunteet.:)
        Kyllä vaan nuorena oli vaikeaa puhua tunteista ja sekin johtui omasta epävarmuudesta ja jostakin selittämättömästä "ei vaan saa sanotuksi" tilanteesta mutta kolmekymppiä kun meni rikki niin olen avannut sydämenikin eri tavalla.Kerron tunteeni ja kerron usein.Minusta on ihanaa olla toisen lähellä ja "hempeillä".:)Nuorena ahdisti liika läheisyys mikä jollekulle toiselle olisi olut normaalia mutta ei enään.Läheisyys,romantiikka IHANAA!;))


      • vm-naisissa

        Ehkäpä meissä vesimies-naisissa on joissain samaa , kuten Sinäkin kirjoitit. Tunteiden ilmaiseminen ei ole jokaisen huomattavissa .


    • ReverseF

      Kohdalleni sattui erilainen vesimies. Hän sanoi kahdessa tunnissa enemmän rakkaudentunnustuksia kuin kaikki tähänastisen elämäni (olen keski-ikäinen) tunnustukset yhteensä.

    • hämis

      kirjoittelit että pihtaako vesimies tunteitaan.
      No ei sitten yhtään. Tunnen aivan ihanan vesimiehen, joka muisti jok ikisessä viestissään kertoa rakastavansa, kertovansa ikävänsä ym.
      Ja kun näimme toisemme, en todellakaan tarvinnut arvailla rakastaako vai eikö hän minua. Valitettavasti tilanne on muuttunut, enkä saa enää lukea hänen ihania viestejänsä.

    • mimmimamma

      ja voi pihdata pitkään...vaikea luonne mun mielestä muutenkin kaipaavat paljon omaa tilaa ja jne...mutta silti jotain sellaista mistä ei irti päästäisi;)

    • vesimies nainen

      Moi! Olen itse vesimies ja elän vesimiehen kanssa. Ehkä nuo tunne asiat on naisilla ja miehillä erilaiset (ei näytä tunteita, kylmä, etääntynyt, omaa aikaa haluava... tunnusomaisia veskarin piirteitä.). Mieheni on aivan kultainen ja lämmin ja ihana ja suloinen ja ajattelee todella paljon muita, mutta minä en saa koskaan kuulla sitä että olen hänelle tärkeä ja rakas jne. Tiedän sen kyllä sisimmässäni, ei oltais muuten oltu 8 vuotta yhdessä, mutta haluisin joskus sen kuulla. Mulla itsellä meni todella kauan että uskalsin puhua tunteistani hänelle, mutta sen jälkeen kun sen tein, on se ollut helpompaa :) Kyselen aina välillä että olenko tärkeä jne... Vastaus: Naiselle ei koskaan saa sanoa että se on ihana ja täydellinen, koska se lähtee karkuun tai perääntyy tai suhde menee pieleen sen jälkeen. Ehkä se veskari miehissä on että "pelkäävät" sitoutumista vaikka sitä tavallaan haluavat. Niiden on vaikea ottaa sitä askelta eteenpäin, mutta eivät tahdo menettääkkään (ainakin tässä tapauksessa). Et siis ole ainut! Veskari miehiä ja naisiakin täytyy todella ymmärtää jos heidän kanssa haluaa elää! Mutta kun sydämen saa avautumaan niin veskarit on niin helliä ja ihania että toista saa katsella!

    • oikku83

      Ehdimme tapailla muistaakseni enintään kuukauden, kun jo sanoi rakastavansa. Sen jälkeen niitä tunnustuksia on tullut usein. Joskus on kysynyt, ei kai liian usein hoe tuota, mutta eihän sitä voisi :) Varsinkin kun antaa joka päivä käytöksellään ymmärtää, että todella tarkoittaa, mitä sanoo.

      • vesimies na.....

        Eli rakkautta , todellista. Sanoin , käytöksellään antaa jo ymmärtää. Hän todella rakastaa Sinua.
        Sana RAKKAUS, moniko unohtaa sen kertoa tai näyttää toiselle. Jos todella on aitoa rakautta, sen vesimies ilmaisee ja myös tarkoittaa sitä. Ole onnellinen, jokainen meistä tarvii rakkautta, läheisyyttä ja lämpöä.


    • vierailija

      Vesimies ole mitään verrattuna vaakamieheen. Ärh. Näyttäkää niitä tunteitanne rutjakkeet. Ota muuten mitään selkoa.

      • alkup.

        olen ollut aikasemmin suhteessa vaakamiehen kanssa ja hän puhui tunteistaan. Mutta tää vesimies edelleenkin pihistelee "tietoja" :)


    • yAndi

      Itse seurustellut vesimiehen kanssa jo kaksi vuotta. Tuo on totta, että tunteitaan ei mies kerro kovin helposti, mutta hänellä on mitä hienoimpia tapoja näyttää ne. Itse olen sellainen, että olisi kivaa jos välittämistä tulisi myös sanoilla. Olin juuri miettimässä, mikä on kun vesimieheni sanoo kaipaavansa tilaa emmekä ole nähneet viikkoihin. Mutta noiden viestien perusteella ja kavereiden kokemuksella se on kuulemma vesimiehille normaalia. Joten ei miunkaan kai auta kuin odotella. Sen verran ihanan ihmisen olen löytänyt, etten irti päästä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2181
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1837
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      54
      1676
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1607
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1581
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      127
      1446
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1207
    Aihe