Mikrotuki Lehtonen

Hyvä firma xD xD

9

2201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä tiedän vaan

Mikrokulman minkä kautta mun puhelin on vieläkin huollossa.

1. ensin sanottiin nou nou - huolto ei pelaa

2. joo - huolto pelaa tuo tänne kuitti ja puhelin

3. kun molemmat oli tuotu...

4. nou nou - myyjä kysyi;

Joko se huolto pelaa?

''''''painokelvotonta¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

En ole vieläkään kuullut mitään puhelimestani.

Halloo Mikrokulman pojjaat, teillä on mun numero! Myytte mielellään mutta huollatte *piip* sanonko...

• takuusta

Itsellä kokemuksia sen verran, että ostamaani kaukosäädintä eivät vastaanottaneet, mutta ilmoittivat kyllä osoitteen, johon viallinen säädin piti lähettää ja ne postijutut, jolla lähettäminen kävi ilmaiseksi.

Uusi kaukosäädin tuli kohtuuajassa takaisin huomautuksella, että kaukosäätimestä ei löytynyt vikaa, mutta koska maalipinta oli kärsinyt, mitä sen ei olisi pitänyt tehdä, niin säädin oli vaihdettu uuteen. Eli takuu pelasi, joskaan ei helpoimman kautta.

Mutta miten tämä liittyy Mikrotuki Lehtoseen? Kysymyksessä on kaksi täysin eri firmaa...

• katsokaa tarkempaan kun kän...
        takuusta kirjoitti:

Itsellä kokemuksia sen verran, että ostamaani kaukosäädintä eivät vastaanottaneet, mutta ilmoittivat kyllä osoitteen, johon viallinen säädin piti lähettää ja ne postijutut, jolla lähettäminen kävi ilmaiseksi.

Uusi kaukosäädin tuli kohtuuajassa takaisin huomautuksella, että kaukosäätimestä ei löytynyt vikaa, mutta koska maalipinta oli kärsinyt, mitä sen ei olisi pitänyt tehdä, niin säädin oli vaihdettu uuteen. Eli takuu pelasi, joskaan ei helpoimman kautta.

Mutta miten tämä liittyy Mikrotuki Lehtoseen? Kysymyksessä on kaksi täysin eri firmaa...

miät tänne on alkuun kirjoitettu..
        Mikrotuki L:sesta on kyse eikä mikrokulmasta!
        Kommentoikaa oikeaa asiaa!

• Eix oo?

Eix tuo firma oo kamppulas??

• olla.

Tarmolassa on se liiketila jonka nettisivujen mukaan pitäisi jopa olla aukikin (toisin näyttää olevan) ja Miika itse taitaa piileskellä jossain Epoossa päin jos olen oikein käsittänyt.

• Satun tuntemaan.!!

Tää kyseinen miika on kyllä aikamoinen huijari!!
      Myy käytettyä uutena!! :O
      Että jos kiinni sen saisin niin pillistä puristaisin!! :D Niin että kertokaas terkkuja sille tietää varmasti kuka lähettää terveisiä.!

• porvoolainen

Aina on palvelua saanut kun on sitä tarvinnut. Tietokoneet ovat aina siellä olleet huollossa ja aina kotiin tullessa toimineet.
        Puheluihin on vastannut ja myös sähköposteihin. Ostanut olen tavaroita, ja myös UUDET tavarat saanut kun UUDESTA maksanut.
        Valitettavasti ei yksi ihminen voi pärjätä noin isossa firmassa yksin ja palvella kaikkia niin hyvin kuin tarvitsisi. Kuitenkin edelleen luotan mikrotuki lehtosen palveluun ja tulen sitä jatkossakin käyttämään.

• tietää kyllä kuka!
        porvoolainen kirjoitti:

Aina on palvelua saanut kun on sitä tarvinnut. Tietokoneet ovat aina siellä olleet huollossa ja aina kotiin tullessa toimineet.
        Puheluihin on vastannut ja myös sähköposteihin. Ostanut olen tavaroita, ja myös UUDET tavarat saanut kun UUDESTA maksanut.
        Valitettavasti ei yksi ihminen voi pärjätä noin isossa firmassa yksin ja palvella kaikkia niin hyvin kuin tarvitsisi. Kuitenkin edelleen luotan mikrotuki lehtosen palveluun ja tulen sitä jatkossakin käyttämään.

No jos ei voi palvella kaikkia hyvin niin sitten on jossakin vikaa.!Olen itsekkin yrittäjä ja palvelen asiakkaitani tasavertasesti.!!
        Ja palkkaisi työn tekiöitä niin voisi palvella
        asiakkaitaan hyvin.!!!!

• joopa joo
        tietää kyllä kuka! kirjoitti:

No jos ei voi palvella kaikkia hyvin niin sitten on jossakin vikaa.!Olen itsekkin yrittäjä ja palvelen asiakkaitani tasavertasesti.!!
        Ja palkkaisi työn tekiöitä niin voisi palvella
        asiakkaitaan hyvin.!!!!

"Puheluihin on vastannut ja myös sähköposteihin."

Ilmeisesti kuulut kategoriaan "lypsettävät" sillä minä olen kuullut että ei vastaa, ei kuulemma edes tavarantoimittajille, jotka kyselevät viivästyneiden maksujensa perään. Kaipa se sitten valikoi kelle vastaa kelle ei.

"Valitettavasti ei yksi ihminen voi pärjätä noin isossa firmassa yksin ja palvella kaikkia niin hyvin kuin tarvitsisi."

Isossa..? Kaikki on suhteellista, mutta yleensä palkataan työntekijöitä siinä vaiheessa kun huomataan että omat voimavarat eivät riitä.

"Kuitenkin edelleen luotan mikrotuki lehtosen palveluun ja tulen sitä jatkossakin käyttämään."

Ihan vapaasti, mutta pidä vaihtoehdot mielessä, sillä se, mitä olen kuullut palautetta asiakkailta ja se mitä olen kuullut tavarantoimittajilta, joihin on ollut pakko olla yhteydessä kun miestä itseään ei saa kiinni, niin saattaapa olla että kyseinen yritys ei palvele hetken päästä enää ketään. Näyttääpä tuo nettikauppakin olevan päivityskatkolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3081
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2189
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      71
      2053
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1873
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1593
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      40
      1386
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1309
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1275
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1105
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1076
    Aihe