peräsuomalaisten kansanedustajaehdokas raimo puiston alias raipun pää olla kipeä ja kamala morkkis päällä siihen asti kun saa lähihuoltsikalta haettua täydennystä. mahtaa muuten raipua vituttaa kun tajuaa, että ei ole enää ehdokas. pistin medialle ja soinille raipun sekavat uhkaukset menee
Mitäs veikkaatte
9
203
Vastaukset
- olla...
"kissanpaskanmaku kielenalla" :))
- ole mitään
morkkista. mies on liian tyhmä tajutakseen touhujaan
- yrittää..
ole mitään kirjoitti:
morkkista. mies on liian tyhmä tajutakseen touhujaan
päästä "täysjäseneksi" persesuomalaisiin!
- eli raipu
yrittää.. kirjoitti:
päästä "täysjäseneksi" persesuomalaisiin!
Puisto Raimo, ekonomi, Tuusula
http://www.perussuomalaiset.fi/eduskuntavaalit2007/uusimaa.html
Heh heeh eheheheheheheheheh - muitakin...
eli raipu kirjoitti:
Puisto Raimo, ekonomi, Tuusula
http://www.perussuomalaiset.fi/eduskuntavaalit2007/uusimaa.html
Heh heeh eheheheheheheheheh"täysjäseniä" :)
http://www.jarkkokorpi.net/
..Kansan ääni kuuluu korvesta!... espoosta? - hävyttömyyksiä
muitakin... kirjoitti:
"täysjäseniä" :)
http://www.jarkkokorpi.net/
..Kansan ääni kuuluu korvesta!... espoosta?tänne samalla lailla kun ehdokas raimo puisto eli raipu
- sekavan näköisen äijän
hävyttömyyksiä kirjoitti:
tänne samalla lailla kun ehdokas raimo puisto eli raipu
nimimerkki täällä
- on nyt
hakemassa huoltoasemalta keriksen kanssa lisää lasolia. kyllä ne molemmat kohta taas oksentavat saitille uhkauksiaan
- palstaa seurannut
Ei voi sanoa, kuin että on säälittävä tapaus.
Perussuomalaisten ehdokashankinnassa olen ennenkin huomannut sen, että kuka tahansa käy. Toisaalta se on hyvä, mutta toisaalta huono asia noiden rassukoiden kannalta.
Politiikka on vaikea laji, missä ei pärjää jos viina maistuu tai muuten on mielenterveydellisiä heikkouksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412