Takapään kolhun

suoristaminen

Eli kävi pieni kolhaisu pimeässä, tuli peruutettua puuta päin :D. Vauhtia ei ollut nimeksikään, kytkimellä hivuttauduin taaksepäin kunnes rysähti.

Puskuri irtosi vasemmalta puolelta kiinnikkeistään ja takavalo painui sisään ja halkesi.

Osaako kukaan sanoa tuolle hinta-arviota? Lähinnä tuon takavalon takanaolevan pellin ulosvetämisen ja suoristamisen hinta kiinnostaisi. Takavalon itsessään saa kyllä romuttamolta muutamalla kympillä ja puskuri palautui muotoonsa.

7

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertonut

      Autos vm. ja merkin. Jos on vanha auto, niin
      just puskurin kiinnikekohdat jo "pehmeitä"...
      Eli pääsee myös tekemään ruostehommia. Eli kun takapuskurin ottaa pois niin sieltä voi "löytyä" mitä tahansa ylimääräistä tekemistä

      yks asentaja

      • Ruosteessa

        Kyllä kiinnityskohdat ovat sen verran pehmeät, että hitsaushommiin pääsee aivan varmasti. Sen pystyy kyllä tuttukin hoitamaan, mutta tuo takavalon kiinnityskohta pitäisi vetää takaisin muotoonsa ja ei ole hinnasta mitään havaintoa. Painui n.3cm sisään lampun kontinpuoleisesta reunasta. Eikä tuota lekallakaan kyllä viitsi (kannata) hakata.


      • Niin.....
        Ruosteessa kirjoitti:

        Kyllä kiinnityskohdat ovat sen verran pehmeät, että hitsaushommiin pääsee aivan varmasti. Sen pystyy kyllä tuttukin hoitamaan, mutta tuo takavalon kiinnityskohta pitäisi vetää takaisin muotoonsa ja ei ole hinnasta mitään havaintoa. Painui n.3cm sisään lampun kontinpuoleisesta reunasta. Eikä tuota lekallakaan kyllä viitsi (kannata) hakata.

        Paljon, että noin vanhaa autoa ei kannata edes mihinkään korjaamolle viedä.
        Sillä samalla rahalla saat jo uudemman auton.
        Tai voithan jostain pienistä pajoista kysellä??
        Laskeppa itte mitä maksaisi, peltien oikasu, kittaamiset, hiomiset, ja lopuksi maalaus. Sitten lopuksi....Kukaan peltiseppä ei pysty näkemättä hintaa sanomaan..

        yks asentaja


      • haettu
        Niin..... kirjoitti:

        Paljon, että noin vanhaa autoa ei kannata edes mihinkään korjaamolle viedä.
        Sillä samalla rahalla saat jo uudemman auton.
        Tai voithan jostain pienistä pajoista kysellä??
        Laskeppa itte mitä maksaisi, peltien oikasu, kittaamiset, hiomiset, ja lopuksi maalaus. Sitten lopuksi....Kukaan peltiseppä ei pysty näkemättä hintaa sanomaan..

        yks asentaja

        Kokonaisuudessaan 400-550e takakaaren ruosteet korjattuina.
        Pelkkä oikaisu penkissä maksaa jo tuossa 200e.


      • kolarikorjaaja
        haettu kirjoitti:

        Kokonaisuudessaan 400-550e takakaaren ruosteet korjattuina.
        Pelkkä oikaisu penkissä maksaa jo tuossa 200e.

        kyllähän tuommosen fiksaa..eikä maksa paljon


      • töistä....
        kolarikorjaaja kirjoitti:

        kyllähän tuommosen fiksaa..eikä maksa paljon

        Noin kova pula....
        Keskittysit uudempiin autoihin...Ei ammattilaiset
        mitään ruostekasoja ala suoristelemaan....


      • "kolarikorjaaja"
        töistä.... kirjoitti:

        Noin kova pula....
        Keskittysit uudempiin autoihin...Ei ammattilaiset
        mitään ruostekasoja ala suoristelemaan....

        ei siinä tarvi sen kummempaa, pitäähän se vanhempikin auto korjata jos omistaja niin haluaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe