Eli kävi pieni kolhaisu pimeässä, tuli peruutettua puuta päin :D. Vauhtia ei ollut nimeksikään, kytkimellä hivuttauduin taaksepäin kunnes rysähti.
Puskuri irtosi vasemmalta puolelta kiinnikkeistään ja takavalo painui sisään ja halkesi.
Osaako kukaan sanoa tuolle hinta-arviota? Lähinnä tuon takavalon takanaolevan pellin ulosvetämisen ja suoristamisen hinta kiinnostaisi. Takavalon itsessään saa kyllä romuttamolta muutamalla kympillä ja puskuri palautui muotoonsa.
Takapään kolhun
7
933
Vastaukset
- Kertonut
Autos vm. ja merkin. Jos on vanha auto, niin
just puskurin kiinnikekohdat jo "pehmeitä"...
Eli pääsee myös tekemään ruostehommia. Eli kun takapuskurin ottaa pois niin sieltä voi "löytyä" mitä tahansa ylimääräistä tekemistä
yks asentaja- Ruosteessa
Kyllä kiinnityskohdat ovat sen verran pehmeät, että hitsaushommiin pääsee aivan varmasti. Sen pystyy kyllä tuttukin hoitamaan, mutta tuo takavalon kiinnityskohta pitäisi vetää takaisin muotoonsa ja ei ole hinnasta mitään havaintoa. Painui n.3cm sisään lampun kontinpuoleisesta reunasta. Eikä tuota lekallakaan kyllä viitsi (kannata) hakata.
- Niin.....
Ruosteessa kirjoitti:
Kyllä kiinnityskohdat ovat sen verran pehmeät, että hitsaushommiin pääsee aivan varmasti. Sen pystyy kyllä tuttukin hoitamaan, mutta tuo takavalon kiinnityskohta pitäisi vetää takaisin muotoonsa ja ei ole hinnasta mitään havaintoa. Painui n.3cm sisään lampun kontinpuoleisesta reunasta. Eikä tuota lekallakaan kyllä viitsi (kannata) hakata.
Paljon, että noin vanhaa autoa ei kannata edes mihinkään korjaamolle viedä.
Sillä samalla rahalla saat jo uudemman auton.
Tai voithan jostain pienistä pajoista kysellä??
Laskeppa itte mitä maksaisi, peltien oikasu, kittaamiset, hiomiset, ja lopuksi maalaus. Sitten lopuksi....Kukaan peltiseppä ei pysty näkemättä hintaa sanomaan..
yks asentaja - haettu
Niin..... kirjoitti:
Paljon, että noin vanhaa autoa ei kannata edes mihinkään korjaamolle viedä.
Sillä samalla rahalla saat jo uudemman auton.
Tai voithan jostain pienistä pajoista kysellä??
Laskeppa itte mitä maksaisi, peltien oikasu, kittaamiset, hiomiset, ja lopuksi maalaus. Sitten lopuksi....Kukaan peltiseppä ei pysty näkemättä hintaa sanomaan..
yks asentajaKokonaisuudessaan 400-550e takakaaren ruosteet korjattuina.
Pelkkä oikaisu penkissä maksaa jo tuossa 200e. - kolarikorjaaja
haettu kirjoitti:
Kokonaisuudessaan 400-550e takakaaren ruosteet korjattuina.
Pelkkä oikaisu penkissä maksaa jo tuossa 200e.kyllähän tuommosen fiksaa..eikä maksa paljon
- töistä....
kolarikorjaaja kirjoitti:
kyllähän tuommosen fiksaa..eikä maksa paljon
Noin kova pula....
Keskittysit uudempiin autoihin...Ei ammattilaiset
mitään ruostekasoja ala suoristelemaan.... - "kolarikorjaaja"
töistä.... kirjoitti:
Noin kova pula....
Keskittysit uudempiin autoihin...Ei ammattilaiset
mitään ruostekasoja ala suoristelemaan....ei siinä tarvi sen kummempaa, pitäähän se vanhempikin auto korjata jos omistaja niin haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412