Hurjaa!
Mun isä osti itsellee Jaakko Teppon DVD. Yhtä äkkiä kuulen huomeeseeni etgtä Ismo laulaa noita Jaakon biisejä. Kyseessä oli joku Sössölandian kultakurkut niminen ryhmä ja mukana oli myös Ismon veli Ilkka ja tämä monan suomalaisen DVDn tuottanut Cyde Hyttinen. Samoin lavalla pistäytyi Ismon ja Ilkana veli Petri!! Hieno ja huumoripitoinen esitys. Ja on muuten aika huippu tuo Jaakko Teppokin.
Ismo ja Jaakko Teppo
6
744
Vastaukset
- HM41
Tuolta muuten löytyy tietoa www.jaakkoteppo.fi
- tavalline tallukka
Alanko myy jaakkotepon dvd:tä. Ei kai se ihan yksinään möisi kultaa dvd:nä. Ihmeellinen tapaus.
- wiilma
Jaska möisi ihan yksinäänkin.Sen verran vankka fanikanta sillä on ainakin itäisessä suomessa ja tietyssä ikäryhmässä. Nuoremmat ei varmaan jaskaa oikein tunne. Sössareiden versio Hilmasta ja Onnista on mainio ja se on kotiseudun poikien kunnianosoitus oivalle sanoittajalle.
Jaska kuvaa itäsuomalaista kulttuuria mahtavalla tavalla, se ei ehkä aukene kaikille etelän eläville. - Savolainen ismo-fan
wiilma kirjoitti:
Jaska möisi ihan yksinäänkin.Sen verran vankka fanikanta sillä on ainakin itäisessä suomessa ja tietyssä ikäryhmässä. Nuoremmat ei varmaan jaskaa oikein tunne. Sössareiden versio Hilmasta ja Onnista on mainio ja se on kotiseudun poikien kunnianosoitus oivalle sanoittajalle.
Jaska kuvaa itäsuomalaista kulttuuria mahtavalla tavalla, se ei ehkä aukene kaikille etelän eläville.Minä tunnen jaskan musan ja oon 16.
- Vest
Mulla on tuo Jaakon DVD ja se on ihan huippu! Ismo vetää hienosti!
- jepm99
nostoa itsensä kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 917462
- 403602
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021836- 241040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32923Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31722Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652