Hurjaa!
Mun isä osti itsellee Jaakko Teppon DVD. Yhtä äkkiä kuulen huomeeseeni etgtä Ismo laulaa noita Jaakon biisejä. Kyseessä oli joku Sössölandian kultakurkut niminen ryhmä ja mukana oli myös Ismon veli Ilkka ja tämä monan suomalaisen DVDn tuottanut Cyde Hyttinen. Samoin lavalla pistäytyi Ismon ja Ilkana veli Petri!! Hieno ja huumoripitoinen esitys. Ja on muuten aika huippu tuo Jaakko Teppokin.
Ismo ja Jaakko Teppo
6
736
Vastaukset
- HM41
Tuolta muuten löytyy tietoa www.jaakkoteppo.fi
- tavalline tallukka
Alanko myy jaakkotepon dvd:tä. Ei kai se ihan yksinään möisi kultaa dvd:nä. Ihmeellinen tapaus.
- wiilma
Jaska möisi ihan yksinäänkin.Sen verran vankka fanikanta sillä on ainakin itäisessä suomessa ja tietyssä ikäryhmässä. Nuoremmat ei varmaan jaskaa oikein tunne. Sössareiden versio Hilmasta ja Onnista on mainio ja se on kotiseudun poikien kunnianosoitus oivalle sanoittajalle.
Jaska kuvaa itäsuomalaista kulttuuria mahtavalla tavalla, se ei ehkä aukene kaikille etelän eläville. - Savolainen ismo-fan
wiilma kirjoitti:
Jaska möisi ihan yksinäänkin.Sen verran vankka fanikanta sillä on ainakin itäisessä suomessa ja tietyssä ikäryhmässä. Nuoremmat ei varmaan jaskaa oikein tunne. Sössareiden versio Hilmasta ja Onnista on mainio ja se on kotiseudun poikien kunnianosoitus oivalle sanoittajalle.
Jaska kuvaa itäsuomalaista kulttuuria mahtavalla tavalla, se ei ehkä aukene kaikille etelän eläville.Minä tunnen jaskan musan ja oon 16.
- Vest
Mulla on tuo Jaakon DVD ja se on ihan huippu! Ismo vetää hienosti!
- jepm99
nostoa itsensä kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141799Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1451509- 781398
- 571236
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91230- 741115
- 1091029
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55990- 58923
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890