Laskettu aika (vasta) tammikuun lopulla, ja totisesti tuntuu, etten kohta pysty kävelemään enää ollenkaan.
Kävely on nyt viikon aikana "ontuvaksi" ja raskaaksi, enkä voi kuvitellakaan, että lähtisin mitään lenkkeilyjä (enää) tekemään.
Kohta mie varmaan konttaan...Tuntuu vain niin "hassulle", koska laskettuun aikaan tosiaan melkein 2kk.
Voi tätä kävelemistä=)
6
864
Vastaukset
- Marocco83
Piti vielä sanomani, että kuinka muiden tammi-helmiäitien voinnit?=)
Onko samaa vaivaa ?- douniainen
Juu mulla kans La11.1 mutt sektio tehdään kyll jo ennen vuodenvaihdetta.
Mutt mull on ollu jo 3vk ihan samanlaista eli kävely on hankalaa.
Mä pystyn kävelemään aamusta noin 4H hyvin ja sitten iskee mull stoppi.
Eli esim;5-metrin matkakin on jo tuskaa.
Sattuu niin pirusti ett sitä miettii onko pakko liikkua tai voisko sitä yrittää vaan pidentää lähtöä?!
Tämä on mun 3 raskaus ja ennen en tälläista ole tuntenut (aivan kamalaa...)
Mites sull ;Marocco83 , miten sä pystyt kävelemään eli onko aamut helpompia?
Ite oon kanss muuten miettinyt ett en varmaan pysty 2vk päästä kävelemään edes sitä 4H/aamuisia... - Marocco83
douniainen kirjoitti:
Juu mulla kans La11.1 mutt sektio tehdään kyll jo ennen vuodenvaihdetta.
Mutt mull on ollu jo 3vk ihan samanlaista eli kävely on hankalaa.
Mä pystyn kävelemään aamusta noin 4H hyvin ja sitten iskee mull stoppi.
Eli esim;5-metrin matkakin on jo tuskaa.
Sattuu niin pirusti ett sitä miettii onko pakko liikkua tai voisko sitä yrittää vaan pidentää lähtöä?!
Tämä on mun 3 raskaus ja ennen en tälläista ole tuntenut (aivan kamalaa...)
Mites sull ;Marocco83 , miten sä pystyt kävelemään eli onko aamut helpompia?
Ite oon kanss muuten miettinyt ett en varmaan pysty 2vk päästä kävelemään edes sitä 4H/aamuisia...Ihan sama mikä aika päivästä on meneillään, kävely on "ontuvaa" koko ajan...
Yötkin ovat kovin katkonaisia, saatan käydä wc:ssä neljäkin kertaa yön aikana=)
No mutta en valita...Omalta osaltani tilannetta helpottaa sekin, ettei tarvi stressata esim.työasioita, vaan saan olla ihan kotosalla=)
- *persemone*
mutta sitkeästi kuitenkin olen jaksanut ulkoilla tosi rauhalliseen tahtiin. Toiset päivät parempia kuin toiset. Ja kun tossu ei nouse heitän suosiolla sohvalle ja mietin että that's it today. Raskaana ollessa kun tuolla kropalla on näköjään ihan oma autonominen tahto.
Voimia loppuraskauteen! - tiinami
...olo on täälläki. Huomenna lähtis rv 32. Hittaasti on käveltävä. Kauppareissutki on otettava ajan kans. Mulla meni vielä välilevyki selästä töissä jo pari kk. sitte, eli lomailtu on sieltä asti. Tammikuun lopulla sovittu sektio. Fysiatrian erikoislääkäri sano, että vaikkei pystyis juuri liikuntaa harrastaan, on kuitenki tärkiä olla ulkona happihypyillä, vaikka ei ees tekis mittään. Hölömö seistä pihalla tumput suorana... :)
- ja sen puutteesta
Minä taas olen ollut yleisesti niin uupunut että jostain kävelylenkeistä en jaksa edes kiinnostua, ja vasta mennään viikkoa 19. Mutta tuosta hapenotosta ja siitä että mennä nyt pihalle seisomaan tumput suorina =) niin minä oon tehnyt niin että otan ihan asioikseni vähän vaatetta päälle ja avaan parvekkeen oven ja istuskelen siinä oven edessä ihan kaikessa rauhassa niin kauan että helpottaa ja tuntuu siltä että nyt happea riittää taas vähäksi aikaa. Joskus myös ahdistaa niin paljon että senkin takia pitää mennä parvekkeelle ottamaan lisähappea. Sama toimii kyllä ihan hyvin roikkumalla avoimesta ikkunasta mutta parveke toimii kokonaisvaltasesti =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760