aika jättää hyvästit näille tunteille ja siirtyä eteenpäin.
Sinä teit merkinnän elämäni päiväkirjaan vain tulemalla elämääni ja olemalla olemassa. Kiitos siitä.
Kaikki on hyvin. Kaikki tunteeni olen jo käsitellyt itsessäni.
Kaipauksen siivin en luoksesi enää hiivi.
Tunnen sisälläni
11
1342
Vastaukset
- ryhdikästä
miksi hiipiä kun voi edetä kolinallakin?
- kyllä olemaan
naisen puhetta....:-/
- ja vihan tunteille
todellakin.. haluan sovun, sitä sinäkin haluat.
- että..
sinä tulet jättämään jäähyväiset ensimmäisenä. Joku pelihän tämä sinulle selvästi oli jota ei koskaan ollut tarkoitettu oikeaan elämään. Toivottavasti sait siitä viihdykettä. Minä sain suurimman unelmani murskaksi. Älä ole yhtä julma seuraavalle uhrillesi.
t. Vihainen, katkera ja surullinen- ihan tiedoksi
ja minä en ole koskaan saanut mitään viitteitä, että kohteeni tuntisi minua kohtaan muuta kuin ystävyyttä. Ja minä en leiki tunteilla koskaan, koska itsekin oon hyvin haavoittuva.
- minulta
mikään viesti. Olen kyllä lopen uupunut tähän sotkuun kanssasi.. Ryhdytäänkö siivoomaan?
- huomasin
minulta kirjoitti:
mikään viesti. Olen kyllä lopen uupunut tähän sotkuun kanssasi.. Ryhdytäänkö siivoomaan?
ettei ollut sinulta. Anteeksi että epäilin taas omiani. Kyllä meidän pitäisi selvittää kaikki, olet siinä kyllä ihan oikeassa. Minusta vain tuntuu, että olen sanonut jo kaiken oleellisen. Voiko tällaisella palstalla ylipäätään mitään selvittää? Kohta tulee joulukin ja silloin olen poissa koneen äärestä parisen viikkoa. No, ehkä ensi vuonna kaikki selviää...
- ei kai
huomasin kirjoitti:
ettei ollut sinulta. Anteeksi että epäilin taas omiani. Kyllä meidän pitäisi selvittää kaikki, olet siinä kyllä ihan oikeassa. Minusta vain tuntuu, että olen sanonut jo kaiken oleellisen. Voiko tällaisella palstalla ylipäätään mitään selvittää? Kohta tulee joulukin ja silloin olen poissa koneen äärestä parisen viikkoa. No, ehkä ensi vuonna kaikki selviää...
tällaisilla palstoilla voi mitään selvittää. Ehkä kaikki jää selvittämättä. Haluan sinun/hänen vain tietävän, etten etsiskele mitään "uhreja"... satuin vaan ihastumaan erääseen, mutta siitä nyt ei mitään tullut. Osittain omaa vikaani ja osittain hänen. Yritän unohtaa, vaikka tämä palsta ei edesauta sitä yhtään :/
- ....................
ei kai kirjoitti:
tällaisilla palstoilla voi mitään selvittää. Ehkä kaikki jää selvittämättä. Haluan sinun/hänen vain tietävän, etten etsiskele mitään "uhreja"... satuin vaan ihastumaan erääseen, mutta siitä nyt ei mitään tullut. Osittain omaa vikaani ja osittain hänen. Yritän unohtaa, vaikka tämä palsta ei edesauta sitä yhtään :/
tuki se suusi kokonaan , ettei tarvii masentua. EN halua kuulla mitään negatiivista.
- noin sanoa
.................... kirjoitti:
tuki se suusi kokonaan , ettei tarvii masentua. EN halua kuulla mitään negatiivista.
tää palsta on juuri tuota varten. Tää ei sovi sellaisille, jotka luulee joka viestin olevan itselle. SE on sairasta.
- pienet
.................... kirjoitti:
on murheet sulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935