aika jättää hyvästit näille tunteille ja siirtyä eteenpäin.
Sinä teit merkinnän elämäni päiväkirjaan vain tulemalla elämääni ja olemalla olemassa. Kiitos siitä.
Kaikki on hyvin. Kaikki tunteeni olen jo käsitellyt itsessäni.
Kaipauksen siivin en luoksesi enää hiivi.
Tunnen sisälläni
11
1343
Vastaukset
- ryhdikästä
miksi hiipiä kun voi edetä kolinallakin?
- kyllä olemaan
naisen puhetta....:-/
- ja vihan tunteille
todellakin.. haluan sovun, sitä sinäkin haluat.
- että..
sinä tulet jättämään jäähyväiset ensimmäisenä. Joku pelihän tämä sinulle selvästi oli jota ei koskaan ollut tarkoitettu oikeaan elämään. Toivottavasti sait siitä viihdykettä. Minä sain suurimman unelmani murskaksi. Älä ole yhtä julma seuraavalle uhrillesi.
t. Vihainen, katkera ja surullinen- ihan tiedoksi
ja minä en ole koskaan saanut mitään viitteitä, että kohteeni tuntisi minua kohtaan muuta kuin ystävyyttä. Ja minä en leiki tunteilla koskaan, koska itsekin oon hyvin haavoittuva.
- minulta
mikään viesti. Olen kyllä lopen uupunut tähän sotkuun kanssasi.. Ryhdytäänkö siivoomaan?
- huomasin
minulta kirjoitti:
mikään viesti. Olen kyllä lopen uupunut tähän sotkuun kanssasi.. Ryhdytäänkö siivoomaan?
ettei ollut sinulta. Anteeksi että epäilin taas omiani. Kyllä meidän pitäisi selvittää kaikki, olet siinä kyllä ihan oikeassa. Minusta vain tuntuu, että olen sanonut jo kaiken oleellisen. Voiko tällaisella palstalla ylipäätään mitään selvittää? Kohta tulee joulukin ja silloin olen poissa koneen äärestä parisen viikkoa. No, ehkä ensi vuonna kaikki selviää...
- ei kai
huomasin kirjoitti:
ettei ollut sinulta. Anteeksi että epäilin taas omiani. Kyllä meidän pitäisi selvittää kaikki, olet siinä kyllä ihan oikeassa. Minusta vain tuntuu, että olen sanonut jo kaiken oleellisen. Voiko tällaisella palstalla ylipäätään mitään selvittää? Kohta tulee joulukin ja silloin olen poissa koneen äärestä parisen viikkoa. No, ehkä ensi vuonna kaikki selviää...
tällaisilla palstoilla voi mitään selvittää. Ehkä kaikki jää selvittämättä. Haluan sinun/hänen vain tietävän, etten etsiskele mitään "uhreja"... satuin vaan ihastumaan erääseen, mutta siitä nyt ei mitään tullut. Osittain omaa vikaani ja osittain hänen. Yritän unohtaa, vaikka tämä palsta ei edesauta sitä yhtään :/
- ....................
ei kai kirjoitti:
tällaisilla palstoilla voi mitään selvittää. Ehkä kaikki jää selvittämättä. Haluan sinun/hänen vain tietävän, etten etsiskele mitään "uhreja"... satuin vaan ihastumaan erääseen, mutta siitä nyt ei mitään tullut. Osittain omaa vikaani ja osittain hänen. Yritän unohtaa, vaikka tämä palsta ei edesauta sitä yhtään :/
tuki se suusi kokonaan , ettei tarvii masentua. EN halua kuulla mitään negatiivista.
- noin sanoa
.................... kirjoitti:
tuki se suusi kokonaan , ettei tarvii masentua. EN halua kuulla mitään negatiivista.
tää palsta on juuri tuota varten. Tää ei sovi sellaisille, jotka luulee joka viestin olevan itselle. SE on sairasta.
- pienet
.................... kirjoitti:
on murheet sulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679