Mikä on teiän mielestä Uniklubin paras musavideo?

Uniluuppi

Mun mielestä ehkä Kaikki Mitä Mä Annoin
Sen voi käydä kattoo tuolta:
www.youtube.com/watch?v=HeTPUCBM54o

7

2239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herbiina

toisaalta huomennakin on hyvä, en osaa valita kumpi parempi, molemmilla hyvät puolensa ;)

• tuumaat

Manboyn kitaristi Antti kyseenalaistaa Findance.comin haastattelussa virallisen 911 -totuuden:

"Kerron, että olin juuri junamatkalla Tampereelta Helsinkiin katsonut South Parkin uuden jakson, joka keskittyi 9/11-salaliittoteoriaan, mistä Antti innostuu.
      - Virallinen teoria on salaliittoteoria. Eihän kukaan tiedä, mitä oikeesti tapahtui, muuta kuin mitä meille on kerrottu. Siinä on todella hämäriä juttuja. Pitäis tutkia, miksi kolme teräsrunkoista rakennusta sortuu vapaanpudotuksen nopeudella, joka käytännössä tarkoittaa rakennuksen purkua räjähtein. Sen puolesta on todella paljon todisteita. Kaikkein parasta on, ettei wtc-7 rakennuksen "romahtamisesta" suuri yleisö edes tiedä eikä siitä ole valtamediassa juuri puhuttu.

Ja kuvat Pentagonista juuri iskun jälkeen osoittavat, että reikä on huomattavasti paljon pienempi kuin jos siihen olisi osunut American Airlinesin lento 77. Asiassa on niin massiivinen määrä ristiriitoja, että se asettaa virallisen teorian todella huonoon valoon. Mua harmittaa, että kaikki leimataan aina salaliittoteorioiksi. Virallinen teoriahan on maailman paras salaliittoteoria: Osama, Afganistanin luolasta, ohjaa 19 kaapparia Länsimaista yhteiskuntaa vastaan, Antti pohtii.
      - Pitäis pystyä keskustelemaan ilman, että se leimataan salaliittoteoriaksi. Mun mielestä siitä ei ole olemassa varsinaista totuutta, vaan se on hirveen tunnepohjainen asia varsinkin Yhdysvalloissa. Hirveä tragediahan se on ja pitää kunnioittaa kuolleita ihmisiä, mutta se ei ole syy, etteikö voisi mennä syvemmälle, että mitä on tapahtunut, Toni tuumii."

http://911inmemoriam.blogspot.com
      It's time to wake up!    

• UK<3<3<3<3<3...

Ehdottomasti Kaikki mitä mä annoin, koska siinä on pätkiä niitten bändin elämästä ja muutenki ku siin ei oo mitää tarinaa vaa se kertoo vaan ja ainoastaa Uniklubista!

• sdfghjk

Myös rakkautta ja piikkilankaa video on ihana.

• suurin fani

Se filmi kun se solisti imee sen rumpalin tattii tekomuna pyllys... hups.. taisin kertoo salaisuuden.

• rokkari69

kaikki mitä mä annoin.

• oon teini

rakkaudesta hulluuteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      309
      7062
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2106
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1317
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1186
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1106
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe