Mikä on teiän mielestä Uniklubin paras musavideo?

Uniluuppi

Mun mielestä ehkä Kaikki Mitä Mä Annoin
Sen voi käydä kattoo tuolta:
www.youtube.com/watch?v=HeTPUCBM54o

7

2383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herbiina

toisaalta huomennakin on hyvä, en osaa valita kumpi parempi, molemmilla hyvät puolensa ;)

• tuumaat

Manboyn kitaristi Antti kyseenalaistaa Findance.comin haastattelussa virallisen 911 -totuuden:

"Kerron, että olin juuri junamatkalla Tampereelta Helsinkiin katsonut South Parkin uuden jakson, joka keskittyi 9/11-salaliittoteoriaan, mistä Antti innostuu.
      - Virallinen teoria on salaliittoteoria. Eihän kukaan tiedä, mitä oikeesti tapahtui, muuta kuin mitä meille on kerrottu. Siinä on todella hämäriä juttuja. Pitäis tutkia, miksi kolme teräsrunkoista rakennusta sortuu vapaanpudotuksen nopeudella, joka käytännössä tarkoittaa rakennuksen purkua räjähtein. Sen puolesta on todella paljon todisteita. Kaikkein parasta on, ettei wtc-7 rakennuksen "romahtamisesta" suuri yleisö edes tiedä eikä siitä ole valtamediassa juuri puhuttu.

Ja kuvat Pentagonista juuri iskun jälkeen osoittavat, että reikä on huomattavasti paljon pienempi kuin jos siihen olisi osunut American Airlinesin lento 77. Asiassa on niin massiivinen määrä ristiriitoja, että se asettaa virallisen teorian todella huonoon valoon. Mua harmittaa, että kaikki leimataan aina salaliittoteorioiksi. Virallinen teoriahan on maailman paras salaliittoteoria: Osama, Afganistanin luolasta, ohjaa 19 kaapparia Länsimaista yhteiskuntaa vastaan, Antti pohtii.
      - Pitäis pystyä keskustelemaan ilman, että se leimataan salaliittoteoriaksi. Mun mielestä siitä ei ole olemassa varsinaista totuutta, vaan se on hirveen tunnepohjainen asia varsinkin Yhdysvalloissa. Hirveä tragediahan se on ja pitää kunnioittaa kuolleita ihmisiä, mutta se ei ole syy, etteikö voisi mennä syvemmälle, että mitä on tapahtunut, Toni tuumii."

http://911inmemoriam.blogspot.com
      It's time to wake up!    

• UK<3<3<3<3<3...

Ehdottomasti Kaikki mitä mä annoin, koska siinä on pätkiä niitten bändin elämästä ja muutenki ku siin ei oo mitää tarinaa vaa se kertoo vaan ja ainoastaa Uniklubista!

• sdfghjk

Myös rakkautta ja piikkilankaa video on ihana.

• suurin fani

Se filmi kun se solisti imee sen rumpalin tattii tekomuna pyllys... hups.. taisin kertoo salaisuuden.

• rokkari69

kaikki mitä mä annoin.

• oon teini

rakkaudesta hulluuteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      222
      18365
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      94
      4018
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      65
      2485
    4. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      39
      2117
    5. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      179
      1676
    6. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1602
    7. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      71
      1553
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      132
      1481
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      167
      1472
    10. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1364
    Aihe