Mitä kaloja laittaisin 200 litran akvaarioon, en oikein pidä kovin isoista kaloista. nyt kalastona on 10 kardinaalitetraa, 4keltabarbia ja taistelukala.. aika tyhjältä näyttää. voisin ehkä jonkun vähän isomman pariskunnan ottaa, että kaloja edes vähän näkyisi kauemmaskin. Ehdotuksia?
200 litran akvaarioon
4
303
Vastaukset
- UniQue88
Keltabarbi vaatii parven. Enkä mä välttämättä laittaisi tuonne kahta parvea enempää.
- siili suhonen
ottaisinkin keltabarbeja lisää, oisko sitten toisena valintana monnisparvi paha valinta?
- fish KING
siili suhonen kirjoitti:
ottaisinkin keltabarbeja lisää, oisko sitten toisena valintana monnisparvi paha valinta?
Lisää keltabarbien määrää vaikka tusinalla ja hanki jotakin monnis lajia kymmenkunta kappaletta.
- Rihma
Luopuisin taistelukalasta, sillä keltabarbin max. lämpötila on 25. Se on melko viileää taistolle, varsinkin sille koiraalle.
Keltabarbit voivat nyppiä taiston liehueviä.
http://www.faunatar.fi/fin/index.php?page_id=333&PHPSESSID=f889c4926ab3a7515e9be35079d2769e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439