SDP-stä eronnut PS-ten ehdokas
12
527
Vastaukset
- Sitoutumaton ehdokas
http://www.perussuomalaiset.fi/ajankohtaista/20061130_tuupainen.html
- Sutta pakoon karhu vastaan
Ikämies Kake syytti jyväskylän sosdemeja oikeistolaisuudesta, mutta hyppäsi itse vielä oikeistolaisempaan sakkiin.
Hohoi kake, missä olet ? - PERUSTELU
MiKÄ P-S vetää puoleensa? Kysyvä ei tieltä eksy?
- enää mitään
PERUSTELU kirjoitti:
MiKÄ P-S vetää puoleensa? Kysyvä ei tieltä eksy?
"paikkaa" tuo Tuupanen, ja lähti ovet paukkuen vetämään. Äijä sopii hyvin tuohon Uskin ja keski-suomen persujengiin, kun on samanlainen mitättömyys.
Nuoremmat ajoi Tuupasesta ohi ja sekös kävi luonnolle. No ei tuo juuri enempää kannatusta tule saamaan keski-suomen persuissakaan, pikemminkin päinvastoin. - hyvä tohtori
Sutta pakoon karhu vastaan kirjoitti:
Ikämies Kake syytti jyväskylän sosdemeja oikeistolaisuudesta, mutta hyppäsi itse vielä oikeistolaisempaan sakkiin.
Hohoi kake, missä olet ?te ette tunne demareita.
Nehän koukkaa niin kaukaa oikeelta kokkareitten ohi että keskivertokokkariakin hirvittää.
Koska Suomessa on politiikka ollut niin oikeistolaista kuin nyt Lipposen hallitusten ja Heinäluoman aikaan?
Vastaus: 30 luvulla IKL:n ja Mäntsälän kapinan aikaan.
- Imatralainen
Helsingin piirissä on ehdokkaana ,eräs tyyppi joka ei saanut mielestään tarpeeksi huomiota,siksi hän on lähtenyt ovet paukkuen sekä vihreistä ja demareista.Näitä ongenonkijoita tuppaa perussuomalaisiin ,luullen taivaan aukeavan siellä.Vaalien jälkeen pettymys on kova.
- Tuupainen Kauko
337 ääntä vuoden 2004 kunnallisvaaleissa.
- Ihailijatar
Tuupainen Kauko kirjoitti:
337 ääntä vuoden 2004 kunnallisvaaleissa.
Kähärä pienemmässä kaupungissa 42 ääntä.
- SILLE ja S : OINILLE
Ihailijatar kirjoitti:
Kähärä pienemmässä kaupungissa 42 ääntä.
maksetaan kun ne ajaa persut suohon..TIKKAKOSKI P-S....Lennosto apuun..
- Loikkaus
SILLE ja S : OINILLE kirjoitti:
maksetaan kun ne ajaa persut suohon..TIKKAKOSKI P-S....Lennosto apuun..
PS-ten ehdokkaaksi viisas päätös. Kepu hytkyy ilosta.
- maaliskuussa rysähtää
Loikkaus kirjoitti:
PS-ten ehdokkaaksi viisas päätös. Kepu hytkyy ilosta.
Vuolijoellakin siirty 2 demaria ja 1 kepulainen perussuomalaisiin.
Äänestäjätkin on jo havahtunu ajattelemaan itse eikä enää luota kritiikittömästi puheisiin. Perussuomalaisiin on vetoa. Maaliskuun vaaleissa rysähtää perussuomalaisille jättipotti. - imuttaja
maaliskuussa rysähtää kirjoitti:
Vuolijoellakin siirty 2 demaria ja 1 kepulainen perussuomalaisiin.
Äänestäjätkin on jo havahtunu ajattelemaan itse eikä enää luota kritiikittömästi puheisiin. Perussuomalaisiin on vetoa. Maaliskuun vaaleissa rysähtää perussuomalaisille jättipotti.Juu ja Tarvasjoella kolme kepua siirtyi persuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862