Paras levykokonaisuus?

acca dacca

Mikä on paras AC/DC albumi kokonaisuudessaan ja miksi? Minusta Highway to hell; hyvät soundit, ei yhtään "täytebiisiä". Bon Scottia parhaimmillaan.

5

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK90

Aattelin meen äitiä ostaan mulle jonkun AC/DC:n levyn joululahjaks........itte ku oon niin persaukinen että en voi nyt juuri kuvitella ostavani mitään turhaa :D

• TheRiffiman92

Onks susta ac/dc muka jotain turhaa kamaa.

• JJK90
        TheRiffiman92 kirjoitti:

Onks susta ac/dc muka jotain turhaa kamaa.

...........että mulla on Who Made who,Powerage,Fly on the wall ja Flick of the switch ladattuna koneelle kun tutulta lainasin

Aattelinkin että josko sitä alkais keräilemään AC/DC:n levyjä niinkun Eppu Normaali levyjä joiden kokoelman sain täyteen viime kesäkuussa

• Brian Johnsonin aikaisista "Back In Black" on mielestäni kaikkein paras levykokonaisuus. Vanhemmasta tuotannosta albumit "Highway To Hell" ja "Powerage" nousevat AC/DC-levyjen ehdottomaan parhaimmistoon.

• Dazed.but.not.Confused

Bonin aikaisista parhaimmat albumit: Powerage (1978) ja Highway To Hell (1979) ja T.N.T. (1975).

Brianin aikaisista parhaimmat: Back In Black (1980) ja For Those About To Rock (We Salute You) (1981).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe