Coca Cola aiheuttaa syöpää

tutkimustulos

7

1159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lithjuk

..rotta,lopettaisin oitis cokiksen juomisen.Ihmisillä saattaa ilmetä joitain haittavaikutuksia,mikäli jaksaa juoda ko.lientä muutaman litran päivässä,vuosikausia.

• cociksenkin juoja

...huuhaa-juttuja on muistini mukaan levitetty ainakin 60-luvulta lähtien.

Todellisia oikeidenn tieteellisten tutkimuslaitosten tutkimustuloksia niiden tueksi ei vaan ole tullut esille vielä tähän mennessä.

Ei pidä uskoa kaikkea, mitä netistä löytyy - suurin osa netin sisällöstä on täyttää roskaa.

• niin säästyt

mansikat, sipsit, ranskalaiset, laitti limut.... jne. Jos oikeasti haluaa säästyä syövältä niin kannattanee olla syömättä yhtään mitään ja elää pienessä tyhjiössä yksinään. Itse elän täysillä ja sitten kun kuolen niin kuolen. Helpompaa pitkittää elin ikäänsä on esim kuntoilla ja lopettaa tupakointi, kuin että varoisi syöpää aiheuttavia juttuja. Tätä mieltä minä olen.

• kun ilmoitit

Nyt kyllä lopeta CocaColan juomisen, jos siitä saa närästyksen lisäksi vielä syöpääkin. Onko Pesissä samat ominaisuudet ?
      Voiko mitään enään syödä, kun kaikista tulee joko syöpä, närästys tai ne lihottavat. On nälkä - kertokaa se minulle.

• hamppi

Höhö kokis on kyllä hyvvää.

• järki päähän!

Ihan sama kuka välittää riski on yks tuhannesosa per päivä... kaikki sitä kuoloo kuitenkin eikä se syöpä kyllä elinikää paljoa lyhennäkkään ku se kuitenkin vaikka siellä pienessä huoneessa vaan istut ilman elämää niin yhtänopiaa siinä kuitenkin kuolee ja sitte on paska tunne ku tajuaa että elämäni oli perseestä -_-

• MrOskari03

Täyttä paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      373
      1729
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1056
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      86
      1029
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe