Coca Cola aiheuttaa syöpää

tutkimustulos

7

907

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lithjuk

..rotta,lopettaisin oitis cokiksen juomisen.Ihmisillä saattaa ilmetä joitain haittavaikutuksia,mikäli jaksaa juoda ko.lientä muutaman litran päivässä,vuosikausia.

• cociksenkin juoja

...huuhaa-juttuja on muistini mukaan levitetty ainakin 60-luvulta lähtien.

Todellisia oikeidenn tieteellisten tutkimuslaitosten tutkimustuloksia niiden tueksi ei vaan ole tullut esille vielä tähän mennessä.

Ei pidä uskoa kaikkea, mitä netistä löytyy - suurin osa netin sisällöstä on täyttää roskaa.

• niin säästyt

mansikat, sipsit, ranskalaiset, laitti limut.... jne. Jos oikeasti haluaa säästyä syövältä niin kannattanee olla syömättä yhtään mitään ja elää pienessä tyhjiössä yksinään. Itse elän täysillä ja sitten kun kuolen niin kuolen. Helpompaa pitkittää elin ikäänsä on esim kuntoilla ja lopettaa tupakointi, kuin että varoisi syöpää aiheuttavia juttuja. Tätä mieltä minä olen.

• kun ilmoitit

Nyt kyllä lopeta CocaColan juomisen, jos siitä saa närästyksen lisäksi vielä syöpääkin. Onko Pesissä samat ominaisuudet ?
      Voiko mitään enään syödä, kun kaikista tulee joko syöpä, närästys tai ne lihottavat. On nälkä - kertokaa se minulle.

• hamppi

Höhö kokis on kyllä hyvvää.

• järki päähän!

Ihan sama kuka välittää riski on yks tuhannesosa per päivä... kaikki sitä kuoloo kuitenkin eikä se syöpä kyllä elinikää paljoa lyhennäkkään ku se kuitenkin vaikka siellä pienessä huoneessa vaan istut ilman elämää niin yhtänopiaa siinä kuitenkin kuolee ja sitte on paska tunne ku tajuaa että elämäni oli perseestä -_-

• MrOskari03

Täyttä paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe