http://www.ramazzini.it/fondazione/docs/NYAS_Coca-Cola_Ramazzini.pdf
Coca Cola aiheuttaa syöpää
7
907
Vastaukset
- lithjuk
..rotta,lopettaisin oitis cokiksen juomisen.Ihmisillä saattaa ilmetä joitain haittavaikutuksia,mikäli jaksaa juoda ko.lientä muutaman litran päivässä,vuosikausia.
- cociksenkin juoja
...huuhaa-juttuja on muistini mukaan levitetty ainakin 60-luvulta lähtien.
Todellisia oikeidenn tieteellisten tutkimuslaitosten tutkimustuloksia niiden tueksi ei vaan ole tullut esille vielä tähän mennessä.
Ei pidä uskoa kaikkea, mitä netistä löytyy - suurin osa netin sisällöstä on täyttää roskaa. - niin säästyt
mansikat, sipsit, ranskalaiset, laitti limut.... jne. Jos oikeasti haluaa säästyä syövältä niin kannattanee olla syömättä yhtään mitään ja elää pienessä tyhjiössä yksinään. Itse elän täysillä ja sitten kun kuolen niin kuolen. Helpompaa pitkittää elin ikäänsä on esim kuntoilla ja lopettaa tupakointi, kuin että varoisi syöpää aiheuttavia juttuja. Tätä mieltä minä olen.
- kun ilmoitit
Nyt kyllä lopeta CocaColan juomisen, jos siitä saa närästyksen lisäksi vielä syöpääkin. Onko Pesissä samat ominaisuudet ?
Voiko mitään enään syödä, kun kaikista tulee joko syöpä, närästys tai ne lihottavat. On nälkä - kertokaa se minulle. - hamppi
Höhö kokis on kyllä hyvvää.
- järki päähän!
Ihan sama kuka välittää riski on yks tuhannesosa per päivä... kaikki sitä kuoloo kuitenkin eikä se syöpä kyllä elinikää paljoa lyhennäkkään ku se kuitenkin vaikka siellä pienessä huoneessa vaan istut ilman elämää niin yhtänopiaa siinä kuitenkin kuolee ja sitte on paska tunne ku tajuaa että elämäni oli perseestä -_-
- MrOskari03
Täyttä paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818