-95 mallin Xantiassa toisen puolen etujarru jumii jarrutuksen jälkeen vähän aikaa. Kannattaako yrittää korjata korjaussarjalla (saako niitä?), vai pitääkö hankkia uusi jarrusatula? Onko mitään erityistä huomioitavaa tässä hommassa? Ei ole hirveästi vielä kokemusta kyseisen auton korjauksesta.
Etujarru jumittaa
4
750
Vastaukset
- tarkistus
Mulla jumitti Xantian etujarrut jarrutuksen jälkeen kun käsijarruvaijerit oli sökönä. Vaijerit vaihdettiin ja jumitus hävisi.
Toinen syy voi tietty olla jumittavat/paskaiset jarrut. Onko niitä putsattu/herkistelty/rasvailtu milloinkaan? - indio
näin maalaisjärjellä ottasin pyörän pois ja palat irti,voivat olla muuten jumissa nyt eli katoppas tilanne,mäntä voipi takerrella sylinterissä joka taasen olisi ollut pitkälti vältettävissä lhm nesteen säännöllisellä vaihtelulla,siis se jousitusneste ompi myös jarruneste näissä...puhdistusta ja herkistelyä peliin niin kato tarviiko senjälkeen isompaa remppaa.
- mäntien ja palojen
puhdistuksen jälkeen niin ilmaa jarrupiiri. Ensin etu, sitten taka. Ainoa ero ilmauksessa "normaaliin" on ettei jarrupoljinta tarvitse pumpata.
- ..x..
Kiitokset vinkeistä. Käsijarruvaijeri ainakin on ok. Pitää alkaa puhdistelemaan ja herkistelemään jarrut näin aluksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632