erittäin katkera vanha akka...
Ruma ja lihava jo oonkin ja tyhmä, mutta että katkerakin...
Musta tulee tätä menoa
12
1388
Vastaukset
- S(m)
mikä saa sut katkeraksi? mikä saa naisen synkistymään noin? eikö ikävästä pääse yli?
- S(n)
ikävästä eroon. eikä ole ketään joka lohduttaisi.
Koska olen ruma ja lihava sekä tyhmä. - S(m)
S(n) kirjoitti:
Koska olen ruma ja lihava sekä tyhmä....että sulla ei ole ketään. Oletko ihan yksin, vai haikailetko mahdottomia? ketä ikävöit, tietääkö hän edes että ikävöit?
- T(m)
S(n) kirjoitti:
Koska olen ruma ja lihava sekä tyhmä.Jo voisi lakata inhoamasta itseäsi noin? Kaikkihan me ollaan omasta mielestämme rumia, lihavia ja tyhmiä.
Ikävää me kaikki joskus koemme eikä siitä kannata katkeroitua. Se on osa elämää. Sun pitää oppia hyödyntämään ikäväsi ja tehtävä asian eteen jotain. - S(n)
T(m) kirjoitti:
Jo voisi lakata inhoamasta itseäsi noin? Kaikkihan me ollaan omasta mielestämme rumia, lihavia ja tyhmiä.
Ikävää me kaikki joskus koemme eikä siitä kannata katkeroitua. Se on osa elämää. Sun pitää oppia hyödyntämään ikäväsi ja tehtävä asian eteen jotain.tehdä?
kukaan ei sano mulle, että olen kaunis ja ihana... - T(m)
S(n) kirjoitti:
tehdä?
kukaan ei sano mulle, että olen kaunis ja ihana...sellaista sanota kuin elokuvissa ja rakastelun jälkeen, jos joku sanoo muussa tilanteessa niin henkinen rakastelu on tapahtunut ja fyysinen on väistämättä edessä.
Ikävöit koko ajan jotain, etkö voi vai pysty tekemään sille mitään? etkö voi soittaa hänelle ja kertoa sitä? mitä tapahtuisi jos tekisit niin? - S(n)
T(m) kirjoitti:
sellaista sanota kuin elokuvissa ja rakastelun jälkeen, jos joku sanoo muussa tilanteessa niin henkinen rakastelu on tapahtunut ja fyysinen on väistämättä edessä.
Ikävöit koko ajan jotain, etkö voi vai pysty tekemään sille mitään? etkö voi soittaa hänelle ja kertoa sitä? mitä tapahtuisi jos tekisit niin?varmaan vieläkin katkerampi, jos soittaisin. Hän ei varmastikaan edes vastaisi.
Hän inhoaa mua. - T(m)
S(n) kirjoitti:
varmaan vieläkin katkerampi, jos soittaisin. Hän ei varmastikaan edes vastaisi.
Hän inhoaa mua.voit rakastaa ja ikävöidä sellaista joka inhoaa sua? vai kuvitteletko vain että hän inhoaa? Mitä jos rakastaakin ja odottaa soittoasi tai mitä jos hän voisi rakastua jos antaisit tilaisuuden. miten voit olla niin varma hänestä? onko teillä yhteinen historia.
miksi olet noin epävarma itsestäsi? - S(n)
T(m) kirjoitti:
voit rakastaa ja ikävöidä sellaista joka inhoaa sua? vai kuvitteletko vain että hän inhoaa? Mitä jos rakastaakin ja odottaa soittoasi tai mitä jos hän voisi rakastua jos antaisit tilaisuuden. miten voit olla niin varma hänestä? onko teillä yhteinen historia.
miksi olet noin epävarma itsestäsi?kukaan ei ole kiinnostunut musta, ennen oli aina joku.
Ja mulle ollaan oltu ilkeitä. - ..........
S(n) kirjoitti:
kukaan ei ole kiinnostunut musta, ennen oli aina joku.
Ja mulle ollaan oltu ilkeitä.sit minuu ikävä?
Tuli sellainen olo vaa..
- Ikävämies
Hyvät on tulevaisuuden maisemat,mutta ethän sinä nyt tuollainen voi oikeasti olla?
Ethän..
Oot kuitenki hauska,fiksu ja filmaattinen.- S(n)
paremmat fiilikset...
Ens viikonloppuna en ota...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740