Olen luonteeltani hyvin periksi antava. Minulla on suuria suunnitelmia itselleni, (saada paljon rahaa,menestyä koulussa, laihduttaa eli näyttää upealta jne..) Mutta mikään niistä ei toimi.
Täälä toivoisin saavani ihania neuvoja auttavaisilta ihmisiltä! Olen 170cm ja n.64kg. En siis ole lihava, semmoinen normaali/solakka. Mutta haluaisin saaa vatsani ja käsivarret kuntoon!! mielestäni käsivarteni ovat leveät ja maha liian iso. Tiedän että kyllä nekin kuntoon saadaan hyvällä ruokavaliolla ja liikunnalla jne.. mutta jos jollain olisi valmis suunnitelma! Mitä syödä, ja jos jotain kivoja liikuntavinkkejä millä nimenomaan vatsa ja/tai käsivarret nopeammin kuin hitaasti kuntoon... :) edes vähän pois uuteenvuoteen mennessä. olen meinaan lähdössä ulkomaille ja haluaisin olla edes VÄHÄN paremmassa rantakunnossa kuin nyt... Kiitos jo etukäteen!!! :)
Vain hieman laihdutusta!
4
811
Vastaukset
- järkevä...
Koska et ole ylipainoinen, ei kannata laihduttaa. Paras keino saada "allit" pois ja muutenkin timmimpi vartalo on käydä kuntosalilla ja nostella puntteja. Etsi kuntosali, jossa on hyvä ohjaaja. Tuloksia tulee nopeasti, jos olet ahkera. Voisit myös lukea jonkin hyvän kirjan, esim. Piukat paikat, kiinteät kurvit.
- mumma
Olet kyllä väärällä palstalla. Ruipelot laihduttajat sopivat Laihdutus-palstalle.
- täti
Keskity vain omiin ongelmiisi :)
- treenataan käsivarsia joka ...
Samoin tehdään vatsalihasliikkeitä sekä suorille että vinoille v-lihaksille.
Säännöllinen, kurinalainen treeni antaa tuloksia jo 3-4 viikon kuluttua.
t. 19 vuotta salilla käynyt.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648