Fetissi gallup.

PJP

Eli siis kertokaa mitä fetissejä teillä on. Itselläni SE juttu on Shortsit.

142

10214

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaska

      ehdottomasti jalat, varpaat..!

      • aaah

        farkut,ja mielellään levis 501,ja tiukat farkut josta peppu paljastuu


      • Anonyymi
        aaah kirjoitti:

        farkut,ja mielellään levis 501,ja tiukat farkut josta peppu paljastuu

        Samaa mieltä ja vielä Lee farkkutakki...a vot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ja vielä Lee farkkutakki...a vot

        18 vuotta vanhoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        18 vuotta vanhoja?

        18 vuotta vanhat farkut on ihanan hauraat.


    • ihailen

      lisäksi mustat alusvaatteet, sukkahousut / reisisukat- härre gud mikä killeri yhdistelmä

    • Maria24

      Mun fetissi taitaa olla karvat! Minua kiihottaa karvainen mies! Ei mikään vaalea, vaan karvojen täytyy olla mustia ja mitä karvaisempi käsistä, jaloista, vatsasta, rinnasta jne... niin sitä parempi. Parta ei tosin kiihota yhtään, mutta se muu karvoitus.

      • mj

        nahkaiset tai lateksiset, mustat, pitkävartiset ja korkeakorkoiset saappaat naisen jalassa on seksikkäintä mitä tässä maailmassa voi olla... :)


    • popo

      Oikeat korkoakorkoiset piikkikorot yhdistettynä lyhyeen tiukkaan hameeseen.....korkojen oltava tosiaan piikit, eikä nykyaikaiset kauheat tolpat.
      Vaimoani olen koettanut aivopestä piikkarien käyttäjäksi. Oevoe sitä kuumotusta, kun hän niitä pitää....

    • STP

      Kumisaappaat naisella, ne perinteiset mustat tai punaiset kontiot. Myös nahkasaappaat korkein koroin varustettuna ovat kivat.

    • Pissing

      Pissa leikit on mun mieleen

      • samoin

        Mä tykkään kans pissaleikeistä, mä tykkään pissata housuun...


    • Max

      Tyhmien kysely ja savuttelu

      • Saara

        Eihän se annakaan takalaitaa


    • kumia

      Kaikenlaiset kumiasut ja niihin liittyvä..

    • Åke

      ja häntä heiluu

    • jjj

      ja mieluiten sukat jalassa.

    • uuuh

      Naisen ejakulaatio

    • bisboy

      pissa ja kakka leikit

    • koukussa

      ..kun ne tuulessa lentää auki ja kaikkea jännää paljastuu!

      • mn

        mul on noi vekkihameet arsinkin lyhyet nam ja korkeatkorot,sukkikset


    • Tyttö

      Se laulaja... Mmm. Aina kun kuulen Gaigin musiikkia, niin pöksyt kastuu! Nam! *slurp*

    • pauli

      ja tulipalot

      • Max

        Eiköhän lähetä polttelemaan!!!


      • pauli
        Max kirjoitti:

        Eiköhän lähetä polttelemaan!!!

        poltetaan vaikka joku lato?


    • puutos

      micmacit on ehdoton ykkönen.

    • Ratsumies

      Piiskaus ja rankaisu sessiot kaikille halukkaille!

    • raul rusakko

      eläinseksi on in

      • Anonyymi

        Eläinseksi tamman kanssa on upeaa.


    • NÖRTTI

      Mälli lentää joka kerta kun tietsikkä alkaa kämmwntämään eikä sillä pääse linjoille

    • Fani

      Se söpö sääri luuhaa taas jossakin

    • Ninsku

      Rakastelu missä vain mutta ei sängyssä.Vaan jossain missä saa olla pienessä jännityksessä yllättääkö joku.

    • N30

      Rakastelu missä vain mutta ei sängyssä.Vaan jossain missä saa olla pienessä jännityksessä yllättääkö joku.

      • johku

        seksin harrastaminen missä vain, ulkona, kaupassa, bussissa, autossa, junassa, kävelyllä,rannalla,leffassa, ravintolassa, missä vain voi paljastua...


      • johku kirjoitti:

        seksin harrastaminen missä vain, ulkona, kaupassa, bussissa, autossa, junassa, kävelyllä,rannalla,leffassa, ravintolassa, missä vain voi paljastua...

        Kannatan! kerran onnistuin puskassa puistossa naimaan tyttöystävää- vieläkin muistellaan;->


    • rubber

      kumiasut ja pissa lähinnä...nahka ja kaikki kasteluleikit..housuun kuseminen on upeaa..ja tiukka kumi kiihottaa tavattomasti!!
      [email protected]

    • Heels
      • Marjatta

        Itse käytän töissä päivittäin, valitsen ihan tavallisesta kenkäkaupasta. Sopivatko ne muuten mielestäsi tällaisen aikuisen naisen jalkaan


      • Heels
        Marjatta kirjoitti:

        Itse käytän töissä päivittäin, valitsen ihan tavallisesta kenkäkaupasta. Sopivatko ne muuten mielestäsi tällaisen aikuisen naisen jalkaan

        ..että noita tavallisia korkkareita ei ole ainakaan tässä kylässä missään. On toki jos on valmis tinkimään koron ja kärjen muodosta. Vain yhdellä missillä on juuri oikeanlaiset..
        Pystyjä ja laattamaisia korkoja kyllä löytyy, mutta tuo siro viisto piikkikorko puuttuu vielä kaupoista. Kärjet tuppaavat olemaan ylipitkiä tai jopa kulmikkaita.
        Aikuiselle naisellehan ne on kuin luotuja ;-)


      • ZZ
        Heels kirjoitti:

        ..että noita tavallisia korkkareita ei ole ainakaan tässä kylässä missään. On toki jos on valmis tinkimään koron ja kärjen muodosta. Vain yhdellä missillä on juuri oikeanlaiset..
        Pystyjä ja laattamaisia korkoja kyllä löytyy, mutta tuo siro viisto piikkikorko puuttuu vielä kaupoista. Kärjet tuppaavat olemaan ylipitkiä tai jopa kulmikkaita.
        Aikuiselle naisellehan ne on kuin luotuja ;-)

        Ja se missi on Heidi S. :)


      • ZZ
        Heels kirjoitti:

        ..että noita tavallisia korkkareita ei ole ainakaan tässä kylässä missään. On toki jos on valmis tinkimään koron ja kärjen muodosta. Vain yhdellä missillä on juuri oikeanlaiset..
        Pystyjä ja laattamaisia korkoja kyllä löytyy, mutta tuo siro viisto piikkikorko puuttuu vielä kaupoista. Kärjet tuppaavat olemaan ylipitkiä tai jopa kulmikkaita.
        Aikuiselle naisellehan ne on kuin luotuja ;-)

        Ja se missi on Heidi S. :)


      • Heels
        ZZ kirjoitti:

        Ja se missi on Heidi S. :)

        ..mistähän se oli ne löytänyt??


      • ZZ
        Heels kirjoitti:

        ..mistähän se oli ne löytänyt??

        ..ulkomailta ;)


      • dicaprio
        Marjatta kirjoitti:

        Itse käytän töissä päivittäin, valitsen ihan tavallisesta kenkäkaupasta. Sopivatko ne muuten mielestäsi tällaisen aikuisen naisen jalkaan

        Ehdottomasti korkkarit. Mielellään kiiltävän mustat (lakeri?) yhditettynä laadukkaisiin sukkahousuihin/stay uppeihin ja hameeseen.. Parhaimmillaan kympsemmillä naisilla.

        Jos joku tunnistaa itsensä ja nuorempi kolli kiinnostaa niin eikun mailia :-)


      • dicaprio
        dicaprio kirjoitti:

        Ehdottomasti korkkarit. Mielellään kiiltävän mustat (lakeri?) yhditettynä laadukkaisiin sukkahousuihin/stay uppeihin ja hameeseen.. Parhaimmillaan kympsemmillä naisilla.

        Jos joku tunnistaa itsensä ja nuorempi kolli kiinnostaa niin eikun mailia :-)

        Tarvii varmaan osoitteenkin...

        [email protected]


    • ukkomies

      pakarat

      • Ratsumies

        Nyt raippani soimaan ja punapakarat heilumaan!


    • pissahätä

      kiihotava on katsoa nuorta ihanaa naista sietämäton pissahätän valloitamanaa, myos "luonnollinen" nais-pissailu mielyttää paljon(festarit ym)

      mies, viro

    • Siegmund

      Minua viehättävät menneiden vuosisatojen tyyliset vaatteet. Erityisesti 1700-luvun loppupuolessa on jotain todella viehättävää. Katson mielelläni tuohon aikakauteen sijoittuvia filmejä ihan sen takia, että naiset näyttävät niin kauniilta niissä vaatteissa.

      • keke

        Minua kiihottavat mustat sandaalit,joista punaiset varpaankynnet näkyvät.Naiseni laittaa sellaiset jalkaansa aina välillä,kun rakastelemme ja silloin se on menoa.


    • rr

      Kaikki alan jutut myös tilauksesta

    • Sir Kaarina

      hesen vc, satasen hoidot, pahin perverssio kuitenkin on se, että Turku on maailman paras paikka

      • raul rusakko

        mitens susikoirien suuhoito koti edistyy?


    • Cecilia transvetitti

      ketjut ja vyöt

    • Thelephone sex man turku

      minulla on valtava tarve puhelin seksiin olen muuten kova huohottamaan nimettömänä mutta bravuurini on se kun soitan neiti ajalle ja vedän käteen että savu nousee tämän jälkeen pöytäni alla oleva koirani hoitaa loput imutuksen satasen korvausta vastaan uskotteko että koirani on melko varakas henkilö?

      • Tyttöpoika kaarinasta

        tuoko muka puhelin seksiä?


    • GShock

      Mulla on fetissinä digitaalikellot (siis rannesellaiset). Ne vaan on makeen näkösiä ranteessa (varsinkin isot G-Shockit ja Baby-G:t)...

    • TB

      Onko tämä edes fetismiä ?
      Minua kiihoittaa suunnattomasti nainen, joka pukeutuu mustiin. Lisäksi naisella pitäisi olla pikimusta polkkatukka ja räikeä meikki.

    • Miäs25

      Ehdottomasti nahkasaappaat.

      Pitkävartiset, tiukat ja isolla korolla.
      Mielellään vielä mustat. Ne luovat naiselle
      ylväyttä ja tiettyä dominamaista asennetta,
      joka on suoraan verrannollista seksikkyyteen
      ainakin minun osaltani.

    • Living for

      Lueskelin tossa juttuja tän otsikon alta ja totesin että kukaan ei maininnu mitään pitkistä kynsistä..
      Eikö kukaan muu mies allekirjottaneen lisäksi (ja miksei naisetki)oo heikkona pitkiin kynsiin??
      Mä ainakin ihailen yli kaiken pitkäkyntistä naista ja sitä miten hän kynsiään käyttää!
      On ne vaan niin upeet!

    • Pekka

      Niin siis meikäläisellä fetismejä on ja paljon...

      - Korkokengät/saappaat ja naisten kengät muutenkin
      - PVC-vaatteet
      - naisten alusvaatteet, varsinkin stayupit
      - Bondage, S/M, Femdom, trampling
      - Kumi-vaatteet
      - transfetismi
      - Märät vaatteet
      - Kenkien sotkeminen / tuhoaminen
      - seksi suihkussa
      - jne...

      • Märät vaatteet - upeaa - heikottaa kiihottaa. Kaada vettä puseroon sisään...


    • Pertsa

      Ou-jee..

    • cyber

      ne shortsit on parasta :-)

    • edisym

      Tässä omani: Kaunis nainen puettuna muotoja hivelevään jakkupukuun. Hame, korkkarit ja vaikkapa huivi. Puvun alla ei tietenkään muuta kuin tyylikkäät alusvaatteet. Sopiva korsetti sukkanauhoineen - ja 10 pisteen suoritus on valmis!

      Itsetietoisuuden, tyylin ja leikkimielen yhdistäminen on toki moisessa pakkauksessa ensiarvoisen tärkeää..

    • edisym

      Tässä omani: Kaunis nainen puettuna muotoja hivelevään jakkupukuun. Hame, korkkarit ja vaikkapa huivi. Puvun alla ei tietenkään muuta kuin tyylikkäät alusvaatteet. Sopiva korsetti sukkanauhoineen - ja 10 pisteen suoritus on valmis!

      Itsetietoisuuden, tyylin ja leikkimielen yhdistäminen on toki moisessa pakkauksessa ensiarvoisen tärkeää..

    • edisym

      Tässä omani: Kaunis nainen puettuna muotoja hivelevään jakkupukuun. Hame, korkkarit ja vaikkapa huivi. Puvun alla ei tietenkään muuta kuin tyylikkäät alusvaatteet. Sopiva korsetti sukkanauhoineen - ja 10 pisteen suoritus on valmis!

      Itsetietoisuuden, tyylin ja leikkimielen yhdistäminen on toki moisessa pakkauksessa ensiarvoisen tärkeää..

    • toesfetish

      Kauniit varpaat

    • foxyboxing

      Nyrkkeilyvarusteisiin pukeutuneet naiset kiihottaa

    • Jaa

      tuulihousut ja tyttöjen toppatakit

      • Anonyymi

        Sama täällä


      • Anonyymi

        Tuulihousut, nam.


    • Anonyymi

      No siis minuun ollut vuosien fetissi 20 vuotta putkeen. Katsomisen ja olemisen fetissi. Seksuaalinen koko yhteisö. Katsojat ovat kauniita naisia mutta alistuvat herkälle mieskarvalleni ollessani voimakkaan seksuaalinen ja kaunis nainen eri silmin.: he haluavat katsoa ja tietää minusta paljon ,mutta tajuntaa ei ole. Tavata liiemmin hairahtaneet seksileikkeihin tuntemattomien kanssa jotka muistuttivat minua isossa instagramin yhteisössä jossa olen salainen henkilö 200m :: make up instagramin.

      Pahimmillaan fetissi rakkaudesta maailman kaunein. Henkilö nainen. On ollut liki 3,5 b : hlö. Eli 100 000-200m -1mrjd. Hlö. Haluaa tuntea rakkauden minusta. Jossa määritellään yksi rakkauden kohde jolle suututaan ja ohjaillaan muualle vieläkin vaikka olen 23 vuotias. Nimi ei määritä henkilöä. Laulaja johtaja ym . tavallinen kansa.


      Mielestäni tuijottajista jokin on vammainen kuten dua lupa kehitysvammainen ruskea luiseva ruma trans kosoova vie seksuaaliset olotilatm pois. Ym vammainen nainen.

      Ruskea moppi ja tumma musta rakkausseksi tiikerinä on eri asia.

      Raha ei katso kiihottumista .
      Usein. 3vk-2-3kk naisten kanssa. Ja runkkaamme n 2 tuntia kerrallaan. Josta naiset saaneet uran.

      Runkkaamme ja väitämme ettemme näe toisiamme kauniina vielläkään.

      Kaunis rakkauden katse ja rakastuminen ensisilmäyksellä syvään romanssiin on hekuma pienellä mutta isolla seksileikillä 2-3vk putkeen.

      Osa haluaa samaa muttei samasta henkilöstä saa lähinnä vammaisen tyyppinen ::anna::nimi::Muhammed::

      Tyyppiset jää väliin usein ison African molon vaihdetaan valkoiseen kunnon mies karvan isoon muovi dildoon joka kestää ja kestää. Nainen ei.

      Hän saa isoja massiivisia euforian. Kiihotukseen ja sisäiseen laukeamisen massiivisia olotiloja jotka laukaisee tyydytyksen suoraan vaginan rajalta : swquitrh toimintoon jossa mies on vain minuutin löysä väline 20 euroon.

      Joskus nainen laukeaa sisäisesti emätin esteisiin nesteisiin.2-3vk suurin aika kanssani on 3-4kk suoraan orgasmeja rakkaudesta minkä'minua kohtaan.


      Itse annan enemmän aikaa ja huolta turvaa ja pidän asioista pois naiselta.

      Eli olen naiselle mukava suloinen ja kaunis keho. Mutta seksikkäämpi joten ehdottelen usein MDMA: tyyppistä suoran puskan toimintaa aineissa.

      Selvinpäin sama tila On mahdollisesti oman elämäni tosi rakkauden kanssa

      Vitsi ja aika ja tosi asia ja sarkasmi ei lado tyttö samaan. Vaan herkeämättä väkivaltaisesti häiritsee ruma kosovan Tšekkoslovakian tyyppinen trans moppihius kulttuuri ja etana tyypeittäine oleva sinisilmäinen nainen jossa ne muuttuu ruskeaksi on ruma nainen sisältä.

      Dualipa:Evelina laulaja:anna Abreu:

      Tyypeittäin ruskea terapeutti sekoaa
      Blondi on 33-38 ja lesbo sekoaa.
      Laulaja sekoaa jos on biseksuaali naisia kiusannut aiemmin ollakseen kaunis.
      Näyttelijä hiipii salaa ahdistaen.
      Tuntematon on kaikkein lähin .

      Ählämit :ovat homoja: ja seuraavat turvaavat koko ajan ,joka päivä tulevat juttelemaan.
      Narkkareiden pallit pettää harmaaseen.
      Läski tyttö OB läski.

      Mutta eniten kaikkein pantavin jää yksin ja ei löydä panoseuraa oksettavaan hengen kanssa joka on köyhä ja hän on ::unosexual,high,homosexual:::

      Men fuck ::girly up
      Toinen androgyyni maskuliini alistaa muut seksuaalinen nainen ja kaunis girly : tyttö. Sisällä .

      Naiset tuhoavat keskenään miehet.

      Androgyynin väkivalta sytyttää miehen ja alistaa naisen sydämmen josta kauniina tyttönä ei pitänyt sanan muodossa :heti: nytpannaan:

      Miehen sydän sulaa sytyttäen naisen hermoston. Ja kauneuden sydämmen jättää itseään hakevalle nais miehelle joka on seksipommi kuten hänkin voivat helposti lähteä panemaan 3 viikkoa:9 viikkoa toistensa kanssa putkeen ja rakastua koko kylän voimin.

      Eri asia on naisen varmuus :toisella puolella: läskiin tyttöön ja vammaisen seksuaaliton iso vagina nainen ruma 178cm-180cm ... Huono laatuinen punahuulinen huora.

      Ja heidän kysymys vammaisen laskin tytön silmä vammasta.

      Terveys nousee ajatuksella mutta etana vammainen nimi: Eee tyyppiin.

      Kärsii ja riutuu naisen sydän .

      Etanan halutessa oksettavia 1980-1990 tyyppiin alistusleikkejä jotka ovat oksettava pinkki ja pienihuulisen musta hiuksisen . vaalean naisen makuun. Yksin toisen narkkari naisen kanssa kuvitella ilmalla. Toinen panemaan hänen aikaisempaa sukupuolitaustaa.

      Eikä saa siten nähdä fetissin omistaja kasvoja seksuaalisestim. Koska hän ei saa orgasmia oksettavasta väkivallasta . sittemmin naisen kauneus ja terveys unohtuu.

      Lahjat ja taidot kiusataan mäkkärissä pois naisen omalla huomiolla.

      Saada hänen ihmisten huomio väärinpäin.
      Ei halvan kanssa panna.

      Yhteisön löytö onkin nalle tiikerityttönen.

      Unohtuuko naisen kauneuden arvet.

      Tyhjiöstä jossa oli vammainen tyttö. Evelina.tammenlaakso. anna 30 rupsahtanut blondi. Ja ruma ruskea tyttö. 40v.

      Ja heidän kehitysvammainen Kylie jennerm.

      Tuleeko mieleennkuinka vammainen on anata:anastacia:anna:ana:

      Du:duo:dua:ei:ei:no:no:noah:

      Dat girl.

      That finish girl.
      Finniah woman. Finnish her gaym

      Most beatiful finnish girl.
      Skandinav

    • Anonyymi

      Nahkasaappaat. Moottoripyörävarusteet (nahkaiset) Poliisin MP varusteet.

      • Nahka on nro 1. ! Saappaat,
        asut,hanskat ym...😛


      • M52Hki kirjoitti:

        Nahka on nro 1. ! Saappaat,
        asut,hanskat ym...😛

        Mutta kun nahka kuitenkin kerää niin paljon huomiota,on kummallista,ettei H:gistä löydy nahasta pitävää/sitä käyttävää (vaikka vaan kotioloissa) seuraa... 😕 jos,löytyy, nimmari tuo sininen ät suomi24.fi


    • Anonyymi

      Ja siis hei. Vammaisten kanssa fetissi on tyhjä. Sitä ei ole elämässä keräämässä faneja itselleen vaan pakollinen erillinen vammaisen teko katsoa muuta juttuam .

      Hullu ajaa vammaisia ja psykopaatteja onlinessa lähelle.

      Ja haluaa kokea vain yhden naisen orgasmin on vammaisen sairaus jota ei tapaa.


      Hän on vammainen ei kateellinen ole todellinen tunne.

      Hän roikkuu turhaan kahden naisen välissä. Superpommin välissä ei ei leikissä ::etttet muka saisi pimppaa. Mutta et hänen rätillään saa:itse saat: jossytytät:


      Ei ymmärrä että hänestä ei syty ollenkaan.


      Lopullinen syy ontyhjä peili vammaisen kanssa 10 vuotta.

      Toimet kuten huumeet ja bileet.pilannut vammainen nainen. Ja tajubtam


      Rahat ym vammaiselle.



      Ja viimeisenä toisen kohtaamiseen suhtautuminen on vaikea vammaisen alaa . super sosiaalisesta ihmisestä ilman seksiä.


      Kortti on tyhjä.

      Ainut toimi hakata ihminen ja hakea se oikea tyttö nussimaan oli hän riivattuna Rumalla tyttöjä.



      Alalla ovat siis nopsakkaa kyttäävä henkilöstö tyhjää paskaa.

      Naisen persoona on sama. Toisesta tunniste samaan tapaan ei elä elämää.

      Miten saadaan tä nätti persoona henkiin.

      Ja oikea seksuaalisuuden kuva.

      Ym häät ja urat.

      Ovat olleet hänen lähellään tuntematon.kaikki julkkis.

      Hän ei erottanut vammaisen kanssa kuka oli kuka kun eivät osanneet auttaa snoa miljönääritkään mitään kun silmät näki. Oli sairastam

      Polku tyhjä panoob.


      Eivät erota henkilöä vieläkään.

      Maailman kaunein Maikki tarvitsee huumeita ja seuraa jajuhlia uran ja auton. OK.?

      Salaisuudet jotka hän tietää. Ovat tottta ja todellisia henkilöjä. Totuuden ja jotain arvo . vitsiin. On todellisesti maailman mahtavin läppä.

      Homopoikalaulut. Huorana.

      Moikka

    • Anonyymi

      Todellista on ettäVettä naisen sisältä tulee rakastuneen akaunis ja suloinen nainen joka on hän itse. Vammainen ei tajua hänen kasvojaan vielläkään.

    • Anonyymi

      SSBBW ja kaikki naisen lihavuuteen liittyvä... en tiedä, mistä moinen fetissi on tullut mutta ainakaan se ei ole lähdössä.

    • Anonyymi

      Kauniit naisen sääret, upeissa kiiltävissä sukkahousuissa/stay upeissa, se on se mun juttu! Se kun voi silittää ja tuntea ne. Salainen haave on saada kokea se että myös minulla olisi samanlaiset jalassa ja voisi tuntea sääret liukuvan toisiaan vasten, se että nainen himoitsisi ja silittäisi mun jalkoja ja muita kohteita kiihkoissaan, nautittaisiin molemmat ihan hulluna.

    • Anonyymi

      Foorumi, missä ei olisi häiriköintiä.

    • Mun fetissi on pukeutua ja kokeilla lian pienet naisten vaatteet ja kengät ja yrittää saada ne ängetty päälleni, mun juttu on just se että ne ovat tiukkat ja ehkäpä jopa lian pienet. Olisi kiva joskus joutua malliksi naiselle ja yrittää pukeutua hänen vaatteisiin ja hän toimisi valokuvaajana ja komenta mitä minun pitää tehdä ja mihin vaateisiin mun pitäisi pukeutua ja jos en onnistuu ja tottele niin hän rankaise minut jollakin tavalla.

    • Anonyymi

      Toisten miesten käyttämät alusvaatteet, etenkin boxerit

    • Anonyymi

      Toinen mies ottaa minut tiukkaan otteeseen vasempaan kainaloonsa niin, että joudun makaamaan hänen sylissään, sitten hän piiskaa minua kauan ja hartaasti.

      Jälkeen päin nolottaa ja hävettää, että jos joku saa tietää kuinka minut on piiskattu. Mitenkä hän on pystynyt pitämään minut toisella kädellään piiskauksen aikana paikoillaan kuin pikkupojan. Kiihottaa ja nolottaa piiskaajan kohtaaminen jälkikäteen. Eikä sitä edes uskoisi todeksi, jollei se olisi oikeasti tapahtunut.

    • Mun fetissi on villis - villapaita mitä paksumpi sitä parempi. Ja villapaita aina ilman paitaa. Nytkin runkkailen kun on islantilainen ihoa vasten. Kiinnostaako?

    • Anonyymi

      Nainen minihameessa, jonka alla alushame ja silkkipikkupöksyt. Saisin riisua ja pukea ylleni hepenet.

    • Anonyymi

      Ketjussa on suunnilleen suurin osa sellaista, jolla ei ole juuri mitään tekoa varsinaisen fetissi-luokittelun kanssa.

      Erilaiset maut ja mieltymykset itsessään eivät ole fetissejä.

      Nykyisin termiä fetissi käytetään usein aivan virheellisesti.

    • Anonyymi

      Käytän naisten pöksyjä ja runkkaan niihin. Joskus pukeudun naiseks. Myös terveyssiteet.

    • Anonyymi

      Saada painaa kyrpää miehen perseeseen tai saada omaan kunnon suonikasta kyrpää.

      Kyrpä on parasta!

    • Anonyymi

      Minä tykkään naisten huiveista,niitä on kiva pitää kaulassa ja vähän muussakin paikassa.

    • Miesten jalat ja niiden palvominen, alistuminen.

      • Anonyymi

        Siis oo mies? Joku pienijalkainen poju, joka kadehtien katsoo mihekkäitä, isoja jalkoja? Vähänköö olisi tarvis, että sun pitäisi antaa kunnon nuolenta ja jalkahoito isommalle karjulle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis oo mies? Joku pienijalkainen poju, joka kadehtien katsoo mihekkäitä, isoja jalkoja? Vähänköö olisi tarvis, että sun pitäisi antaa kunnon nuolenta ja jalkahoito isommalle karjulle?

        Melko normaalijalkainen, en nuorimmasta päästä mutten kovin vanhakaan. On minun jalkoja joskus kehuttu. En nyt kadehtien katso vaan ihanoiden, palava halu päästä antamaan jalkahoitoa miehelle.


      • Anonyymi

        Täällä ois yks mies P-savosta jonka jalkoja saisit palvoo! Kik SukatPois


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois yks mies P-savosta jonka jalkoja saisit palvoo! Kik SukatPois

        Pistin sulle viestiä kikissä.


    • Anonyymi

      Naisella tiukat housut, olkaimeton korseletti, pitkävartiset käsineet ja nauhanilkkurit. Kaikki kiiltävää ja mustaa väriltään. Lisäksi musta vyödildo ja silmänaamio. Nam nam!

    • Anonyymi

      Mies pukupaita päällä ja hihat kääritty kyynärpäihin asti. Kättä koukistaessa hauis pullistuu niin, niin että hiha menee aivan kireäksi. Vaikka olen mies, niin toisen miehen hauista kovasti ihailen.

    • Anonyymi

      Haluaisin hävitä toiselle miehelle voimanmittelyssä. Hän voisi suorittaa minulle kansalaispidätyksen. Taikka pistää käsirautoihin. Katsoa väkisin mun munan. Kurittaa minua piiskalla tai kastaa pääni vessanpyttyyn. Kaikkea sellaista, jossa hän voisi todistaa olevansa minua voimakkaampi.

      Vaikka tykkäänkin noista leikeistä, niin kovin montaa eri lajia ei psyykeni kestä yhdellä kertaa, johtuu kai siitä, että häviäminen syö miestä, tulee kurja olo kun ei yhtään pärjää.

    • Anonyymi

      Purjo perseessä fetissi

    • Anonyymi

      Piiskaa saaneet naiset, pelkkä tieto että nainen on saanut piiskaa kiihottaa.

      • Anonyymi

        Oon saanut monta kertaa. Miehen otteessa, hänen polviensa päällä peppu pystyssä, avokämmenellä pakarat punoittaviksi, sekä lattialla raipalla peppu raidalliseksi. Ihana kuumotus pitkään sen jälkeen, vaikka kyllä itse toimituksen aikana sattuu, huuto ja itku sen mukaista.


    • Anonyymi

      Pissakakkaleikit :) Don't hate, fetissi muiden joukossa

    • Anonyymi

      "Se" juttu on nuhdesaarna, joka annetaan aiheesta. Saa vaimo purkaa mielipiteitään ja minä kuuntelen. Ei mitään keksittyjä, vaan niitä asioita, jotka jotenkin kaivertavat talon päällikön mieltä. Saarna päättyy siihen, että vaimo sanoo, että kyllä minun pitää nyt antaa piiskaa pyllylle, että muistat. Tuo "piiskaa pyllylle" sanamuoto on tärkeä.

    • Anonyymi

      Shortsit etenkin addut on täälläkin SE juttu.

    • Pölynimurit ja kaikenlaiset muutkin imulaitteet, missä on letku

    • Anonyymi

      Vaipat ja muovihousut. Perhe kun lähtee kotoa reissuilleen, niin kätköistä kaivelen jalkaan muovipintaisen vaipan. Se antaa hyvän tunteen muovihousujen lisäksi. Ja tottakai pakettiin pissaaminen tuntuu hyvältä, mitä märempi vaippa sitä parempi fiilis. Se on sitä salaista omaa kivaa.

    • Anonyymi

      Semmonen on ollut jo kauan että tykkään käyttää sukkiksia ja stayuppeja. Ja olen mies.

    • Anonyymi

      Purjomies

    • Anonyymi

      Naisen nännien imuttelu ja puristelu

    • Anonyymi

      Haluaisin olla alistettu aisuri. Vaimo määräisi katsomaan kun rakastelee toisen kanssa ja nuolettaisi itsensä pieni kullisella runkkari miehellään puhtaaksi.

    • Anonyymi

      Tietynlainen raiskausfetissi ois. Itse altavastaajana, ’vedettäis’ jonnekkin syrjempään ja siellä otettais nautinnoksi. Tai vaihtoehtoisesti ’houkutellaan’ asuntoon ja siellä sitten tapahtuisi

    • Anonyymi

      Naiset työvaatteissa ja turvakengissä.

    • Anonyymi

      naisen :Jalat, Sukat, Korkkarit tykkään ottaa varpaita suuhun.. laueta naisen sukille/ korkkareille

    • Anonyymi

      naisen jalat,Sukat,Korkkarit.. tykkään ottaa varpaita suuhun ja laueta sukille/ korkkareille

    • Anonyymi

      Mustaan nahkaan puheutuvat naiset.

    • Anonyymi

      Rehellisesti, naisen iso perse tiukoissa farkuissa.

    • Anonyymi

      Minun fetissini on kirjoitella tänne aloituksia.

      • Anonyymi

        Minun fetissini on spammata tänne listauksia ihmisten säköpostiosoitteista.

        Hyvää loppuvuotta toivottaen
        Kutsuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun fetissini on spammata tänne listauksia ihmisten säköpostiosoitteista.

        Hyvää loppuvuotta toivottaen
        Kutsuni

        Näinkin simppeli juttu, mutta toisen tekstiä ei vaan osata jäljitellä.
        Olet surkea häirikkö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinkin simppeli juttu, mutta toisen tekstiä ei vaan osata jäljitellä.
        Olet surkea häirikkö!

        Voi ei, menikö tunteisiin? 😱


      • Anonyymi

        Niin varmaan ehkä taisi juu.Onneksi sä oot täällä tuomassa huikeaa erinomaisuuttasi muillekin jakoon.👍


      • Anonyymi

        Sinä taas et saa keneltäkään. 🥺


      • Anonyymi

        Olis kivampaa, jos saisit uhreiltasi suostumuksen ennen kuin annat heille väkisin. 🤔


      • Anonyymi

        Osaatko muuta kuin projisoida? 🙄


      • Anonyymi

        Tarkoitatko ”kirjoittamaan”? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        heijastaa omaa mielensisältöä toiseen ihmiseen tai muuhun ulkoiseen kohteeseen


    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­ts­­um­­­me sinu­­t kä­ym­­ään u­ude­­­ss­­­a cha­­­tissa! Mei­tä on yli mil­­­jo­­ona! 👉 http://liecorgisica.ml/H/4kN7m 👈

    • Anonyymi

      Bondage

    • Anonyymi

      Karvapillut. Inhoan nahkapillua eli posliinia. Karvat pitää silti olla siistitty, nätit, naiselliset. Ja pillunhuulet näkyä sieltä pillusta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tissit on SE juttu. Naisella pitää olla isot tissit, muttei liian isot. Nänni pihat pienet sievät, ei sellaiset isot koko ryntäät täyttävät isot lollot. Tämä nainen, Salma, on maailman kaunein, ja sen tissit on perfekt https://fi.pinterest.com/pin/775041417092705084/?amp_client_id=soxHVtJ8Nq73pwTEKyfh6stqGLF75ugUsNvp0Ecw7tdmoMtKOBDzRvyuQJn5bhkr&mweb_unauth_id=1c652dfd397a4b0e86524a5e20105a27&amp_url=https://www.pinterest.com/amp/Finsporty/salma-hayek/&amp_analytics=1*1ry1sc7*cid*c294SFZ0SjhOcTczcHdURUt5Zmg2c3RxR0xGNzV1Z1VzTnZwMEVjdzd0ZG1vTXRLT0JEelJ2eXVRSm41Ymhrcg..

      • Anonyymi

        Tämä nainen saa pääni sekaisin 🤪🤪🤪🤪🤪 Mikä kauneus! Kuningatar 💓


      • Anonyymi

        Onpa kauniit kasvot 🤤 kuvittelen hänet tuohon alastomana, aaaah 🤤 Minkälaista olisi naida tuollaista kaunotarta peppuun? Tekisin sen huolella, hitaasti ja nautiskellen 🤤


      • Anonyymi

        Mikä Jumalatar 💕


    • Onhan näitä...

    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­­­ts­­­um­­­me sinu­t kä­­ym­­ään u­­­ude­ss­a cha­­tissa! Mei­tä on yl­­­i mil­­­jo­­ona! 👉 http://adazudodyvin.cf/H/O4og 👈

    • Anonyymi

      H­­e­­i! Kuts­­um­­me sinu­t kä­­­ym­ään u­­ude­­ss­a cha­tissa! Mei­­­tä on yl­­i mil­jo­­­ona! 👉 http://telestepsi.gq/H/2cP1s 👈

    • Anonyymi

      Naisten alusvaate ym muu sexyt asusteet,tupakointi/huulipuna fetishi.
      m45

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikä sen ihanampaa aina kun harvoin on tilaisuus pukeutua huomiota herättävän seksikkäästi, ajaa vieraalle paikkakunnalle ja saada himokkaita katseita nuorista vanhoihin.
      Mutta myös vahvan auktoriteetin omaavat alistavat, nöyryyttävät ja säälimätöntä ankaruutta huokuvat miehet vetoavat minuun voimakkaasti. Rva47

    Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe