Hei yks mies!!!

irmelikö

Arvaa olenko Irmeli kun lähetän terveisiä sulle tässä? ;)

30

1676

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorena tuli

kutsuttua kaikkia naisia aina Irmeliksi. Kuka vaan nainen käy Irmelistä hyvin. Että siinä mielessä voit ihan hyvinkin olla Irmeli.

• Enskassssssss

Enska karpon kaveri

• Sedu.K

Aikaahan siitä.

• Irmelissäkinkö

enää rusinat jäljellä, pärkkele.

• Sulosi

Mutta, Irmeli miten otit sellaisen äkkilähdön? Tanssimmeko vielä tulisen tangon Buenos Airesin kuuman auringon laskiessa Atlantin valtamereen?

• yks mies.

En usko että ole juuri SE "Irmeli", sillä hän olis kirjoittanut nimensä isolla... tarkka tyttö katsos.

• irmelikö

Tarkoituksella jätin pieneksi, vaikka kävi mielessä että pitäis muuttaa, sitä se tiesi...pitäisi aina kuunnella aavistuksia. Mut mitäs tuosta.
        Eihän mun nimi oikeasti olekaan Irmeli, vaikka tarkka tyttö olenkin silloin kun haluan.

Ei mulla muuta kuin ikävä ja halusin nähdä sua hetken vaikkakin täällä, kiva kun kävit moikkaamassa, hyvää yötä! ;)

• yks mies.
        irmelikö kirjoitti:

Tarkoituksella jätin pieneksi, vaikka kävi mielessä että pitäis muuttaa, sitä se tiesi...pitäisi aina kuunnella aavistuksia. Mut mitäs tuosta.
        Eihän mun nimi oikeasti olekaan Irmeli, vaikka tarkka tyttö olenkin silloin kun haluan.

Ei mulla muuta kuin ikävä ja halusin nähdä sua hetken vaikkakin täällä, kiva kun kävit moikkaamassa, hyvää yötä! ;)

Ei sentäs, kunhan kiusaa, ei Irmeli ole edes koskaan mulle kommentoinut, ainakaan Irmelinä.

Ps. En vieläkään usko että olisit Irmeli, mutta enpäs kerro mistä sen "tiedän". Toisaalta eihän Irmeliä oikeasti ole, vedin sen ihan hihasta. :))

Hyviä öitä sulle! :)

• irmelikö
        yks mies. kirjoitti:

Ei sentäs, kunhan kiusaa, ei Irmeli ole edes koskaan mulle kommentoinut, ainakaan Irmelinä.

Ps. En vieläkään usko että olisit Irmeli, mutta enpäs kerro mistä sen "tiedän". Toisaalta eihän Irmeliä oikeasti ole, vedin sen ihan hihasta. :))

Hyviä öitä sulle! :)

Sun kirjoitukset on osunu niin hyvin että jääny vaivaamaan mieltä. ;)
        Mistä sä tietäisit etten olis?
        Kerro ny...?
        Enhän mäkään sataprosenttisen varmasti voi sanoa tietäväni kuka sä oot.

• yks mies.
        irmelikö kirjoitti:

Sun kirjoitukset on osunu niin hyvin että jääny vaivaamaan mieltä. ;)
        Mistä sä tietäisit etten olis?
        Kerro ny...?
        Enhän mäkään sataprosenttisen varmasti voi sanoa tietäväni kuka sä oot.

mä vaan tiedän.

• irmelikö

Olittehan viestejä laittanu? Hyvää yötä teillekin!

Lähinnä yks mies.-nimimerkkiä käyttävän huomion yritin saada. ;)

• yks mies.

niin kai sulla jotain asiaakin oli?
        Vaikka taidankin olla joku muu kuin se jota haet.
        Olen kyllä kirjoitellut Irmelistä, mutta oletko se sinä, vain sinä sen tiedät. Aika tarkat tuntomerkit olin sentään antanut - vai mitä?

• yks mies.

Irmelistä mitään, sillä huomasin/aavistin, että hän on löytänyt elämänsä miehen, nätin kuin mikä ja fiksukin taitaa olla. On hienoa huomata, että Irmelillä menee hyvin... ja onhan mulla Kerttu, joka rakastaa minua palavasti vieläkin monien vuosien jälkeen.

Enkä mä nyt "siinä mielessä" Irmelistä kertonutkaan, että hänet tahtonut olisin muuta kuin Rakkaaksi Ystäväksi. Mutta se ei kai ollut mahdollista.
        Mutta Irmelille onnea toivotan, enkä kiusaa enää sanoillanikaan. Joskus ajattelin piristää häntä, ehkä piristinkin, mutta nyt mun on aika täältäkin poistua.

• olla sen kanssa...
        yks mies. kirjoitti:

niin kai sulla jotain asiaakin oli?
        Vaikka taidankin olla joku muu kuin se jota haet.
        Olen kyllä kirjoitellut Irmelistä, mutta oletko se sinä, vain sinä sen tiedät. Aika tarkat tuntomerkit olin sentään antanut - vai mitä?

se on jo jätetty. lopullisesti.

• mielessä muuta
        olla sen kanssa... kirjoitti:

se on jo jätetty. lopullisesti.

ku se yks keneen se ihastui pari vuotta sitten... eikä kukaan tule hänen elämäänsä.

• se kenen kanssa
        mielessä muuta kirjoitti:

ku se yks keneen se ihastui pari vuotta sitten... eikä kukaan tule hänen elämäänsä.

hän oli ystävänä yhtenä iltana, kun tämä tyyppi pakotti.

• yks mies.
        se kenen kanssa kirjoitti:

hän oli ystävänä yhtenä iltana, kun tämä tyyppi pakotti.

aavistin että te kaksi olitte siellä mun kantiksessa yhdessä.
        En mä tahallani. Se oli vain hauskaksi tarkoitettu 'juttu/tarina', eikä mulla ollut aikomustakaan tehdä niin.
        29.12. on muuten "revanssi". Tällä kertaa olen paikalla, mutta ehkä otan "pallonkin" mukaan - en välttämättä, mutta eihän sillä ole...

• ................
        yks mies. kirjoitti:

En mä tahallani. Se oli vain hauskaksi tarkoitettu 'juttu/tarina', eikä mulla ollut aikomustakaan tehdä niin.
        29.12. on muuten "revanssi". Tällä kertaa olen paikalla, mutta ehkä otan "pallonkin" mukaan - en välttämättä, mutta eihän sillä ole...

no eipä olla enää ikinä yhdessä missään. I said bye bye.

• irmelikö
        yks mies. kirjoitti:

Irmelistä mitään, sillä huomasin/aavistin, että hän on löytänyt elämänsä miehen, nätin kuin mikä ja fiksukin taitaa olla. On hienoa huomata, että Irmelillä menee hyvin... ja onhan mulla Kerttu, joka rakastaa minua palavasti vieläkin monien vuosien jälkeen.

Enkä mä nyt "siinä mielessä" Irmelistä kertonutkaan, että hänet tahtonut olisin muuta kuin Rakkaaksi Ystäväksi. Mutta se ei kai ollut mahdollista.
        Mutta Irmelille onnea toivotan, enkä kiusaa enää sanoillanikaan. Joskus ajattelin piristää häntä, ehkä piristinkin, mutta nyt mun on aika täältäkin poistua.

Menikö pupu pöksyyn? :D

• irmelikö
        yks mies. kirjoitti:

Mä en ole ollut paikalla kun en tiedä mistään pallosta.

• yks mies.
        irmelikö kirjoitti:

Mä en ole ollut paikalla kun en tiedä mistään pallosta.

- melkein aina.

• yks mies.
        irmelikö kirjoitti:

Menikö pupu pöksyyn? :D

asiaan kuulumattomat...

• irmelikö
        yks mies. kirjoitti:

asiaan kuulumattomat...

No miks sä olet valinnut asialles tän paikan? :)

Mulla on monta pupua kun sut näen. Täytyy kai alkaa nimetä niitä jo.
        Mitäs meinasit tehdä mun kanssa? Mä en saa rauhaa jos en saa selvitettyä asiaa sun kanssa kasvotusten.

Onnea sulle ja Kertulle joka tapauksessa.
        En kirjoittele minäkään enempää enää tänne. ;)

• Irmelikö
        yks mies. kirjoitti:

asiaan kuulumattomat...

Kyl toi jo kävelee, jonoon vaan seuraavat..

• yks mies.
        irmelikö kirjoitti:

No miks sä olet valinnut asialles tän paikan? :)

Mulla on monta pupua kun sut näen. Täytyy kai alkaa nimetä niitä jo.
        Mitäs meinasit tehdä mun kanssa? Mä en saa rauhaa jos en saa selvitettyä asiaa sun kanssa kasvotusten.

Onnea sulle ja Kertulle joka tapauksessa.
        En kirjoittele minäkään enempää enää tänne. ;)

Olenhan sen kertonut Irmelille... eli et ole Irmeli.
        Enkä mä ole se keneksi mua luulet. Eli älä nyt vaan riehu sille sun miesystävälles turhaan. :)))

• yks mies.
        Irmelikö kirjoitti:

Kyl toi jo kävelee, jonoon vaan seuraavat..

riviin, mahtuu useampi...

• irmelikö
        yks mies. kirjoitti:

Olenhan sen kertonut Irmelille... eli et ole Irmeli.
        Enkä mä ole se keneksi mua luulet. Eli älä nyt vaan riehu sille sun miesystävälles turhaan. :)))

Hyvä hämäys. :)
        Kuka riehumisesta on puhunu? En minä...
        Riehuuko sun naiset yleensä, ei kai?
        Hyvää yötä! :)

• yks mies.
        irmelikö kirjoitti:

Hyvä hämäys. :)
        Kuka riehumisesta on puhunu? En minä...
        Riehuuko sun naiset yleensä, ei kai?
        Hyvää yötä! :)

Kyllä Kerttu on välillä vähän mustasukkainen kun kattelen Irmeliä liian pitkään, mutta minkäs sille voi kun Irmeli on niin nätti.

• irmelikö
        yks mies. kirjoitti:

Kyllä Kerttu on välillä vähän mustasukkainen kun kattelen Irmeliä liian pitkään, mutta minkäs sille voi kun Irmeli on niin nätti.

Olisiko se kauheaa jos olisin Irmeli?
        En tällä kertaa kommentoi sun tekstejä muuten vaikka tekisi mieli.
        Uudestaan, Hyvää yötä!

• yks mies.
        irmelikö kirjoitti:

Olisiko se kauheaa jos olisin Irmeli?
        En tällä kertaa kommentoi sun tekstejä muuten vaikka tekisi mieli.
        Uudestaan, Hyvää yötä!

sehän on kauheaa kun et ole. :(

Samoin, hyviä öitä sinulle. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6556
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4191
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3509
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2891
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1501
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      918
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      903
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      889
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      868
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      849
    Aihe