Päivän eka hehkutusjoukkue Cagliari petti monet kun ei voittanutkaan, ja nyt toinen hehkutuskohde Aachen on jo tappiolla. Parempi olla lukematta tätä palstaa ja luottaa vain omiin aivoituksiin.
Hehkutukset menossa persiilleen!!
3
348
Vastaukset
- guru
itse olen monta kertaa samaa ajatellut.
- Tilastomies
Pelaan aina vain omien tilastojeni mukaan, useimiten kohteen pelattavuus ratkeaa pelkästään tilastomatematiikalla, eikä urheilullisin perustein; siksipä en usein ideoitani tänne laitakaan, kun perustelut puuttuisivat.
Samoin ei tarvitse ketään syyttää, kun ei peesaile. - ok haku
En uskonut cagliarin voittoon. Tasapeliin uskoin korkeintaan. Onhan milan vastustajana ihan eri luokkaa kuin Cagliari, vaikka kotietu tasoittaakin puntteja. Olisin vihjannut puoliajan tasuria, jos olisi ehtinyt.
ps. Kannattaa muuten tarkastaa joukkueiden aikaisemmat kohtaamiset. Cagliarin viimeisiin voitto milanista taitaa olla aika monen vuoden päässä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944