Suomen surkein viinakauppa on Nokialla. Jos tulet lenkiltä hikisenä, niin ei myydä mitään. Ilmoitetaan vain että et ole ostokelpoinen. Selvälle ei myydä, mutta Tenu-ukoille kyllä. Varsinkin se yks miemyyjä on oikea kyylä. Suomen surkein puoti.
Nokian Alko
13
2464
Vastaukset
- palvelua
olen sieltä saanut.
- Paikkaaa
Kyllä Nokian alko on yksi parhaista. Jos ei hyllystä löydy suosikki juomaa niin tilaavat sitä hymyssäsuin.
Eikä sinne todellakaan mennä lenkiltä vaan arvokaasti pukupäällä... - Tuuli Puku
Mene siihen naapuriin Iisoppiin, sinne pääsee kyllä hikisenä suoraan lenkiltä ja tarjoilu pelaa...
- Anonyymi
Stna liivijengi se on. Suomen pahin purpleGang.
- Anonyymi
Ei tippa vaan millään tapa.
Kyl ne sitten myyvät, jos ostaa ämpärillisen tavaraa. - Anonyymi
Kummallista kerrassaan,. kyllä olen laatukonjakkini hakenut Nokian myymälästä ja lähtiessä naismyyjät jopa niiaavat nätisti toivottaen hauskaa iltaa, ja tervetuloa uudelleen.
- Anonyymi
Unissas oot hakenu.
- Anonyymi
Nokialla ei passaa juoda viinaa. Joku voi havaita asian ja nähdä siitä ankarasti vaivaa.
- Anonyymi
Uskonnollisuus, siis taikauskonnollisuus, on nokialaisissa niin lujassa, että kaikki muut paitsi itsensä heidän täytyy tuomita.
- Anonyymi
Oma vika aina jos ei myydä, paina se visusti mieleesi!
- Anonyymi
Mikä Aleksis Kiven Seitsemän veljeksen kylätappelumeininki täällä Suoli24 palstalla vielä vallitsee? Niin kuin ei nykyajan avoimessa ja reissatussa maailmassa muka tiedettäisi, että kaikki Alkot Suomessa on lähes samanlaisia.
- Anonyymi
Hyvän palvelun olen Nokia Alkosta saanut, kerran tilasin vähän erikoisemmin viinin ja parin päivän päästä tuli viesti, että tervetuloa hakemaan. Vallinvaraa riittää riittävästi normiarkeen ja pyhäpäiviksikin.
- Anonyymi
En oo vielä kertaakaan käynyt Nokian Alkossa. Se ei oo mulle oikein käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517073Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414814HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002728- 1442016
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321597Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3981534- 171507
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki231348Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101303mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111223