Suomen surkein viinakauppa on Nokialla. Jos tulet lenkiltä hikisenä, niin ei myydä mitään. Ilmoitetaan vain että et ole ostokelpoinen. Selvälle ei myydä, mutta Tenu-ukoille kyllä. Varsinkin se yks miemyyjä on oikea kyylä. Suomen surkein puoti.
Nokian Alko
13
2472
Vastaukset
- palvelua
olen sieltä saanut.
- Paikkaaa
Kyllä Nokian alko on yksi parhaista. Jos ei hyllystä löydy suosikki juomaa niin tilaavat sitä hymyssäsuin.
Eikä sinne todellakaan mennä lenkiltä vaan arvokaasti pukupäällä... - Tuuli Puku
Mene siihen naapuriin Iisoppiin, sinne pääsee kyllä hikisenä suoraan lenkiltä ja tarjoilu pelaa...
- Anonyymi
Stna liivijengi se on. Suomen pahin purpleGang.
- Anonyymi
Ei tippa vaan millään tapa.
Kyl ne sitten myyvät, jos ostaa ämpärillisen tavaraa. - Anonyymi
Kummallista kerrassaan,. kyllä olen laatukonjakkini hakenut Nokian myymälästä ja lähtiessä naismyyjät jopa niiaavat nätisti toivottaen hauskaa iltaa, ja tervetuloa uudelleen.
- Anonyymi
Unissas oot hakenu.
- Anonyymi
Nokialla ei passaa juoda viinaa. Joku voi havaita asian ja nähdä siitä ankarasti vaivaa.
- Anonyymi
Uskonnollisuus, siis taikauskonnollisuus, on nokialaisissa niin lujassa, että kaikki muut paitsi itsensä heidän täytyy tuomita.
- Anonyymi
Oma vika aina jos ei myydä, paina se visusti mieleesi!
- Anonyymi
Mikä Aleksis Kiven Seitsemän veljeksen kylätappelumeininki täällä Suoli24 palstalla vielä vallitsee? Niin kuin ei nykyajan avoimessa ja reissatussa maailmassa muka tiedettäisi, että kaikki Alkot Suomessa on lähes samanlaisia.
- Anonyymi
Hyvän palvelun olen Nokia Alkosta saanut, kerran tilasin vähän erikoisemmin viinin ja parin päivän päästä tuli viesti, että tervetuloa hakemaan. Vallinvaraa riittää riittävästi normiarkeen ja pyhäpäiviksikin.
- Anonyymi
En oo vielä kertaakaan käynyt Nokian Alkossa. Se ei oo mulle oikein käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837