eli mitenkäs ihotautilääkärillä selvitetään se aknen alkuperä? onko se hormonaalista vai jotain muuta
itse käväisin pari viikkoa sitten ja "diagnoosi" oli vain nuoruusiän finnitauti, ja sain siihen tetrasykliiniä ja jotain emulsiovoidetta. on nämä lääkkeet nyt jo tämän parin viikon aikana auttaneet ihan hyvin, ainakaan finnejä ei tule kuten, mutta joskus kuitenkin
mietin vain, että popsinko näitä ihan turhaan, kun eivät ainakaan hormonaaliseen akneen anna pysyvää parannusta. eli mitenkä tämän kanssa kannattaisi edetä? maha on aina kestänyt hyvin lääkkeitä ja syön vielä maitohappobakteereitakin, että kannattaisko vaan syödä kuuri loppuun ja katella sit tuleeko takaisin vai mennä jo parin kuukauden sisällä käymään uudestaan, jos nämä eivät tunnu tehoavan?
hormonaalinen akne
5
1217
Vastaukset
- aaaasd
Totta on, että monille tuo tetrasykliini ei auta ollenkaan tai tulee heti kuurin loputtua finnit takaisin, mutta jos se nyt kuurin aikana näyttää auttavan niin syö ihmeessä loppuun ja kattele sitten jos alkaa vielä ilmestymään kuurin jälkeen, turhaan mitään liian rajua ottaa turhaan. Itellä 2kk mennyt ja ei ole apua ollut tetroista, muuta kuin paikkojen kuivuminen ja oon ite menossa roaccutania pyytämään.
- sssssssjjj
kaippa minä tätäkin voisin kaksi kuukautta syödä ja katsoa miten auttaa. lääkäri lupaili, että iho ois tulevaan kesään mennessä kunnossa, mutta en minä nyt sinne asti viitsisi noita lääkkeitä ihan turhan takia syödä
eli kaippa tuo kaksi kuukautta ois ihan hyvä aika katella, ja siihen kai ehtis sitten saada sen roakuurinkin vielä, kun kesällä sitä ei ilmeisesti saa syödä
- kärsinyt..
Ei lääkäreiden koulutukseen sisälly aknen alkuperän tarkempi selvittäminen. Se on ikävä kyllä sun oma tehtäväsi.
- sssssssjjj
eiköhän se sitten tässä parin kuukauden sisällä jo näe vaikuttaako tämä mihinkään
- kokeillut
Söin tetralysalia 5kk, joka alkoi auttaa jo melkein ekana päivänä, kuurin aikana finnejä silti tuli, mut ei niin pahoja eikä niin paljon kuin ennen, eli kokonaisuudessaan iho näytti paljon paremmalta, ihan siedettävältä, hieman epäpuhtaalta.. Lopetin antibiootit koska iho ei niillä kuitenkaan parantunut kokonaan niin tuntui turhalta jatkaa niitä.. N. parin viikon päästä lopettamisesta iho räjähti!! Kipeitä paiseita pitkin naamaa..:/ Nyt lopettamisesta on 2kk, iho edelleen kukkii, mut ehkä hieman rauhoittunut kun oon hankkinut kaiken maailman litkut ja ravintolisät.. Eli mielestäni ihan turhaan söin kuurin, sillä ennen sitä kärsin aknesta ainakin 5v.. Ehkä auttaa niillä joille akne tuli yhtäkkiä (esim. stressin yms takia).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089