Riippuu tietenkin paikasta, mutta montako ultra käyntiä normaalisti on?
Onko viikolla 28 eteenpäin... ennen synnytystä ultraa?
Montako ultraa odutuksen aikana???
8
749
Vastaukset
- Riippuu
myöskin siitä tarviiko käydä äitiyspolilla. Mulla laittoi neuvolasta lähetteen polille rv:lla 38 lapsiveden tarkistusta varten.
Sen lisäksi neuvolassa terveydenhoitaja tarkisti ultralla, että vauva on varmasti raivotarjonnassa. Tais olla rv:lla 36 tai 37. - ollunna
2 ultraa normaalisti,mutta ilmei ongelmia joten oli useammin.
Synnytystapa-arvioinnissa on seuraava ainakin.Kattoovat vauvan koon,onko millaisessa asennossaja sen semmosta.- vielä kysyisin =)
olen raskausviikolla 28
koska teillä oli/on synnytystapa arviointi?
olen käynnyt 2 kertaa ultrassa, mutta toisella kerralla sanottiin, että joulun jälkeen,tammikuussa tulee lappu sairaalasta, (LA 3.3.2007) ja pyydetään käymään..mutta mihin ja miksi?
(paikkakunnallani ei ole ultra mahdollisuutta, joten pitää käydä kaupungissa, mutta taas synnytysvalmennus on kunnassani) Ajattelin tietenkin että ultraan, mutta monet ovat sanoneet, ettei ultria ole kun kaksi kertaa..
- 2 ultraa...
kunnan puolesta:
niskapoimu- ja rakenne-ultrat.
Jos vauva vaikuttaa isolta ja äiti sisämitoiltaan pieneltä, saatetaan tehdä synnytystapa-arvio ja katsoa myös ultralla mittojen yhteensopivuus ja vauvan asento. - Tammimamma
Ultria ei yleensä normaalisti ole kuin 1. Tosin saattaa riippua ihan paikkakunnasta, joissakin muutamia.. ja tietysti, jos on jotain tarkkailtavaa tms, katsovat uudestaan. Itsellä ollut se yksi ja vauvan koon vuoksi kävin kontrollissa kerran sen jälkeen, kun on niin isokokoinen. La heitti viikollakin, mutta eivät sitä vaihtaneet. Ja nyt vasta kävin taas äitipolilla lääkärissä, niin katsoi ultralla lasta ison koon vuoksi, mutta eipä näyttänyt vaavaa meille sen kummemmin. Itse saa yksityisellä kuitenkin käydä ultrassa, mutta maksaa sitten tietysti...
- mie vaa
Mulla nyt rv 37menossa ja tähän asti on ollut 2.(Ai niin asun Helsingissä.)
Joskus tehdään 36-38viikolla kun on se viimeinen lääkärintarkastus, mutta sekin riipuu neuvoloista. Mulla esim ensi viikolla lääkärille aikaa ja silloin saattavat tehdä sen kolmas ultran. Mutta se on jos ne epäilee jotain tai jos vauva on ei ole vielä kääntänyt pää alaspäin... - mie vaan
Mulla nyt rv 37menossa ja tähän asti on ollut 2.(Ai niin asun Helsingissä.)
Joskus tehdään 36-38viikolla kun on se viimeinen lääkärintarkastus, mutta sekin riipuu neuvoloista. Mulla esim ensi viikolla lääkärille aikaa ja silloin saattavat tehdä sen kolmas ultran. Mutta se on jos ne epäilee jotain tai jos vauva on ei ole vielä kääntänyt pää alaspäin... - äiti31v
Täälläpäin ultrataan joka neuvola/lääkärikäynnillä jos ultra vaan on vapaa. Itsellä viikkoja 20 ja kolme ultraa jo takana ja kahesta kuvat. Ei tarvi olla mitään häikkää, halutaan vaan näyttää vaaveli äidille ja isukille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708