heippa!
Mulla olis myynnissä täysin uusi Eva Bodfältin kirja: Tottelevainen koira: kontaktikoulutus. Sain toisen vain pari päivää sen jälkeen kun olin sen itse ostanut, eli nyt minulla on niitä kaksi!
Kirja antaa paljon vinkkejä erilaisiin ongelmiin koiran kasvatuksessa, lähtökohtana koiran kontaktinottohalu ihmisiin.
Kirjan ovh on 21,90, joten mielelläni siitä sellaiset 15e pyytäisin, kun se kerran on täysin koskematon.
kirjan voi huutaa huuto.netissä nimeni alta tai vaihtoehtoisesti voit jättää meiliosoitteesi tähän - vastaan sinulle ehdottomasti!
Tottelevainen koira - kontaktikoulutus
reyahh
1
399
Vastaukset
- ällätee
Miten saa koiran tottelemaan, kun se hyökkää autojenperään ,tai kun on vapaana pihassa
ja kuulee auton äänen niin syöksyy perään.
On tosi kiusallinen koska ajattelimme että se saisi olla vapaana pihassa.
Muuten on hyvin oppivainen.
Ikä viisikuukautta.Sekarotunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2563225Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201789Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231463Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381322- 811284
- 1041268
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531082Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581055- 1371008
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717977