heippa!
Mulla olis myynnissä täysin uusi Eva Bodfältin kirja: Tottelevainen koira: kontaktikoulutus. Sain toisen vain pari päivää sen jälkeen kun olin sen itse ostanut, eli nyt minulla on niitä kaksi!
Kirja antaa paljon vinkkejä erilaisiin ongelmiin koiran kasvatuksessa, lähtökohtana koiran kontaktinottohalu ihmisiin.
Kirjan ovh on 21,90, joten mielelläni siitä sellaiset 15e pyytäisin, kun se kerran on täysin koskematon.
kirjan voi huutaa huuto.netissä nimeni alta tai vaihtoehtoisesti voit jättää meiliosoitteesi tähän - vastaan sinulle ehdottomasti!
Tottelevainen koira - kontaktikoulutus
reyahh
1
398
Vastaukset
- ällätee
Miten saa koiran tottelemaan, kun se hyökkää autojenperään ,tai kun on vapaana pihassa
ja kuulee auton äänen niin syöksyy perään.
On tosi kiusallinen koska ajattelimme että se saisi olla vapaana pihassa.
Muuten on hyvin oppivainen.
Ikä viisikuukautta.Sekarotunen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656