Huomio miehet!

Apua kaipaava nainen

Minkä elokuvan haluaisitte joululahjaksi jos tykkäätte eniten katsoa toimintaleffoja?

11

1259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Wolf

      Die Hard ja Mad Max 2. Muuta ei voi toiminnan ystävä toivoa. Kaksi maailman parasta toimintaelokuvaa.

      • Larry Flynt

        Barely Legal 18. Kauniita ja mehukkaita 18 vuotta täyttäneitä pikkupysty-tisuja . Näyttävät estottomasti sulojaan ja puuhailevat keskenään. Mikään ei ole kauniimpaa kuin kaunisvartaloiset nuoret tytöt rakastelevat ja rietastelevat keskenään ja antavat nautintoa myös miehille !


      • sargas
        Larry Flynt kirjoitti:

        Barely Legal 18. Kauniita ja mehukkaita 18 vuotta täyttäneitä pikkupysty-tisuja . Näyttävät estottomasti sulojaan ja puuhailevat keskenään. Mikään ei ole kauniimpaa kuin kaunisvartaloiset nuoret tytöt rakastelevat ja rietastelevat keskenään ja antavat nautintoa myös miehille !

        Heat - Ajojahti ei ole ihan surkea. http://www.youtube.com/watch?v=P4Mz4yzzPgE


      • ....
        sargas kirjoitti:

        Heat - Ajojahti ei ole ihan surkea. http://www.youtube.com/watch?v=P4Mz4yzzPgE

        Pettymys tulee olemaan paha jos odottaa toimintaleffaa ja käteen tipahtaa Heat. En toki pidä leffaa huonona, päinvastoin. Toimintaleffaksi en sitä kuitenkaan luokittelisi vaikka siitä löytyykin varsin massiivinen kaupunkiräiskintäkohtaus.


      • basher
        .... kirjoitti:

        Pettymys tulee olemaan paha jos odottaa toimintaleffaa ja käteen tipahtaa Heat. En toki pidä leffaa huonona, päinvastoin. Toimintaleffaksi en sitä kuitenkaan luokittelisi vaikka siitä löytyykin varsin massiivinen kaupunkiräiskintäkohtaus.

        viritetty psykologinen thrilleri paremminkin.


      • Baxter
        .... kirjoitti:

        Pettymys tulee olemaan paha jos odottaa toimintaleffaa ja käteen tipahtaa Heat. En toki pidä leffaa huonona, päinvastoin. Toimintaleffaksi en sitä kuitenkaan luokittelisi vaikka siitä löytyykin varsin massiivinen kaupunkiräiskintäkohtaus.

        Kävi mielessäni että jos mukavan pikku toimintaleffan haluaa nähdä mutta noin muuten ei metsästetä mitään elokuvataiteen valiohelmiä niin Jason Stathamin tähdittämä Transporter sopii mielestäni kuvaukseen hyvin. On sille tehty jatko-osakin, mutta sitä en ole nähnyt.

        Jos taas aasialaiset actionerit kiinnostaa niin Ong-Bak oli positiivinen yllätys. Päänäyttelijä Tony Jaa on joidenkin mielestä hyvää vauhtia nousemassa uudeksi Jackie Chaniksi, ehkä jopa meidän sukupolven Bruce Leeksi. Ehkä.

        Omalla listallani kautta aikain parhaimmat Hollywood-toimintaleffat ovat Die Hard (Rennyn jatko-osakin toimii), Face/Off, Speed (eka, mutta kakkonen on hirveä), kaksi ekaa Tappavaa Asetta ja Terminator 2 (ensimmäistä en laske toikkariksi vaan scifijännäriksi).

        Vaan on niitä muitakin. Ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Baxter kirjoitti:

        Kävi mielessäni että jos mukavan pikku toimintaleffan haluaa nähdä mutta noin muuten ei metsästetä mitään elokuvataiteen valiohelmiä niin Jason Stathamin tähdittämä Transporter sopii mielestäni kuvaukseen hyvin. On sille tehty jatko-osakin, mutta sitä en ole nähnyt.

        Jos taas aasialaiset actionerit kiinnostaa niin Ong-Bak oli positiivinen yllätys. Päänäyttelijä Tony Jaa on joidenkin mielestä hyvää vauhtia nousemassa uudeksi Jackie Chaniksi, ehkä jopa meidän sukupolven Bruce Leeksi. Ehkä.

        Omalla listallani kautta aikain parhaimmat Hollywood-toimintaleffat ovat Die Hard (Rennyn jatko-osakin toimii), Face/Off, Speed (eka, mutta kakkonen on hirveä), kaksi ekaa Tappavaa Asetta ja Terminator 2 (ensimmäistä en laske toikkariksi vaan scifijännäriksi).

        Vaan on niitä muitakin. Ja hyvä niin.

        Tappava aseet on tuosta listasta ainoat jotka nostaisin.Toiminta elokuvia en niin katso vaikka en niitä missään tapauksessa paheksu.


    • Itse en pahastuisi Infernal affairs-trilogiasta. Se pitäisi olla julkaistu... Ainakin sen pitäisi olla tulossa.

    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      ensimmäinen Robocop. Se käy sekä toiminnan että komiikan ja myös sci-fin ystävälle. Mutta jos henkilö jolle aiot lahjuksen ostaa on joku näistä, niin hän on tod.näk.jo nähnyt tämän...

    • Anonyymi

      No John Wick,Equlizer elokuva sarja.Heat on mainio.Mad max kyllä en ole vielä niitä niin katsonut

    • Anonyymi00010

      Rambo (2008)

      Aivan mahtava lopputaistelu. Rambo laittaa vihulaiset keskeltä poikki ratatatatatatatatatatatatatataaaaaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe